כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סלון כלות ולרי

סלון כלות ולרי

שמלות כלה
91
99 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
hannasl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
65 מתוך 100
בראש ובראשונה חשוב לי לציין שאני סופר מרוצה מהשמלה היא יצאה באמת מהממת ובדיוק איך שרציתי! קיבלתי אינסוף מחמאות מכולם! אך בכל הנוגע לשירות (שלדעתי הוא חלק לא פחות חשוב) יצאתי בהרגשה פחות נעימה מהעבודה עם ולרי. כשהגעתי לסגור את השמלה, נלקחו ממני מידות. ציינתי בפני ולרי שאני מתכננת לרזות עד החתונה (כמו כל כלה נורמטיבית). אחרי חודש הגעתי למדידה עם אמא שלי ובעודי מתפשטת כדי למדוד את השמלה, ולרי מביאה את השמלה ואומרת שיצא לה לראות אותי כמה פעמים והיא רואה ״שאני לא ממהרת לרזות, אז היא הרחיבה את השמלה לפי העין..״ קודם כל, אם נלקחו המידות שלי למה להרחיב את השמלה לפי העין? הרי אם אני לא ממהרת לרזות כנראה שהמידות שנלקחו לא השתנו.. שנית גם אם זה מה שקורה בפועל, למה לציין זאת בפני? מה גם שההרחבה לפי העין הייתה ב 2 מידות מעל המידה שלי, כך שהיא נאלצה לסגור עלי את השמלה עם סיכות. הדבר הזה צרם לא רק לי, כשיצאנו עם אמא היא גם ציינה בפני שהמילים שנאמרו לא היו במקום.. אחרי תקופה מאוד מאתגרת שכולנו עברנו, הגעתי למדידה ואחרי שחזרתי הביתה והסתכלתי על הוידאו שצילמתי שמתי לב שהמחוך נראה קטן ולא מהודק מספיק וזה לא נראה טוב, פניתי לולרי בבקשה להרחיב את השמלה והיא בלי לחשוב פעמיים החליטה לומר לי שזה כנראה כי ״השמנתי קצת?!״ וכשביקשתי לעשות עם זה משהו, זכרתי שבמדידה הקודמת טבעתי בשמלה אחרי שהיא הורחבה לפי העין (ולשמחתי הייתה לי גם תמונה שרואים שהשמלה ענקית עלי) ואין מצב שהשמנתי בצורה כזו קיצונית, ולרי מיהרה לומר שאין לה מה לעשות עם המחוך בלי לבדוק בכלל אולי בכל זאת יש מה לעשות? מזל שהיה לי תיעוד מאותה מדידה ושהחלטתי להתעקש איתה על עניין המחוך. ידוע עד כמה כלה רגישה לכל עניין המשקל ללא שום קשר להאם היא רזה או מלאה, בטח ובטח בתקופה כזו (קורונה) לא פשוטה שנכפתה עלינו. לדעתי לבן אדם שעובד על קהל לקוחות בכלל ועם כלות בפרט אין מקום להביע בצורה כזו ישירה ופוגעת את דעתו, גם אם יש אמת בפיו. לכל דבר יש דרך וצורה נעימה יותר להיאמר. מקווה שאני הכלה הראשונה והאחרונה שסופגת ממך מילים כאלו.
הצג עוד

Ester   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
המקום הראשון שהגעתי אליו לחפש שמלת כלה, ההרגשה הייתה מדהימה, ולריה יודעת להתאים את השמלת כלה הנכונה עוד לפני שאת יודעת מה את רוצה ומה מתאים לך אבל זורמת מאוד עם הרצונות והרעיונות שאת מביאה. לאחר מכן הלכתי לעוד מספר סלוני כלות ואף אחד מהם לא השתווה למה שהיה אצל ולריה, לכן סגרתי איתה. ולריה מאוד זמינה וגמישה מבחינת שעות המפגש, להגיע אליה וללבוש את שמלת הכל המהממת עם הגישה החיובית של ולריה תמיד מעלה את המצב רוח. הסלון נמצא ברחוב משה גושן 3 בקרית מוצקין, יש חניה בשפע גם בתשלום וגם בחינם ברחובות הסמוכים. יש אופציה להתארגן בסלון ביום החתונה. ממליצה בחום לקבוצה איתה פגישה וללכת להתרשם, בטוחה שמי שתגיע איתה לפגישה גם תמצא שם את שמלת החלומות שלה.
הצג עוד

Melina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ולריה היא מדהימה היחידה שהבינה מה אני רוצה בכמה מילים והצלילה להביא את בשי לה באופן מושלם נתנה לי להרגיש מלכה אמיתי. ממליצה עליה המון אם אתם באמת רוצות להגיש כמו מלכות אמיתיות
הצג עוד

Alona   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ולרי המדהימה! בזכותה הרגשתי כמו נסיכה ביום החתונה וגם החתן נשאר ללא מילים כשראה את השמלה ;) ולרי כשרונית, סבלנית ומאוד נעימה - שזה מאוד חשוב בתקופה הלחוצה שלפני החתונה. ממליצה מאוד!

