כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מושיקו טישלר | צילום

מושיקו טישלר | צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0505809034
95
99 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shahafsh1998   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל מי שמתלבט לגבי מושיקו- תסגרו איתו עכשיו כל עוד הוא פנוי. הדבר הכי חשוב ומשמעותי שאתם צריכים לדעת על מושיקו זה שלפני שהוא צלם (בחסד עליון !!!!!) הוא פשוט בן אדם.כל ההתנהלות מולו, משיחת הטלפון הראשונה, דרך ההתכתבויות בווצאפ ועד הצילומים עצמם הייתה כל כך נעימה וסבלנית. רק הוא יודע כמה שיגעתי אותו. גם לגבי התאריך והמקום, וגם אחרי שכבר תיאמנו דחיתי את הצילומים ושיניתי את המקום מספר פעמים בגלל מזג האוויר ומושיקו בכל פעם היה כל כך סבלני ולא הפסיק להרגיע אותי שלא ארגיש לא נעים. שנינו לא מרגישים בנוח להצטלם אבל מושיקו הצליח להרגיע אותנו ולגרום לנו להרגיש בנוח ולא הפסקנו לצחוק ממנו. הצילומים איתו היו כל כך כייפים והוא אפילו זרם איתנו בצחוקים שלנו. זאת הייתה חוויה כל כך מיוחדת ויוצאת דופן עבורנו כזוג. מעבר להכל, רואים כמה אכפת לו מהזוג שהוא מצלם וכמה הוא אוהב את מה שהוא עושה. הוא עשה עבורנו מחוות קטנות כל כך לא מובנות מאליהן, גם מבחינת המחיר, גם מבחינת זמן הצילום, וגם מבחינת התוצאה. הוא עשה עבורנו הרבה יותר ממה שהיה ״מחויב״ לפי ההסכם עבודה מולו. ואחרי כל זה, התמונות שלו הן יצירת אומנות.
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
למושיקו הגענו דרך צלמת הסטילס שלנו, שני צדיקריו. החיבור בינהם מעולה והם צמד אדיר יחד! הם לקחו אותנו ללוקיישן מהמם לצילומים לפני האירוע, ודאגו שכל הצילומים המתבקשים בצילומי משפחות יקרו. את מושיקו לא פגשנו פיזית לפני כן כי סגרנו איתו בתקופת הסגרים, אבל הוא היה כזה מקסים שאנחנו שמחים שבחרנו בו. דאג לאווירה מצחיקה וכייפית, והכל היה קליל.
הצג עוד

Lauren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
I highly, highly recommend Moshiko Tishler. He is a genius and a true artist, with an amazing eye that will turn your wedding day into a piece of art that you will cherish forever. The most amazing thing about him is that as he works, you will have no idea that he's even there - he is so natural and blends into the background with the guests. He captured all the tiniest details in the most artistic .and visually compelling way
הצג עוד

abigailgott   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
מושיקו עשה עבודה טובה עם סרט החתונה שלנו. לא ידעתי למה לצפות כי לא היה לנו הרבה זמן לצילומים מקדימים לאירוע, לא היו הרבה לוקיישנים (ובדיעבד הייתי נותנת יותר חשיבות לשני הגורמים הללו מצידי), ולמרות זאת, הוא הצליח לצלם ולערוך סרט מרגש ויפה שהתאים לנו מאד. אהבתי את העבודה שלו. פחות התחברתי לקליפ הקצר שיצא, למרות שהוא מאד השתדל ובא לקראתי בהרבה מובנים.
הצג עוד

sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מאוד חששנו מיום הצילומים כיוון ששנינו לא אוהבים כל כך להצטלם,מושיקו הצליח להפוך את כל החוויה להרבה יותר זורמת, קלילה וכיפית ועשה את הכל עם חיוך ענק, מדובר בבן אדם קליל וזורם, מחכים בקוצר רוח לוידאו שבוודאות יהיה מהמם!! תודה ענקית דין וסיון
הצג עוד

אורן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מושיקו האלוף מקצועי ונעים, היה איתנו ביום צילום לפני החתונה וביום החתונה עצמו, ורק הוסיף לאווירה הנעימה והקלילה שהייתה. לא הפסיק לתת מחמאות ולגרום לחיוכים, ליצור רגעים שישתלבו אחכ לסרט מדהים, מחכים בקוצר רוח
הצג עוד

Meshy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מושיקו הוא צלם מדהים שמעבר לכך שהוא מוכשר בטירוף שמצליח לתפוס את הרגעים הכי אינטימיים יפים ומצחיקים ומתהלך עם הצללים בתנועה כל כך חלקה והתמזג נפלא עם כל האורחים, מושיקו הוא פשוט אדם נעים שכיף להיות בנוכחות שלו כל כך שזה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל.. בתור כלה הכי חשוב שיהיה לך נוח להיפתח ולהרגיש חופשיה. ❤️
הצג עוד

Dudush   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מושיקו הוא צלם מדהים! צילם את החתונה שלנו בדיוק לפי הטעם שאנחנו אוהבים. תפס רגעים מאוד אמיתיים בצילום אסטתי ומהמם. גם מבחינת הכמות וגם מבחינת האיכות מושיקו לא מתקמצן. נותן את כל הלב והיה מקסים. היה לנו מאוד נח לעבוד איתו. מומלץ מאוד!
הצג עוד

rrozmanit119   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
תודה מושיקו על שליווית אותנו ביום המקסים! לכל המתלבטים, מושיקו נעים מאוד ומוכשר, ממליצים בחום, קיבלנו מזכרת מדהימה מהאירוע.

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אל מושיקו הגענו בעקבות זוג חברים שאהבנו מאוד את הסרטון חתונה שלהם והוא גם עובד עם הצלמים שלקחנו, וישר ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו!! מהבוקר מושיקו היה איתי מהבוקר ונתן לי להרגיש כל כך בנוח מול המצלמה! הוא כיפי ושמח ומשרה אווירה מעולה! לא לחץ עלינו לעשות פוזות שלא רצינו ונהננו מכל רגע! במסיבה בכלל ידענו שמושיקו עושה עבודה מצויינת! הוא הסתובב וכל פעם שראינו אותו, הוא היה שמח ונראה שהוא ממש נהנה יחד איתנו בחתונה!! כל כך ציפינו ורצינו לראות את החתונה דרך עיניים אחרות והתוצאה הייתה פשוט מושלמת! ציפינו למשהו מדהים אבל בהחלט הוא עלה ומעבר לציפיות שלנו הצילום, העריכה, שילוב השירים! אין ספק שמדובר באיש מוכשר שעושה את זה באהבה גדולה!! ממליצה בחום לכל הזוגות שמתלבטים.. מושיקו פשוט מושלם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up