כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בית המעצבים

בית המעצבים

חנויות ריהוט
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
avner67133   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שרות גרוע מאוד לא חוזרים לטלפונים ולא מטפלים בבעיה
הצג עוד

RonySh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
קנינו ספה, כורסאת רביצה, מזנון ושולחן. הכל חוץ ממיזנון הגיעה בזמן. נאמר לנו שמיזנון פגום ולא מוכנים לספק אותו. .חיכינו שבועיים ואחרי שיחות והתכתבויות עם חנות ומחלקת שירות, שלחו לנו מזנון פגום. אחרי שבוע בא "מומחה" לתקן וראה שאין מה לעשות אלא להחליף. אחרי שבוע הבטיחו להביא,חדש, אין במלאי. נאמר גם שמזנון טורקי. נראה לי שזה או חברון או עזה. הסגה בהמשכים.
הצג עוד

chely1736   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
קניתי שלחן ו8 כיסאות פינת אוכל במחיר לא זול בכלל מבית המעצבים בצומת בילו ולאחר זמן קצר התעקמו הכסאות בגב ונפתח להם הרוכסן והברגים תמיד נופלים והגומיות ברגלים נשחקו. פנינו לחברה והם סירבו להחליף את הכסא שנפתח בגב. לאחר שהוציאו את המיץ ומלחמות רבות, הוחלף הכסא. במקביל יצא לכיסא נוסף ההלחמה הפנימית בגב הכסא. פנינו שוב לשרות הלקוחות ושוב הסרט חוזר על עצמו "לא השתמשתם בכסא שימוש סביר" "אין אחריות לשבר" "אם תרצו נמכור לכם כיסא במחיר מוזל" בושה וחרפה לטענות הבזויות האלו. לא ממליצים בכלל לרכוש ברשת הזאת. לא עומדים בכלל אחרי המילה. מאוכזבים ממש מהקניה הלא מוצלחת הזאת ללא אחריות
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
רכשתי 6 כיסאות למטבח. עדיין בשנת האחריות , הגומיות ברגלי הכיסאות נשחקו. בפנייה לשירות לקוחות , לא נתנו מענה לפנייתי. ההסברים : 1. אין לנו עוד כיסאות כאילו , ולא גומיות כאילו להחלפה. 2. אנו לא מחליפים הגומיות. 3. אני לא יודעת איך אתם משתמשים בכיסאות. אולי אתם גוררים אותם. מאוד מאוכזב מהתשובה שקיבלתי. עדיין בשנת אחריות . בעת הרכישה לא הוסבר לי על החרגות כלשהן לגבי חלקים של הכיסאות עבור האחריות. בברכה יוסי
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
לפני כחודש רכשתי שולחן ומזנון לסלון במעמד הרכישה צוין בפני ובמספר ההזמנה שקיבלתי כי הסחורה תסופק עד 18/1/15 וכמו כן שכשבוע לפני מועד ההספקה יצרו עמי קשר כדי לתאם את השעה לא רק שאף אחד לא טרח לצלצל ולתאם איתי אלא שכשאני יצרתי עם החנות קשר שמעתי סיבות ותירוצים ללא סוף כמו:׳נחזור אליך׳,׳הריהוט עדין בהכנה׳,׳תצלצל מחר׳ והרשימה עוד ארוכה כמובן שאף אחד לא חזר אלי ומיותר לציין כי היום הוא תאריך ההספקה שיועד עבורי אך עדין לא קיבלתי את הסחורה ובשיחה האחרונה שלי עם החנות קיבלתי תשובה לא מפתיעה במיוחד:׳תתקשר ביום שלישי ונראה מה יהיה אז׳ והכי גרוע שהמוכרים בחנות פשוט זלזלו ודיברו בצורה גועלית בקיצור ולעניין לא מומלץ חוויה לא נעימה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up