כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ישראל אפ ַַַ& dj israel up

ישראל אפ ַַַ& dj israel up

תקליטנים
טלפון:0524439764
95
97 מתוך 100
לפי 69 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו רוצים לומר לישראל תודה גדולה, מכל הלב!!! אנחנו אנשים שהמוזיקה מאוד חשובה להם והיה חשוב לנו שיהיה כיף ברחבה. בזכותו אנשים לא רצו להתקפל, ולא ישבו לנוח, תמיד הרחבה הייתה מלאה והמוזיקה הייתה מקפיצה וכיפית וזרמה!!! נהננו ברמות והשתוללנו, צעקנו, נהננו וצחקנו.בהתחלה בכלל לא היה לנו מושג איזה שירים אנחנו רוצים, ואפילו התקשנו לומר איזו מוזיקה אנחנו אוהבים. אמנם תמיד יש משהו מתנגן ברקע (אני עובדת מהבית) אבל פתאום כששאלו אותי איזה סגנונות אני אוהבת היה לי קשה לתאר את זה.נתתי לישראל כמה דוגמאות, והוא בנה פלייליסט על בסיסן, לאחר מכן במשך כמה שבועות היינו שולחים אחד לשנייה שירים ומעדכנים ומשדרגים את הדברים עד שהגענו למשהו שהרגשתי שממש יתן מקום לאורחים השונים ולהעדפות השונות שלהם בחתונה.מתוך הרשימה שבנינו יחד, הרגשתי שישראל ממש הצליח לברור את הפנינים שיוכלו לדבר לכל המגוון הגדול של האנשים שהיו שם - מבוגרים, ילדים, מכל התרבויות ומכל השפות וזה היה הדבר המשמעותי עבורנו, היה לנו חשוב שכל אחד מהאורחים ידע שחשבנו עליו ושיוכל למצוא את הפינה המוזיקלית שלו. תודה ענקית על הכול שוב!!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איזה כיף היה לנו עם ישראל, זה היה החלק הכיפי של תכנון החתונה, היו לי הרבה בקשות והרבה דיבורים עם ישראל והוא היה סבלני וזורם.. התרשמתי ממש ממש מהידע שלו והניסיון במוזיקה! אנשים עפו על הרחבה, הרגליים שלי פצועות אבל אני בענניםםם!!! תודה ישראל היקר אין כמוך Pour les français qui sont là je peux dire que Israel connaît très bien la musique française !! Les copines et la famille de ma mère mon remercier à la fin pour avoir mis des chansons française pendant les dance!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
התחתנו שבוע שעבר, באמצע משבר הקורונה. סגרנו עם ישראל עוד לפני המשבר, ובמהלך התקופה הזו, הוא דחה לנו את התאריכים בלי שום בעיה והלך לקראתנו בכל בקשה:) וכשהגיע האירוע ישראל היה ענקקק, מהפגישה הראשונה, עד אחרי החתונה, ישראל היה קשוב לטעם המוסיקה שלנו וכלשונו היווה 'צינור' בנינו לבן האורחים:) ישראל ידע לקרוא את הרחבה, האורחים היו מבסוטים, קיבלנו פידבקים טובים, שאלו מי זה הדיגיי? לסיכום מאוד מאוד מאוד ממליצים!!!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את ישראל, הכל זרם חלק, הקדיש זמן ומחשבה רבים לבנות איתנו את הסט המושלם. ביוק כמו שרצינו.
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה עם ישראל קיבלנו ממנו וייב מצויין, הוא היה קשוב לנו לאורך כל הדרך, הרגיע, עזר, תמך והיה חשוב לו שהכל יהיה לפי הבקשות ורצונות שלנו. ביום האירוע ישראל הגיע בשקט האופייני וברוגע שלו, לא הרגשנו שהוא נכנס, הכל בשקט ובמקצועיות. המוזיקה היתה מעולה, האורחים לא מפסיקים לשבח וישראל ידע לקרוא את האווירה ואת הקהל שהיה מעורב מאוד- צעירים, מבוגרים, קהל מרוסיה.. ישראל עשה את הבחירות המוזיקליות הכי טובות שיכולנו לדמיין. המחיר ממש שווה את החוויה שמקבלים ואת התמורה. תודה רבה ישראל על אירוע מושלם!
