כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טלתלים
96
98 מתוך 100
לפי 211 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נופר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
טלוש אחת המושלמות באה עם אנרגיה מטורפת ועושה אווירה שמחה וכפית 😍 יש לה סבלנות והקשבה מטורפת ❗️אין מאושרת ממני שבחרתי בה ❣️
הצג עוד

נגר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
טל עשתה שיער לאחותי מייד ידעתי שתעשה גם לי.מקצועית ותותחית עם אנרגיות טובות.הוציעה לי תלתלים מושלמים

רונית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מעבר לזה שטל מקצועית ותותחית בתחומה כמובן, היא פשוט מהממת ומדהימה ברמה האישית! היא הראשונה שהתחלתי איתה את היום וזה כלכך הרגיע אותי והיה לי כלכך כיף איתה! טל עשתה את השיער שלי של אחותי ושל אמא - השיער של אף אחת מאיתנו לא זז ! הבחירה הטובה לתלתלים ביום חתונה! (או כל אירוע תכלס)
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל כשטלתלים הייתה בת 15ונולדה לה אחות קטנה (:מאז שצמחו לי 3 שערות כבר הייתי הולכת בכל ערב שבת לבית הכנסת עם תסרוקת של כלה.ואז פגשתי את זה שאהבה נפשי, והיה לי ברור שרק אחותי הגדולה תיגע לי בשיער, ותעשה את זה בצורה המושלמת ותתאים את התסרוקת בדיוק בשבילי. עוד חלום שהגשימה לי ❤️
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התלתלים שלי זה היה החלק הכי חשוב במראה שלי לקראת החתונה, טל הייתה מהממת וחייכנית, סבלנית לכל הבקשות שלי, והכי חשוב התלתלים לא זזו בכל החתונה!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בתור מתולתלת ידעתי שטל תהיה אחראית על השיער שלי בחתונה עוד לפני ההצעה. טל היא ללא ספק מי שכל מתולתלת יכולה להפקיד בידיה את השיער שלה ללא חשש. מצד אחד טל גרמה לשיער שלי להיראות יותר טוב ממה שהוא נראה ביום הכי מוצלח שלו, ומצד שני זה היה נראה כל כך טבעי. גם בסוף האירוע כל התלתלים היו מונחים במקומם, וזה היה נראה כאילו טל סיימה לעבוד עליהם ממש לפני רגע. השיער סחף המון מחמאות, ואפילו אנשים שהעבירו להם את החופה בשיחת וידיאו לא יכלו לפספס את זה והחמיאו לי על השיער. בקיצור לטל יש ידי קסם. מעבר למקצועיות המטורפת, טל מקסימה, מצחיקה וכיפית, לגמרי הבן אדם שאת רוצה שיהיה איתך בבוקר החתונה.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל הייתה המעצבת שיער שלי ושל אמא שלי בחתונה שלי. שתינו פשוט התאהבנו בה! היא פשוט מקסימה ומשרה אווירה כיפית ונעימה. כמובן הכי חשוב ששתינו היינו מאוד מרוצות מהתוצאה אחרי חוויה הרבה פחות טובה בחתונה של אחי. יצא פשוט מהמם, התוספות נראו בול משתלבות בשיער שלשתינו שיש לנו גוונים וזה החזיק מעולה כל הלילה ביוני בשיא החום .ממליצה בחום!
הצג עוד

בר ורוני   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל טלתלים מדהימה ואלופה. היום איתה נטול דאגות גם לבעלות שיער מקורזל, עקשן ונפוח שעל כל יום שהתמודדת איתו בחיים מגיע לך צל״ש. טל מגיעה עם אנרגיות וקסם והשיער שלך הופך להיות כל דבר שתרצי, בדמותו אבל במיטבו, בקלילות ובתזמון מדוייק! נהנתי מכל רגע ♥️ מומלצת ביותר!
הצג עוד

irit.irit054   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל מושלמת! הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות,השיער יצא מושלם, בדיוק כמו שדמיינתי שיצא ואפילו יותר טוב. החזיק כל היום, אפילו אחרי שעות של ריקודים וזיעה, וגם בשעות הקטנות של הלילה יצא מהמם בתמונות. קיבלתי אינסוף מחמאות עליו.מעבר לכך שטל מקצועית ברמות, היא אדם מדהים, הייתה אווירה כיפית, מצחיקה, רגועה, הרגיש שיש לי חברה נוספת בחבורה.
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל הכניה את כל בנות המשפחה אצלנו לחתונה!היא הגיעה עם עוזרת שהייתה מאוד מקצועית ושתיהן היו מדהימות ועמדו בדיוק בזמנים💪🏼האווירה איתן הייתה מדהימה והן היו מלאות שמחה ואנרגיות טובות! שלא נדבר על התוצאה שכולן היו מרוצות והתסרוקות החזיקו לכולן באופן מושלם עד סוף האירוע!תמורה ששווה את העלות את התלתלים עושים רק אצל טל!❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up