כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ BAGO
94
98 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
איך מתחילים?? אירוע שעד 2 בלילה רקדו בלי סוף מבוגרים וצעירים.. נאור פשוט הרים לנו את הרחבה. כולם לא הפסיקו לשבח את הערב הזה! היה לנו חשוב שלא יהיה מעבר מהיר מידי משיר לשיר אלא שאנשים יוכלו להנות מהשירים ושלא יהיו עריכות מוגזמות לשירים. בנוסף הדגשנו את הסגננות שהיה לנו חשוב שיהיו (ברמת שירים ספציפיים) והכל התקיים ממש כפי שציפינו. הוא אלוף עולם, בחור צנוע ונעים!! ממליצים עליו בלב שלם. לא ירדו מהרחבה כל הערב.
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פשוט מלך!!! כבר מהפגישה הראשונה היה לנו פשוט כיף איתו. יצאנו מהפגישה מרקדים ומחייכים. הוא מצד אחד קלט אותנו ואת הסגנונות (המאוד שונים, יש לציין) שלנו, אבל מצד שני פשוט הבין שהתפקיד שלו זה בעצם לגרום לכל הקהל שלנו להינות בטירוף ולא רק לנו. וזה ממש קרה! היה כיף בטירוף, הרחבה הייתה כל הזמן חיה ושמחה ולא הפסקנו לקבל מחמאות מחברים שלנו. נאור, אתה גבר רצח, איש מקסים ו-DJ מטורף 🎶🎧🥳
הצג עוד

סילביה ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו מלא מחמאות מהאורחים על המוזיקה! באגו ידע לשלב את הטעם המוזיקלי של שנינו ולשמור על רמה גבוהה של הרמות לכל אורך האירוע. בפגישות ההיכרות היה הכי נגיש ונחמד והיה ברור לנו שהוא מקצוען. ממליצים בחום.

חן ואימרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בנאדם מדהים, תמיד קשוב ועם חיוך על הפנים. המבוגרים והצעירים התלהבו ממנו והחמיאו על המוזיקה שהייתה. DJ אליפות מספר אחד ממליצים בחום!!
הצג עוד

efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יכולנו לבקש מישהו שירים את הרחבה בצורה כזה! שילוב של תהליך מדהים, איש מטורף ורחבה של אושר צרוף! דיגי קשוב אכפתי ואלוף העולמות בשילוב סגנונות!
הצג עוד

keshet94   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני לא יודעת איך להסביר את הטירוף שהיה במסיבה שבאגו עשה אבל באמת שבכל רגע נתון היו על הרחבה מאות אנשים. עשינו הגשה קלאסית ואנשים לא הסכימו להתפזר לאכול עיקריות כי הבן אדם פשוט לא הפסיק להרים.. אני לא ראיתי דבר כזה. הייתי צריכה לחדול אותו קצת כי רציתי שיאכלו. בשעה 1:45 (החתונה התחילה ב-18:00!) היינו חייבים לפזר את כולם בכוח כי התחייבנו לאולם לסיים עד 2:00. הבחור 100% קרא את הקהל- אף לא בן אדם אחד ביקש ממנו שיר לאורך כל הערב. כולם היו מבסוטים- מהצעיר עד הבוגר. הכי ממליצה על באגו בעולם. גם היה כיף לעבוד איתו- הוא בחור רציני ומגניב ורואים שהוא מת על מה שהוא עושה.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יכולנו לבקש דיג'י מושלם יותר באגו!!! על חיוך ענק, לב רחב ואנרגיות מטורפות באגו הרים לנו את החתונה וכל האורחים היו על הרגליים! לא הפסקנו לקבל עליו ים של מחמאות! מעבר לזה, באגו היה קשוב לבקשות שלנו וידע לקרוא את הרחבה ככה שאף אחש לא יפסיק לרקוד! אין מילים לתאר איזה אישיות מדהימה ומקצועית!!!!
הצג עוד

Yotam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו! אין מילה אחרת לתאר את באגו. דבר ראשון - בנאדם מקסים. לא מוצאים כזה דבר. באחריות. באגו היה הדיג'יי הראשון והאחרון שנפגשנו איתו. וידענו שזה יהיה הצלחה! וכך היה! באגו קרא אותנו מהרגע הראשון, קרא את המוזיקה שאנחנו אוהבים, קרא את האורחים. הרחבה שלנו הייתה מלאה לאורך כל הערב, והתגובות לא הפסיקו להגיע גם אחרי האירוע! פשוט מושלם! אין מילה אחרת לתאר. בקיצור, עזבו שטויות, לכו וסגרו עם מוזיקה פלוס ובאגו לאירועים שלכם. באחריות.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים! DJ BAGO, האחד והיחיד על העמדה וגם מחוצה לה. היה קשוב וקלט את הראש שלנו על השנייה הראשונה, תמיד היה זמין וסבלני, גם שקצת התחרפנו. האירוע היה מ ו ש ל ם !! אנחנו נהנינו בטירוף מכל רגע וקיבלו תגובות מצוינות על המוזיקה גם אחרי האירוע (שלא לדבר על חברה של אמא שסגרה עם באגו אירוע נוסף אצלנו על הרחבה :) ) מומלץ בחום - וירטואוז אמיתי, איש מוזיקה, ובן אדם עוד לפני הכל. הבחירה הכי קלה שלכם לחתונה. עידן וליאור
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התאהבנו בבאגו כבר בפגישה הראשונה. מהרגע הראשון הוא היה קשוב וסבלני ושידר שיש על מי לסמוך. באירוע עצמו הבנו שמדובר באלוף כשהרחבה הייתה מלאה ואחר כך כשקיבלנו מחמאות עליו גם מהמבוגרים וגם מהצעירים. די ג'יי תותח אבל לא פחות חשוב - בנאדם זהב! כמובן שהוא מומלץ בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up