כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דינמיקה סטודיו - יניב כהן

דינמיקה סטודיו - יניב כהן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0545321910
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ziv   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חברה טובה שלי המליצה לי על יניב ואני ממש שמחה שהקשבתי לה!!!היה לנו יום מושלם עם יניב והצוות המוכשר שלו 😍באמת שהכל היה מדהים ומדוייק! והתוצאה פשוט וואו ❤️❤️🩷🩷🩷
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
יניב והצוות ליוו אותנו בצורה כיפית מהנה ומקצועית, התוצאות מדברות בעד עצמן. ממליץ להיכנס לאתר ולהבין בעצמכם 😁
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אליו לא מהיכרות מוקדמתהרגשנו שיניב ה רגיש אותהואת הצרכים שלנואת מה שאנחנו מצפים ומקווים בתוצאה הסופיתובאווירה ביום עצמוהייתה אווירה קלילהכייפית נעימהוזורמת ואהבנו את התמונות שיהיו לנו למזכרת לכל החיים❤️
הצג עוד

sapir.beren   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
קיבלתי את המספר של יניב מהמלצה של חברה.. אחת ההמלצות הטובות שקיבלתי! אנרגיה מדהימה, קליל, רגוע פשוט כיףף ומעל הכל הכי מקצועי שיש. הצליח לתפוס רגעים שלא חשבתי שאפשר וקיבלנו את התמונות תוך שבועיים מהחתונה בממשק נגיש מסודר ונוח;)
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל יניב הגעתי דרך המון המלצות, גם של צלמים וגם של זוגות שהצטלמו אצלו. מהתחלה ראינו כמה יניב קודם כל אדיב, נחמד וכמובן מקצועי! לאורך כל הדרך הוא היה שם, בין אם זה לתזכר על דברים, לבדוק שהכל יתנהל כמו שצריך ביום עצמו. לא היה לי ספק שהתמונות שלנו ייצאו מושלמות וכך היה. יצאנו מרוצים מעבר לכל ציפייה אפשרית. ביום החתונה הוא הרגיע אותנו, הכווין אותנו ונתן לנו להרגיש הכי טוב שאפשר. מדובר באדם מוכשר ומקצועי בטירוף, אבל לפני הכל הוא גם שירותי, אנושי ומקסים!!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליניב דרך המלצה ולאחר הפגישה הראשונה איתו הבנו שאנחנו לגמרי רוצים שהוא ילווה אותנו ביום שלנו!פגישת ההכנה הייתה מפורטת עם הסבר למה נכנסים מה שהוריד את מפלס החששות, היום עצמו עבר בצורה חלקה והכי חשוב עם אנרגיה טובה, כיף וצחוקים! שלגמרי השתקף בתמונות והסירטונים שקיבלנו לאחר מכן. למרות שהיה יום חם וקשוח יניב לא ויתר על אף תמונה מאף זווית, היה מורגש שהוא עושה את זה מהלב, עם דאגה ואיכפיות!את התמונות קיבלנו לאחר עריכה במהירות שלא ראיתי קודם לכןבקיצור, ממליצה בחום!!
הצג עוד

adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
super professional, easy going and clearly !knows what he is doing!all the years of experience pay off- our pictures and albums are exactly what ive dreamed of!
הצג עוד

Oshrat   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את יניב הכרנו לגמרי במקרה אחרי שחבר טוב המליץ, ומאותו רגע התאהבנו שנינו וידענו שהוא יהיה הצלם שלנו בחתונה.מהרגע שיניב הגיע לצילומים בצהריים הוא הכניס איתו רוגע ושלווה שפשוט הפכו את היום למושלם.היום קיבלנו את התמונות ואין מאושרים מאיתנו בבחירה ביניב!
הצג עוד

ליהי ובן   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את העבודה של יניב פגשנו בפעם הראשונה בחתונה של חברים, כשהגענו לשלב חיפוש הספקים קיבלנו מהם המלצה חמה על העבודה שלו ואנחנו כל כך שמחים שבחרנו בו. כבר מיום צילומי הזוגיות יניב השרה עלינו אווירה קלילה ונעימהבתור בחורה שלא נוח לה מול מצלמה ולא יודעת להצטלם, הוא ידע לביים אותנו בנוחות והומור ולגמרי הקליל את כל החוויהגם ביום החתונה, יניב והצוות שבא איתו דאג להקשיב לנו ולהיות בסנכרון מלא איתנו זה ללא ספק צבע את כל היום בצורה אחרת ונעימה יותרממליצה עליו בחום ואהבה!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
יניב התותח, היית מקצוען, אלוף, מהרגע הראשון הרגשתי שאתה יודע מה אתה עושה ונתת לי תחושת ביטחון.כשבר הצטרף לצילומים וברגע המפגש דאגת להוציא אותנו הכי טוב שאפשר, הרמת לנו וגרמת לנו להרגיש יותר יפים ממה שהרגשנו 🥰החברים והמשפחה החמיאו לך מאוד בצילומי המשפחה וברחבה ממש הורגשת ונתת קשב לכולם!שמחנו לסגור איתך מעגל, מהבר מצווה ועד החתונה 😉תודה רבה על הכל, אנחנו כמובן נמליץ לכל החברים שמתחתנים בקרוב ❤️אוהבים,בר ומיטל
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up