כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יוסי קרסו צלם- yoss

יוסי קרסו צלם- yoss

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0543086900
96
99 מתוך 100
לפי 68 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שירה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
פניתי ליוסי לאחר ששוחחנו עם צלם אחר והרגשנו שאנחנו מחפשים מישהו רגוע יותר ובראש שלנו. יוסי התאים לנו בול! השיחה איתו הייתה נעימה ונינוחה, ולאורך כל התהליך הוא היה פשוט ככה. הלוז שלנו קצת היה מאתגר וגם החתן שלי איחר לצילומים שלפני… אבל יוסי ועמית (וידאו) היו קסומים וקולים, הרגיעו והצחיקו אותי :) כל היום איתם היה כיף וטוב, רואים שהם עובדים מעולה יחד וכך גם התוצרים. בחתונה עצמה היה נהדר, חששתי מלהיות ״מוקפת״ בצלמים אבל גם אם הייתי לא הרגשתי כי הכל היה פשוט מושלם. גם תומר, הצלם הנוסף שעובד עם יוסי היה מותק. התמונות יצאו מהממות, הוידאו מרגש ומצחיק ומתעד רגעים יפים מאד שכל כך נעים להיזכר ולרצות שוב. מרגש תמיד לצפות בו וגם אם היה צורך בשינויים - הם נעשים על הצד הטוב ביותר! ממליצים ממש ממש בחום :)
הצג עוד

אוריין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
יוסי היה הצלם השלישי שפגשנו והיו לנו ציפיות גבוהות כי אהבנו מאוד את החומרים שלו, והרגשנו שעד אליו לא מצאנו את מי שיעשה עבורנו את היום כמו שדמיינו. בהתחלה נפגשנו בזום אבל אז רצינו להמשיך לפגישה פרונטלית והתאהבנו מיד. הבנו שיוסי ישרה את האווירה המדויקת לאורך כל היום, הוא מקסים, נעים, מצחיק ועושה אווירה טובה. לאורך הדרך עזר לנו לתכנן את הלוז של יום החתונה ובזכותו הכל עבר חלק. מעבר לזה יש לנו תמונות מושלמות מרגעים קסומים לאורך היום, והוידאו ערוך בצורה מושלמתתתתתתתת!! ממליצים בחום!
הצג עוד

ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
יוסי היה הצלם של חברה שלי לפני 7 שנים והיה לי ברור שכשאתחתן יוסי יהיה הצלם גם אצלי.הדבר הכי חשוב בצוות צילום זה החיבור , בכל זאת זה הספק היחיד בחתונה שמלווה אותך בכל מהלך היום ברצף.יוסי והצוות הם הבחירה המושלמת לליווי ביום מרגש ומלחיץ כזה, דואגים לאווירה ולהרגעה :)
הצג עוד

alfa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אבל אנחנו עדיין מתקשים למצוא את המילים לתאר את החוויה והשירות של יוסי. התמונות והכשרון האומנותי של יוסי מדברות בעד עצמן - וניתן לכם לשפוט אותן :) אבל לי חשוב לספר דווקא על איזה בן אדם יוסי - מקסים, אדיב, נעים, סבלני ובעיקר אכפתי. שלח לנו את כל התמונות ערוכות אחרי 3 שבועות בלבד, תוך כדי שאנחנו בירח דבש בתאילנד, ולא הפסיק לשאול אותנו איך יצא ואם אנחנו מרוצים. בקיצור, אם יש ספק אחד ששווה להתעכב על הבחירה שלו - זה לגמרי צלם. ואם כבר צלם - אז ביי פאר יוסי. שקט, רוגע, אחריות והכי חשוב- תמונות מעלפות!
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליוסי הגענו עם המלצות חמות דרך הצוות המומחה של EasyWed. לאחר שדפדפנו בלקט תמונות של יוסי, הבנו ישר שלבן אדם יש כישרון ועין מדהימה לצילום. אחרי שיחה לבבית ראשונה ושהבנו שאנחנו באותו ראש, סגרנו את יוסי לאירוע. השירות והליווי של יוסי היה מקצועי ואדיב לאורך כל הארוע. והכי חשוב, הוא והצלם משנה תפסו את הרגעים המעניינים והיפים ביותר בארוע שלנו. היום קיבלנו את האלבום חתונה שלנו ואנחנו לא יכולים להיות מרוצים יותר. בקיצור, מומלץ בחום.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
✨ צילום: יוסי קרסו ✨ אל יוסי הגענו גם מהמלצות.... הוא היה הצלם של חתונמי בעונות הראשונות (מקצועי כבר אמרתי?😉), אבל הוא בעיקר הבחור הכי רגוע ושלו שאתן רק יכולות לדמיין! בתור אדם לחוץ מטבעי לאיתי (בעלי) הספיקה רק פגישה אחת עם יוסי (ולא עם אף צלם אחר), בשביל להבין שיוסי זה בדיוק מה שאנחנו צריכים ביום הזה. היה לנו חשוב שהתמונות יהיו טבעיות וזורמות, שתהיה אווירה שמחה בצילומים ובעיקר שנרגיש בנוח.... יוסי והצוות שלו פשוט עלו על כל הציפיות שלנו! אין דברים כמוהם.... בהתחייבות! בקיצור..... ממליצה ממליצה ממליצה!
הצג עוד

אסתר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל יוסי הגענו דרך המלצות של 3 אנשים שונים ובהחלט הבחירה הכי טובה שיכולנו לבחור! יוסי והצוות שלו מדהימים, מקצועיים, בעלי אנרגיות כיפיות וטובות ובהחלט נהנינו איתם! וכמובן שהתמונות והוידאו יצאו מדהים! מומלץ בחוםםםם!!
הצג עוד

Zofnat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל בכלל?? יוסי אלוף האלופים. משרה אווירה נעימה, יודע לצלם בדיוק את הרגעים הטובים, אומנותי, לא פושר ומעיק, מתחבר למשפחה ולאנשים, קיבלנו עליו הרבה מחמאות מהמוזמנים והוא היה איתנו בשתי חתונות אחת בבית ועוד מסיבת ריקודים. הוא אלוף אני כלכך מרוצה שהגעתי אליו! מדהים מדהים מדהים. צרו קשר לשאלות.
הצג עוד

Liora   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברתי עם יוסי בטלפון, ידעתי שזו הבחירה הכי טובה שעשיתי! הוא והצוות שלו, פשוט אלופים!!! מהרגע שהם הגיעו אליי בצהריים, עד סוף הערב, היו כ"כ קשובים וסבלניים אליי ואל בעלי. גם בצילומים היה וויב מטורף איתם, הם היו קלילים ושמחים!! הקהל השתגע מהם, על הסבלנות שלהם לצלם את כולם ועל התמונות המהממות שהם עשו! ממליצה בחום על הצלם יוסי קרסו! אחד האנשים המוכשרים והמקסימים שיצא לי להכיר!! רצינו להגיד לך תודה על יום מושלם, שהתחיל ב13:00 בצהריים ונגמר ב2:00 בלילה! אתה פשוט מלך! אתה וכל הצוות המושלם שלך! אוהבים המון, ליאורה ורועי סירי
הצג עוד

sharongrinberg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג שלא אוהבים להצטלם, יוסי והצוות שלו היו כל כך נעימים ונינוחים ונתו לנו כל הזמן תחושה טובה! אנשים החמיאו לנו על הצלמים המקסימים מומלץ בחום!!!

להמשך גלישה באתר
up