כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שירה וייס מצלמת מהבטן

שירה וייס מצלמת מהבטן

צלמי סטילס
טלפון:0507782255
95
99 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tale891   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשירה דרך המלצות וכבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשנו חיבור אליה. אחרי פגישה אחת הבני שעשינו בחירה נכונה! שירה הייתה זמינה לכל שאלה ותמיד באווירה חיובית. ביום האירוע היא לא התרגשה מכמה הפתעות שהפלנו עליה וגם אחרי האירוע המשכנו לקבל מחמאות על הגישה והאדיבות של שירה, ההומור וגם המקצועיות. יש לשירה יכולת מדהימה לתפוס רגעים מיוחדים ותמונות מדהימות!
הצג עוד

שרונה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שירה היא לא רק צלמת בחסד היא גם פשוט אישיות קסומה. נוצר קשר מהיר כאילו אני מכירה אותה כבר מספר שנים. היא ידעה להצחיק כשצריך ולמתן את מפלס החרדה. הצילומים היו ברובם ספונטניים ויצאו תמונות מדהימות, אני לא חובבת מצלמה ואיכשהו שירה גרמה לי ולבן זוגי לאהוב אותה כשהיא מלווה איתה. היא יצרה תמונות בלתי נשכחות שמשחזרות רגעים וחוויות טובות מחתונה מדהימה. נהנינו ממש ובזכותך אפשר גם לראות את זה. תודה ענקית שירה אין עלייך!!! דוד ושרונה
הצג עוד

yogevk   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את שירה ישר היה לנו קליק. ישבנו בכיף וקבלנו את כל התשובות שהיינו צריכים. לאורך כל הדרך שירה תמיד היתה זמינה. בטלפון, פייסבוק, וואטסאפ הכל!!! היא תמיד הרגיעה אותנו, הסבירה לנו בדיוק מה יהיה ואיך יהיה. לא ניסתה לדחוף לנו דברים שלא היינו צריכים כמו המון צלמים אחרים שהיינו אצלם. ביום החתונה, היא היתה פשוט מדהימה. תמיד הייתה איתנו, דאגה שאנחנו בסדר, היתה תמיד איפה שצריך להיות. פשוט תענוג. שבוע וחצי אחרי החתונה קבלנו את הצילומים, אנחנו היינו בהלם, תמונות מדהימות, היא תפסה אותנו מזוויות שבכלל לא ידענו שהיא צילמה אותנו. אנחנו מאוד מאוד מרוצים משירה ואנחנו ממליצים עליה בחום רב!!! הכי חשוב שיהיה לכם נוח עם הצלם שלכם ואנחנו יכול להגיד לכם בצורה חד משמעית, אין אדם יותר נוח מאשר שירה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up