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
כיף לעבוד עם ישראל. בנינו ביחד את הפלייליסט לחתונה והוא תמיד היה זמין והציע רעיונות מצוינים. אהבנו את התוצאה הסופית ונהננו מאוד בחתונה. ישראל תודה :)
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ברצוננו להודות ולהביע את הערכתנו לדי ג'יי ישראל אפ. פנינו אל ישראל עם טעם מוזיקלי די מורכב, לקהל של בני 30 פלוס עם המון בקשות מורכבות. ישראל הצליח לקלוע בול לטעמנו ולטעם הקהל ולמרות שזו הייתה חתונה עם שירים של פעם שהרימו את הקהל באוויר ואווירה אש. הרחבה הייתה מלאה כמעט עד הסוף וזכינו לשבחים רבים על המוזיקה. אם אתם מחפשים דיג'יי מגניב עם ראש פתוח ואהבה אמיתית לקהל ולמוזיקה ישראל אפ הוא האחד. תודה ישראל. אוהבים אותך💗
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לפני כחודשיים התחתנתי ובחרנו בישראל להיות ה-DJ שלנו. בהתחלה חשבנו לא ללכת הDJ מאחר והאירוע היה קטן אבל לאחר לחץ מהמשפחות, מצאתי את ישראל ביריד כלות והבחירה הייתה מעולה. חיפשנו DJ שיהיה בראש שלנו ומצאנו! הגרם לקהל לרקוד ולנו לרקוד ולא היה משעמשם לרגע אחד. הוא היה אחלה של בחירה ממליצה מאוד לזוגות שיש להם טעם טוב במוזיקה כי הוא יודע לכוון אותכם!
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בשבילנו נוצר קשר עם ישראל כבר בפגישה הראשונה, כשאמרנו לו שאנחנו רוצים לבחור את רוב השירים בעצמנו והוא אמר שמה שאנחנו בוחרים - בעיניו קדוש. הוא הקשיב לכל הבקשות שלנו והשקיע זמן בשביל להבין את הגיוון שבפלייליסט שלנו, מאחר ואני ישראלי והיא גדלה בארה״ב - אז היה גיוון :). בחתונה הוא ידע לקרוא את הקהל בצורה מדהימה וכל שיר הגיע בזמן הנכון, וזה כלל שירים ספציפיים שביקשנו ממנו לשים בזמנים מסויימים! הוא ניהל את הפלייליסט כך שרקדנו בטירוף עד לדקה האחרונה שהאולם נתן לנו. לנו ולישראל היה קשר טוב גם ברמת הסגנון המוזיקלי, אבל אנחנו נמליץ עליו לכל אחד ואחת בגלל שהוא יהיה קשוב ויבין את הצרכים שלכם, לפני ובזמן החתונה, ובעלות מאוד סבירה לעומת אחרים שאיתם נפגשנו. תודה ישראל, היה מדהים!
הצג עוד

Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באוהל יעל ב-09.09, שישי בצהריים, וחיפשנו מישהו עם וייבים גם שמתאימים למקום, גם לנו, גם לזמן, ופשוט היה חיבור מדהים בינינו! קיבלנו המלצה חמה עליו ולא התחרטנו לרגע! לא היה צריך הרבה בשביל שהוא יקלוט מי אנחנו, מה אנחנו רוצים ואיך החתונה צריכה להיראות בעזרתו. מהשיר הראשון ועד השיר האחרון, הוא זרם עם הרחבה, האנשים ואיתנו ופשוט עשה לנו את החתונה ואת היום ליותר מיוחד ממה שהוא היה גם כך! בקיצור- אם לבחור די ג׳יי- רק ישראל!!! :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up