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ולריה המדהימה!!! וואו!!!! איזו שמלה משגעת עיצבת לי!! הגעתי אליך עם רעיון מאוד כללי לגבי השמלה שלי, ידעתי שאני רוצה שמלה קלאסית ועדינה שלא נוצצת מדי. ממדידה למדידה המציאות עלתה על כל דמיון! תפרת לי שמלה מאפס, וכל שלב ייעצת לי מה כדאי ומה יחמיא לי יותר - אין שום ספק שעיצבת לי את שמלת החלומות, שתתאים למבנה גופי ותחמיא לי, שאפילו אני לא הצלחתי לדמיין! בכל מפגש איתך נתת לי יחס אישי, את אישה מקסימה, סבלנית, מרגיעה, קשובה לבקשותיי וגם ידעת לתת את דעתך הכנה כמעצבת! להשאיר את בעלי ללא מילים זו לא משימה קלה - וכשהוא ראה אותי עם השמלה הוא נשאר ללא מילים!! וכך גם המשפחה והאורחים שהרעיפו המון מחמאות על השמלה! ממליצה לכל כלה לבחור בך - אין ספק שכל כלה שתעצבי את שמלתה תזכה גם בשמלה מהממת וגם בתהליך כיפי!!
הצג עוד

אולגה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ולרי המדהימה!!!! אני בטח הכלה הראשונה שכותבת בדיליי של 4 חודשים( על אף שרשמתי בפייסבוק יום אחרי ;) )...אבל נזכרתי בעיצומו של ירח הדבש שזה הזמן לכתוב גם חוות דעת כי בהחלט מגיע לך!!!! כמה שזה נשמע מצחיק אותך בחרתי עוד לפני החתן :) ידעתי שביום בו אנשא לבחיר לבי את הפיה שתתפור לי את שמלת הסינדרלה שלי. והמציאות עלתה על הדימיון , מסתכלת באלבום התמונות ולא מאמינה שזו אני. יומיים שלושה אחרי הצעת הנישואים ישר פניתי אלייך וידעתי שלא תאכזבי. השמלה הייתה פשוט וואוווו , קיבלתי כול כך הרבה מחמאות שהיא ישבה יפה על הגוף שנראתי נסיכה, שהשמלה כול כך החמיאה לי. אמרו לי למסור לך שעשית עבודה פשוט יוצאת מן הכלל. אבל הבחירה שלי בך הייתה לא רק בגלל העבודה המדהימה שלך אלא בעיקר בגלל האישיות שלך, אישה נעימה מקסימה סבלנית שדואגת לכול פרט ופרט, שיודעת לעצב שמלות גם לבחורות שמידות הגוף שלהן לא 60,90,60 ולא דורשת מהן לרדת במשקל (כי גם שמעתי סיפורים כאלה) ובעייני זו אומנות וכישרון. מה שאהבתי אצלך שקיבלתי גם יחס אישי וזה היה מאוד חשוב לי. היית קשובה לרצונות שלי וגם נתת את דעתך כמעצבת. היה לי כול כך כיף מרגע בחירת השמלה ועד הרגע בו בחיר ליבי ראה אותי לראשונה בשמלה. ממליצה בחום רב לכול כלה לבחור בך ביום חתונתה.... כי ללא ספק היא תצא מלכה!!!!! תודה לך ולצוות שלך על ההשקעה, היחס האישי והחם ועל כול היום הזה. תודה תודה תודה וסליחה על האיחור ;)
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מדהימה מדהימה מדהימה...עם הרבה סבלנות מקצועיות,אדיבות והמון כישרון. השמלה שולריה תפרה לי יצאה מושלמת בדיוק איך שרציתי לא היה לי ספק שאני אהיה מרוצה איך שנכנסתי לסלון ראיתי את השמלות שלה והיחס החם והקבלת פנים הנעימה ידעתי שאני סוגרת עם ולריה והיא תתפור לי את שמלת החלומות שלי תודה תודה תודה קיבלתי המוןןן מחמאות על השמלה את אלופה אין עליך כל הכבוד ממליצה בחום אל תחשבו פעמיים
הצג עוד

Vick   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לולרי פנית, לא טעית... ממש ככה אמאאא כמה סבלנו יש לאישה הזאת... אין דברים כאלה... הגעתי אליה אחרי המלצות מכמה חברות וכמובן ששניה אחרי שיצאתי עםאמא שלי מהדלת שלה חזרנו כדי לסגור... היה לי ברור והיא האחת, האחת שתגרום לי להראות בדיוק איך האני רוצה ואיך שהי מתאים לי... ומשם הכל התחיל, חחח ים של טלפונים, הודעות, היא הייתה זמינה בשבילי 25/8... אפילו כשהיא במקלחת חחח בחיי. הסבלנות שלה ברמה בינלאומית... כל השינויים שרציתי לעשות היא עשתה, מה שלא התאים, היא הסבירה ונימקה ככה שלא נשאר לי שום ספק.... מספר 1 ללא ספקקק לא מצטערת לשנייה שבחרתי בה
הצג עוד

אושרת   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ואוו ולרי הצליחה ליצור לי את שמלת החלומות, אחרי שראיתי המון מקומות הגעתי לולרי והכל נעשה בסבלנות ובמחיר הכי הוגן. כל דבר שביקשתי לתקן או להוסיף לשמלה נעשה ברמה גבוהה ובמהירות. באמת אין כל הכישרון של ולרי
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר מספר סלונים שראיתי ולא הייתי סגורה עליהם, הגעתי לולריה ובאותו רגע ידעתי שהגעתי למקום שממנו אצא עם השמלה שלי :] ולריוש המקסימה כל כך חמה ונעימה ורוצה לעזור וליצור את הקסם שאלבש בערב שלי והייתה זמינה לי כל הזמן לשאלות ולהרגעות :] המדידות אצלה היו ממש מהנות וחוויתיות! והתוצאה הסופית.. בדיוק מה שרציתי! היא קלעה בהכל מהבד והעיצוב ועד למשקל השמלה על הגוף שלי ואיך היא תראה על הגב שלי בפרטים הכי קטנים.. בקיצור- יצאתי סופר מרוצה וקיבלתי מלא מחמאות לאורך הערב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up