כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קרן דניאלי
93
99 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
איריס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל קרן הגעתי דרך המלצות של חברות. הגעתי לפגישת איפור ניסיון בחששות שהתפוגגו להן בין רגע. קרן הייתה קשובה ומרגיעה לאורך כל זמן ההתארגנות. האיפור לא זז לרגע ואפילו לא הייתי צריכה לחזור לתיקונים. אין ספק שעשיתי בחירה נכונה.
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את קרן ומורן הכרתי בחתונה של בת דודה שלי בה איפרו וסירקו אותי ואת כל יתר בנות המשפחה. הם גם היו שם בחתונה של אחותי. העבודה שלהם מקצועית והכל יוצא מושלם. הפעם הגיע תורי ככלה וזה היה ברור לגמרי שהם אלה שיאפרו ויסרקו אותי! בגלל הקורונה ודחיית החתונה לא יצא שקרן תסרק אותי. מורן עשה עבודה מושלמת כרגיל! הוא מקצוען, האיפור לא זז וכולם החמיאו לי! מורן מקסים וכיף גדול להעביר איתו את בוקר החתונה 🤩
הצג עוד

sivan140800   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
על קרן ומורן שמעתי דרך חברה שבחרה להתארגן אצלם ביום החינה ואחר כך הצטערה שלא סגרה אותם גם לחתונה. אחרי ששוחחתי עם מספר מאפרות ומעצבי שיער החלטתי לגשת גם לקרן ומורן לגלריה ולשמוע. מהרגע הראשון התאהבתי במקום ובאווירה שהם משרים וסגרתי איתם במיידי מבלי להמשיך לחפש. הגעתי לשם ליום ניסיון וקרן מיד זרמה עם הקו שלי. החלטתי לקחת את אמא שלי ואחותי להתארגן איתי והם סגרו את כל המספרה רק בשבילנו. התייחסו אלינו כמו למלכות. דאגו להכל והשרו אווירה רגועה ושמחה. לאורך כל היום שרנו ורקדנו עם מורן שעשה הכל כדי שאני אהיה הכי רגועה ומאושרת שיש. גם התוצאות היו מושלמות. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האיפור והשיער שלא זזו מילימטר על אף שרקדתי כמו משוגעת. כולנו יצאנו מרוצות מהתוצאה וזה כל כך לא מובן מאליו. קרן ומורן ידעו לקלוע בול לטעם ולסגנון שלנו וביחד עם יחס מדהים הפכו את יום החתונה למושלם.
הצג עוד

hadas.999   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
הגעתי לקרן ומורן דרך אתר תסרוקות למתולתלות. קרן ומורן מאוד מקצועיים ועובדים בשילוב מנצח!! למרות שקצת שיגעתי אותם אפילו ביום החתונה הם היו מהממים. יצאתי משם מהממת וגרפתי אין סוף מחמאות!!! התחתנו בחתונת שישי צהריים והתחלנו את הבוקר בשש בבוקר אצל קרן ומורן. סופר מרוצה!!!
הצג עוד

Saar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן ומורן זוג מדהים. הם הגיעו לארגון האיפור והשיער צוות מחוזק באחותה של קרן. וייב מגניב ויכולת עבודה מקצועית ומהירה, הם ארגנו 4 בנות (ועיצוב קליל לזקן שלי) בצורה הכי מקצועית שבעולם. פשוט כיף היה לפתוח ככה את הבוקר בנינוחות ובהרגשה של זרימה.
הצג עוד

Mazi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! מרגיעה ומפנקת. קרן ומורן מחבקים ואהובים עם איכות גבוהה מאוד. נהנתי מכל רגע אצלכם בגלריה והרגשתי הכלה הכי יפה שיש!!! תודה תודה תודה על היחס החם והמכיל שלכם 💓
הצג עוד

