כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פוטו א.יארובינסקי

פוטו א.יארובינסקי

צלמי סטילס
טלפון:0502539468
95
99 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 7 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jennia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רוצים להמליץ בחום על איגור התותח. איגור היה הצלם שלנו בחתונה ובצילומי הlove story. כבר בצילומי הזוגיות התאהבנו באיגור! איגור היה מספיק ״משוגע״ בדיוק כמו שחיפשנו. איגור צלם מבריק, יצירתי, אומנותי ואדם מדהים. העבודות שלו הפתיעו אותנו כל פעם מחדש. מודים לו על הסבלנות ועל איכות הצילומים! השאיר לנו מזכרת בלתי נשכחת. אוהבים חן וג׳ן
הצג עוד

Nina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו מישהו שלא עושה תמונות קיטשיות אלא תמונות מלאות שמחת חיים וטבעיות ככל האפשר. איגור ממש ממש טוב בזה! ברגע שראינו את העבודות שלו, ידענו שזה בדיוק מה שרצינו. אנחנו גם מאוד מאוד מרוצים מהתוצאה. תודה רבה ומומלץ ביותר.
הצג עוד

Nadezhda   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אנו מכירים את איגור ועבודתו המדהימה כבר שנים רבות. הפעם , בלי לחשוב פעמיים, הפקדנו בידיו משימה לא קלה של הכנת אלבום בת מצווה (לילדת בת מצווה 😮). מיותר להגיד שלא ראיתי עבודה כה מקצועית, סבלנות והתעקשות רבה על הפריים המושלם. האלבום יצא פשוט מדהים ומיוחד! תודה ענקית!!! מדהים! מדהים!
הצג עוד

Hanna   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על איגור מהדי ג'יי שלנו. כבר מהפגישה הראשונה הבנו שאיגור הוא זה שיתעד את האירוע הגדול שלנו :). בן אדם מוכשר, מקצועי, יסודי ועם אנרגיות חיוביות. לפני החתונה איגור עשה לנו צילומי LOVE STORY ללא עלות נוספת וכמות המחמאות על התמונות שקיבלנו הייתה פשוט מדהימה. בן זוגי ואני לא מצטלמים בד"כ ובזכות איגור התמונות יצאו פשוט וואוווו. לפני החתונה איגור היה כל הזמן זמין, ענה על שאלות בזמן סביר מאד ופשוט היה שם כל הזמן כשהיינו צריכים :) גם בחתונה עצמה, איגור ושותפו פבל הגיעו בזמן וצילמו הרבה רגעים יפים ומיוחדים. איגור צילם הרבה תמונות וכל מיני רגעים מיוחדים. טרם קיבלנו את האלבום אך את התמונות של החתונה כבר קיבלנו ואני יכולה רק להגיד שאנחנו ממליצים בחום רב על איגור ומי שיקח את שירותיו פשוט יזכה!
הצג עוד

nuyuri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאיגור בפעם ראשונה כאשר חיפשנו צלם לחתונה של הבת שלי. האמת שנפגשנו עם כמה צלמים, אבל כאשר נפגשנו איתו ישר הבנו שמצאנו גם בעל מקצוע מעולה וגם איש טוב. איגור משדר מקצועיות ואמינות מהרגע הראשון של המפגש. פורטפוליו מבריק, דוגמאות של האלבומים יפיפיים וסרטי וידאו ברמה גבוה מאוד! וכמובן כשאר הגיע זמן לצלם בת מצווה של הבת הקטנה ישר פנינו עליו. חייבת לציין שהקטנה שלי ידעה בדיוק מה היא רצתה ובכלל לא היה קל לרצות אותה. והוא הצליח לעשות זאת ובגדול! יצא לנו בוק מושלם שכולנו אהבנו!! חייבת לציין שצילמנו באביב, יצא לנו מזג אוויר שרבי , ואיגור היה כל כך לארג' שהעניק לנו צילומי השלמות ביום אחר, ללא תוספת תשלום! לא הכי זול, אבל שווה כל שקל! ממליצה בחום!
הצג עוד

moshealfasi1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מי שהגיע לפה לא טעה! איגור אדם מדהים, מצחיק, מקצועי ואמן בזכות ולא בחסד! התחתנו ב31-3 בחתונת צהריים , איגור והצוות המושלם שלו הגיעו טיפ טופ, הצחיקו אותנו נתנו לנו הרגשה נינוחה, פיזזו איתנו ברחבה וקלטו אותנו ישר מהרגע הראשון! האורחים היו מרוצים והחמיאו ושאלו איך הגענו אליכם:) יש לציין שהוא פינק אותנו בצילומי save the date מיוחדים שלא הפסיקו להחמיא עליהם! באהבה רבה משה ומורן אלפסי😌 מחכים כבר לראות את התמונות!! 🌠
הצג עוד

Julia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את איגור הכרנו לפני חמש שנים, כשחיפשנו צלם לחתונה, עברנו כמה צלמים, והוא היחיד שהיה לנו חיבור איתו את האלבומים של החתונה קיבלנו במהירות הבזק, והיינו מאוד מרוצים את האלבום האחרון צילמנו ליום הולדתה 70 של חמותי, ואני חייבת לציין שלא ממש קל לעבוד עם הבן שלנו:) איגור מקצוען אמיתי, יש לו חיבור עם כל הגילאים, אנחנו שמחים שבחרנו בו שוב את האלבום קיבלנו תוך כמה ימים, פלוס הוא צירף גם מתנה קטנה) אין עליו, הוא תותח, ואנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

Yoni   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
איגור, תודה רבה לך על עבודה מצויינת! אנחנו ארוכות חיפשנו צלם אשר יוכל לבטא את הרגשתנו! איגור במקצועיות ואחראיות ניגש לעבודתו. היו לנו כיף ושמח לעבוד איתו. התוצאה הייתה תמונות בהירות ואיכותיות ואלבומים מדהימים . למי שעדיין מחפש צלם - איגור זו הבחירה המושלמת ! בהצלחה :)
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
איגור היה פשוט צלם מדהים והכי טוב שיכלנו לבקש! הוא מאוד מקצועי, יודע מה הוא עושה ופשוט תותח! החל בשלב הצילומים לפני החתונה שבהם הוא ידע בדיוק מה ואיך לעשות ועד החתונה עצמה. בנוסף, האלבום של החתונה היה מוכן במהירות שיא והיה מדהים ומרהיב ביופיו. אנו ממליצים בחום על איגור, הילה ואלכס
הצג עוד

aviv.ben2014   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני מכירה את איגור די מיזמן, מאז שאפילו עוד לא חשבתי על חתונה. תמיד הייתי מציצה לעבודות שלו דרך פייסבוק או דרך האתר שלו, וכבר אז הבנתי שהוא יהיה הצלם של החתונה שלי ! איש מדהים, מאוד חיובי מלא שימחת חיים וזה ישר משתקף בתמונות שלו! הוא יודע ליצור אווירה כייפית אפילו שאתה לחוץ :-) ואני הייתי מאווווד לחוצה! צילומי SAVE THE DATE היא חוויה בפני עצמה אם תוצאה יצאת מן הכלל, למרות התנאי מזג האוויר לא קלים. בצילומי החתונה נהג במקצועיות רבה, ולמרות פיגור רציני בלו"ז הצליח להוציא את המקסימום האפשרי! ממליצה, ממליצה, ממליצים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up