כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לילך ראובני איפור & רועי ראובני שיער

לילך ראובני איפור & רועי ראובני שיער

איפור כלות
טלפון:0542008006
95
99 מתוך 100
לפי 195 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גילי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה. אנשים נעימים ומקצועיים בטירוף. האיפור והשיער החזיק לי מושלם עד סוף האירוע.
הצג עוד

Maor Meshi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני יכולה לומר בהסתכלות לאחור שזו היתה בחירה מצויינת! לילך ורועי היו מאוד מקצועיים והכי חשוב - מאוד מאוד נעימים. חשוב מאוד לעבור את היום המרגש-מלחיץ הזה באוירה טובה. שניהם היו מאוד קשובים אלי והתוצאה היתה יפייפיה.

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
Roe and Lilach made my hair and makeup for my wedding in May 2018! Amazing job I couldn’t have been more happy! I liked especially their empathy about what I wanted (natural). Highly recommending this 2 professionals! Thank you guys. ❤️
הצג עוד

Shelley   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
היה תענוג לעבוד עם שני המקסימים האלה! מהרגע שנכנסתי למספרה של רועי היה לי ברור שהגעתי למקום מיוחד, אמיתי, מקצועי ובלי העמדות פנים. הם השרו רוגע וחגיגיות בהתארגנות, עמדו בזמנים, עשו עבודה נהדרת, ורק גרמו לי להצטער שהם לא באים לחגוג איתנו.
הצג עוד

Chofit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חופית ואלון, התחתנו ב2/1/19. את לילך ורועי הכרתי דרך איזיווד והתאהבתי ישר! למרות פשיטת הרגל של איזיווד רועי ולילך עזרו לנו במחיר מוזל. רועי ולילך הבינו מיד מה מתאים לי וזרמו עם מה שביקשתי. ביום האירוע הגיעו בזמן, התרגשו יחד איתי, הייתי עם שלוש מלוות וכולנו היינו מוכנות בזמן ולכולן יצא מהמם. השיער והאיפור נשארו כל הערב וקיבלתי המון מחמאות. ממליצה בחום!
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לילך ורועי צוות מדהים! מעבר לתוצאות מופלאות שגרפו מחמאות, לא פחות חשוב זה האישיות של בעלי המקצוע אותם בוחרים - הכל נעשה בנעימות, כיף, תוך הקשבה מלאה לבקשות/שגעונות וברמה מקצועית עד הפרטים הקטנים! ממליצה בחום!
הצג עוד

Sharona   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על לילך ורועי. קיבלתי שירות מצויין של סידור שיער ואיפור. הם הגיעו בזמן וטיפלו בי האיכפתיות תוך הקשבה לכל מה שביקשתי. השיער החזיק כל הערב וכך גם האיפור. כל מה שסיכמנו יצא בדיוק לפועל. מקצוענים של ממש.!!! תודה רבה!!!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הם מדהימים! הם מושלמים! ועשו לי את ההתארגנות ! רועי עשה לאחותי ולי את השיער לחתונה של אחותי לפני 3 שנים. וכשהגיע תורי בכלל לא הייתה שאלה - כמובן שישר הלכתי אליו. רועי הבין ישר על מה אני מדברת כשאמרתי שאני רוצה אסוף מרושל. בתור אחת עם תלתלים שלא הולכת לספר הוא ידע איך לעבוד עם התלתלים שלי, התסרוקת יצאה מושלמת! הגעתי ללילך כי רציתי איפור עדין, להיות מאופרת ולהרגיש לא מאופרת כי אני לא מתאפרת בדרך כלל. בפגישת ניסיון לילך הייתה מדהימה ! התאימה צבעים, הבינה מה אני רוצה ובעיקר הרגיעה את האמא הפולניה שלי שחשבה שזה לא מספיק איפור. ביום של ההתארגנות שניהם הגיעו והיו מדהימים, רגועים, מצחיקים השתלטו ישר על העיניינים ותיקתקו לי ואחותי את האיפור והשיער. התגובות של כולם בחתונה היו מדהימות ואני הייתי מאושרת.
הצג עוד

דריה וארבל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
וואו! פשוט וואו! אין לי מילים פשוט. אני לא מתאפרת. בכלל! ואני גם לא עושה שום דבר מיוחד בשיער, מקסימום מסתרקת. כל הערב לא הרגשתי את האיפור בכלל, לא שמתי לב שהוא קיים (למרות שזכרתי לא לגרד בעיניים). ביקשתי איפור בלתי נראה, מדגיש יופי אבל לא בולט מדי, זה בדיוק מה שקיבלתי, איפור קליל ולא מורגש. השיער בייביליס פזור אבל לא משנה כמה רקדתי (ואני לא עזבתי את הרחבה לרגע) שום דבר לא השתנה, הוא נשאר מסודר ויפה. ועכשיו לחלק הכי טוב: הם אנשים מדהימים!!! היה לי כל כך נחמד רק לדבר איתם, ויש להם ידי זהב! אני ממליצה בכל כך הרבה חום על הזוג הנפלא הזה!
הצג עוד

Arbel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרועי ולילך המדהימים דרך איזיווד בערך חצי שנה לפני החתונה. כבר במפגש הראשון הם היו הכי מקסימים, אדיבים ומקצועיים, קלטו את הטעם שלי בול ועשו לי איפור ותסרוקת הכי מחמיאים שלא הפסיקו לגרוף מחמאות כל הערב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up