Anastasia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן ומורן צוות של אלופיםםםםם!!! הרבה מעבר למעצבת שיער ומאפר, כל היום הייתה אווירה מדהימה האנרגיות שלהם מדהימות והידיים שלהם ידיי זהב. התארגנו אני, אמא שלי, אחותי וחברה וכולם יצאו מושלמות, מרוצות ושמחות. אני לקחתי ליווי לאולם וזה הדבר הכי טוב שעשיתי, קרן לא נתנה לי לצאת עד שלא הייתי מושלמת מבחינת שיער ועשתה את זה בזמן שיא :) מורן הוא נשמה מדהימה ומאפר מדהים עוד יותר, כולנו יצאנו מרוצות מהאיפור הוא היה מושלם והתאים לכל אחת ואחת. חייבת לציין ולספר על חוויה שתוך שניה הפכה לחוויה טובה בזכות הזוג האלוף הזה, שכחנו את הזר כלה בסוויטה שבה ישנו (מרחק של 10 דק הליכה) ומורן בלי לחשוב פעמיים רץ להביא אותו וזה רק מראה כמה הם הרבה יותר ממאפר ומעצבת שיער!! הדבר הכי טוב שתעשו זה לקחת את זוג האלופים האלההה ליום המיוחד שלכןןן!! כמובן כמובן כמובן שאני לא מפסיקה לקבל מחמאות כמה מדהימות היינו ואיך הם קלעו בול עם השיער והאיפור לכל אחת ואחת מאיתנו. אנסטסיה&עופר 6.9.18
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קרן ומורן המהממים!!!! תודה על תסרוקת ואיפור מושלמים גם לי וגם לאמא שלי!!! אמא שלי הגיעה לקרן ומורן ללא מצב רוח אחרי שבונת הציפורניים איכזבה אותה הויא יצאה מ-רן ומורן עם חיוך מאוזן לאוזן. לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור ועל התסרוקת. אין ספק שאקח אתכם גם לאירוע הבא שלי!!!!
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
80 מתוך 100
הגעתי לקרן בעקבות המלצתה של אחותי (קרן לימדה אותה בקורס איפור). בעלה (מורן) עשה לי איפור ניסיון וקרן עשתה לי שיער ניסיון אצלהם בסטודיו. שניהם היו מאוד נחמדים ונעימים. ביום החתונה הם הגיעו בזמן. ואפילו שחברות שלי הגיעו ב40 דקות איחור (באשמתי), הם לא התלוננו. האיפור יצא מעלף וגרף מלא מחמאות. בנוסף, מורן היה ממש נחמד ונעים. אם זאת, היו מספר בעיות ובסופו של יום, אני לא בטוחה שאני ממליצה עליהם. השיער יצא יפה, אבל לא החזיק בכלל. מזל שחברה שלי הביאה בייביליס. כי היא נאלצה לתקן לי את התסרוקת פעמיים במהלך הערב! כמו גם, קרולינה (הבחורה השלישית שהביאו איתם), לא הרשימה אותנו בכלל. נראה כי היא אינה יודעת מה היא עושה, והיא נאלצה לפנות לקרן בכל דבר כדי לקבל הנחיות. יתרה מכך, בתחילת התסרוקת שלי, הסברתי לקרן, שבן זוגי לא סובל שוונצ'ים בשיער (דבר שהצריך ממנה לעשות לי פן לפני התסרוקת). היא התעצבנה ובאינטונציה תוקפנית השיבה לי, שזה לא בסדר שלא אמרתי לה את זה ביום בו עשינו איפור ושיער ניסיון. ניסיתי להסביר לה (בצורה יפה) שבשיער ניסיון היא לא באמת עשתה לי תסרוקת מוגמרת, אלה יותר סידרה את השיער והסבירה איך הכל יראה... אז היא התחילה לעשות לי פן עם פרצוף עצבני. אני סבורה שגם אם הייתי צריכה לומר לה זאת לפני, היא עדיין צריכה לדבר אלי בנועם. אם זאת, חשוב לי לציין שחוץ מהמקרה הזה, קרן הייתה מאוד נחמדה וסבלנית. זאת ועוד, הייתי צריכה להתחנן בכל הקשור לערכת טאצ' אפ. במהלך האיפור קרן שמה לי אודם, ועליו הוסיפה שכבה של אודם שלי (שהבאתי בכלל כדי להראות לה את הגוון). לטאצ אפ היא הביאה לי את האודם שלי. רק לאחר ויכוח ארוך, היא הביאה לי את האודם שלה (שהיה כל כך גמור שלא היה בכלל מה להשתמש בו). גם מייק אפ הם שמו לי על ספוגית. אני מבינה שכך כולם עושים בדרך כלל היות ולרוב אין צורך ביותר. אך במקרה שלי (כל הפנים שלי היו באמצע תהליך של התקלפות אנושה שהתחילה יום לפני החתונה), אני סבורה שיש צורך במענה אחר. ואכן במהלך הערב, הקילופים שלי בלטו, לא יכולתי לתקן את זה (כי לא היה מספיק מייקאפ) ובתמונות לקראת הסוף זה גם ניכר. בקיצור, כמו לכולם יש להם יתרונות וחסרונות. לא הייתי עושה אצלם שוב שיער, איפור אולי כן. לשיקולכן...
הצג עוד

galit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את קרן הכרתי עוד לפני החתונה. ביום שסגרתי בסלון כלות מאוד רציתי שהיא תסרק אותי. ביום נסיון קרן הציעה לי כל מיני אפשרויות, עם הרבה סבלנות היא עיצבה את השיער ופירקה כמה וכמה פעמים עד שהייתי מרוצה. ביום החתונה היא הגיעה עם המון אנרגיות ושמחת חיים ועשתה לי תסרוקת מושלמת שמקבלת מלא מחמאות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up