כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הידרה

הידרה

טבעות נישואין ואירוסין
טלפון:0523911026
92
95 מתוך 100
לפי 53 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avery   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל הידרה דרך המלצה של חברה.. על הרגע הראשון החוויה הייתה מאוד נעימה, היחס היה אישי.. הסטודיו של אדווה ואדר מאוד יפה ומקצועי. היו לנו הרבה אופציות לבחור מהן, עם הסבר קצר על כל אספקט מעיצוב עד צבע הזהב. בסוף הגענו למשהו מיוחד ושמתאים לנו. אחרי 3 שבועות קיבלנו את הטבעות. היה צורך בתיקון מידה קל שישר עשו לנו על המקום. יצאנו מאוד מאוד מרוצים גם מהטבעות וגם מחוויית הקנייה עצמה.
הצג עוד

יעל ושחר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו בהרבה מקומות אבל איך שהגענו להידרה הבנו שאנחנו לא יוצאים משם בלי טבעת. השירות מדהים ומאוד אישי מצאנו טבעות מדהימות שעוצבו בעבודת יד במיוחד בשבילנו (ולא טבעת מדף). תודה רבה להדר על השירות והמקצועיות, מומלץ בחום ושווה כל שקל!!
הצג עוד

Haggai   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
טבעות מהממות, לא שגרתיות, ועם יכולת מעולה של הצוות להתאים את הטבעות לסגנון שלנו.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל הידרה הגעתי אחרי שחיפשתי לא מעט טבעות יפות, מיוחדות, כאלה שלא רגילות ויש בהן משהו מסוג אחר - אדר ואדווה כ"כ מקצוענים בטירוף, יודעים את העבודה, היחס כ"כ חם ואישי שלא תמצאו את זה בשום מקום אחר... יכלתי בקלות לבחור ללכת לאחד מהמקומות בבורסה וזה גם יותר קרוב אליי מבחינה גיאוגרפית אבל אמרתי שאין שום סיכוי שבעולם שאני מתפשרת על משהו שאני הולכת לענוד כל החיים! אני מאוד מאוד מרוצה מהיחס, מהמקום ומהטבעות! חיברתי בין שתי טבעות מה שהפך את השילוב לדבר מנצח! מומלץ בחום!!! לא תתחרטו זה בטווווח!!
הצג עוד

טרי הורביץ   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו להידרה דרך איזיווד ואנחנו מאוד מרוצים מהבחירה. אדר היה מאוד קשוב והסבלני במהלך הפגישה והתוצאה הסופית הייתה מדהימה! יש מבחר מאוד גדול של טבעות, אדר הוא אדם סבלני ונעים והתהליך היה מאוד נעים ורגוע. ממליצים בחום!

Saar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
להידרה הגענו דרך איזיווד. כשהיינו צריכים לבחור את הספק שאיתו נרצה לעבוד נכנסנו לאתרים של הספקים ותכל'ס הדוגמאות שלהם היו היפות ביותר. הגענו לסטודיו ברשפון ובנחת בחרנו את הדוגמא שאנחנו רוצים (משפע ההיצע הקיים..באמת שרק עבור איזיווד יש להם קולקציה מדהימה). הדר עשה עבודה מקצועית, אמן אמיתי. כל החוויה מולם הייתה מאוד נעימה, חיובית ועניינית ובאמת אני לא רואה איך זה יכל להיות טוב יותר ממה שהיה :) תודה לכם!!
הצג עוד

nava.sch   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
החלק הכי כיפי ומהיר שהיה בארגונים. הגעתי להידרה דרך איזיווד, אבל גם אם לא, נראה לי הייתי הולכת ישר אליהם. אדר היה נחמד וסבלני והראה לנו מלא דגמים, וכל דגם נראה מהמם שקשה להחליט. בסוף הוא זרם גם עם רעיון שהיה לי לשילוב של 2 סגנונות שאהבתי. גם כשהגעתי לאסוף היה מאוד נחמד ונתן יחס אישי, והטבעות יצאו מהממות וגם נוחות (לא האמנתי שאני אלך עם משהו לא דק). יש עם מי לדבר גם אחרי, כי הסתבר שאני צריכה להקטין את הטבעת.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי להידרה לאחר שיטוט אינסופי ברשת. לסטודיו של הידרה מגוון רחב של טבעות, הסטודיו עצמו ממוקם ברשפון, הוא קטן ולכן היחס מאוד אישי (קובעים פגישה) ונעים מאוד. הטבעת שקניתי הייתה ייחודית מאוד ביחס לכל מה שראיתי בשוק, ובכל זאת נשארה מאוד נוחה שזה לא מובן מאליו. התקשורת עם הידרה מאוד נוח והזוג היו זמינים לכל שאלה ונתנו מענה לכל חשש, גם לאחר הקנייה! הטבעת הייתה מוכנה בזמן ללא עיכובים. מכל אירוע החתונה, הטבעת נשארת איתך לאורך כל הדרך... ולכן ההשקעה כאן היא מהחשובות :) ממליצה בחום רב.
הצג עוד

יהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קנינו 2 טבעות לנישואין מהידרה. השירות אדיב ומקצועי, המחיר קצת יקר אבל יש דברים שכדאי להשקיע בהם
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אדר ואדווה הם צמד אחים שעושים נפלאות עם זהב. כישורי הצורפות שלהם, בסטודיו הביתי והנעים ברישפון, הופכים כל חלום למציאות. אין ספק שחתונה מכילה בתוכה ים של קניות, הכנות ודברים מיוחדים. אבל התמונות, והטבעות הם אלה שנשארים לנצח ולכן היו חשובים לנו מאוד. בחרנו צמד טבעות שמתכתבות זו עם זו בעיצוב רומנטי ומשגע, וגם זוג עגילים ושרשרת תואמת - One of a kind!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up