כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ELEMENT - אלמנט

ELEMENT - אלמנט

תקליטנים
כתובת:ישראל
טלפון:0503353346
95
99 מתוך 100
לפי 121 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרי ועדי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז מאיפה להתחיל? ננסה מהתחלה - הפגישה עם שלומי יותר נכון פעם הוא היה שלומי..היום הוא שלומי האגדה! ידענו מהתחלה שזה זה, מה לעשות, לא היינו צריכים ללכת לפגוש עוד מישהו רק בשביל.. לא היה צריך "לשבור את הקרח", רק להנמיך קצת את המזגן 😉 שלומי ישב והקשיב לכל השטויות שלי ושל בעלי שיחיה, ענה על כל שאלה מטומטמת כעל שתהיה, כשאנחנו הזוג 566754477 שחוזר על אותן השאלות, היה סבלני, קליל, מכיל, ייעץ, הרגיע, ופינק במלאא קינדר, הלכה הדיאטה לחתונה 🤦‍♀️ אבל מה שאנחנו חושבים זה סובייקטיבי, זו רק דעתנו.. האורחים, הם השורה התחתונה! הם התלוננו רק על דבר אחד..הרגליים!! אוי הרגליים, הם לא הפסיקו לרקוד, הרחבה הייתה מלאה,עד 01:30 שבחוסר אלגנטיות סימנתי לשלומי די 😂😂 האנרגיות היו מקסימום. שלומי ידע לקרוא את הקהל במדויק, לשניה לא התערבנו, לא דאגנו, לא חשבנו בכלל, נהנינו, רקדנו, שמחנו, אהבנו, היה פשוט מדהים! אז שלומי, ואלמנט, תודה רבה לכם מכל הלב, על חוויה מרגשת, בלתי נשכחת, על האנרגיות, על ההקשבה, העצות, היחס החם, תודה על הכל! אתם עושים לאנשים טוב על הלב, שתמשיכו לעשות טוב ורק תקבלו טוב אוהבים שרי ועדי💜💜💜💜
הצג עוד

Natalia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
Our experience with Tal was wonderful. The planning was stress free thanks to his attention to details and warm personality. He gave us many useful tips (not only about the music) and was very accommodating to all of our requests. Without a doubt his skills as a DJ are also impressive and our guests couldn't stop talking about the great time they had on the dance floor !Highly recommended Thanks for everything,Tal
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לסטודיו של טל ושלומי, ישר היה וויב מדהים וחיבור מיידי, טל עשה לנו תיקלוט פרטי בסטודיו והרשים אותנו במקצועיות שלו! מעבר לזה שטל דיג'יי הוא מוזיקאי, שבאמת מבין במוזיקה, ויודע לקרוא את הקהל בצורה מדהימה. הוא ושלומי הקפיצו לנו את הקהל מההתחלה ועד הסוף! המעברים בין שיר לשיר פשוט מדהימים! הם יודעים לחבר בין המוזיקה ולא לקטוע את הקצב! תוך כדי האירוע לא הפסיקו להגיד לנו איזה דיג'יי מדהים בחרנו! מעבר לזה כמובן שטל ליווה אותנו, עזר לנו לבחור שירים שהתקשנו לבחור, נתן טיפים ומה לא. הם באמת בין הדיג'יים היותר טובים ששמעתי!! מומלצים בחום!!!
הצג עוד

Yanir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהמפגש הראשון שלומי הבין בדיוק מה אנחנו רוצים ואיזה סגנון אנחנו אוהבים וידענו שאנחנו בידיים טובות. על האירוע עצמו אין יותר מידי מה להרחיב כי מילים לא יתארו את הבלאגן שהלך שם.. הייתה קריאה מושלמת של הקהל, היה פשוט מטורף! היה ניראה שמדובר בכלל במסיבה ולא בחתונה. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אחד החלטות הטובות בבחירת הספקים הייתה בחירה בשלומי וטל. מפגישת ההיכרות ועד סוף הארוע הם היו סופר מקצועיים. הקשיבו לכל מה שרצינו ועשו לנו אירוע מדהים. הרחבה כל הזמן הייתה מלאה באנשים וקיבלנו מלא תגובות על המוזיקה השמחה. מאוד מאוד מומלץ!!!
הצג עוד

קרין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טל טובי מחברת אלמנט היה הDJ הראשון שפגשנו, אמרנו בינינו שניפגש עם עוד אבל הפגישה הראשונה הייתה כל כך מקצועית. טל ניגן לנו לדוגמה על העמדה במשרד ופשוט התלהבנו שידענו שהגענו למקום הנכון וסגרנו איתו במקום. במשך כל הזמן שבין הפגישות ליום האירוע טל ליווה אותנו דיבר איתנו דאג לתת טיפים ועזרה בארגון האירוע ממש ברמה האישית בדברים שכלל לא קשורים למוזיקה באמת הפך לחבר טוב בתוך כל התהליך. באירוע טל טובי כמו שרק הוא יודע נתן בראש והרים אירוע מטורף שאי אפשר בכלל לתאר במילים, כל האורחים באירוע הגיעו בסוף האירוע או בימים שאחריו להגיד כמה הDJ היה טוב וכמה שהמוזיקה הייתה טובה ושהיה כל כך מטורף ושמח. אם אתם צריכים DJ לכל אירוע אלמנט ובעיקר טל טובי זה המקום בשבילכם ללא כל ספק!!!
הצג עוד

Yulia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל והוא קיבל אותנו בחיוך, בנועם וקינדר מכל הסוגים ;) והסביר בפירוט רב את איך הוא מגיש את האירוע ואיזה אמצעים עומדים לרשותו. ביקש לשמוע איך אנחנו רואים את האירוע ומשם בנינו דרך משותפת. בחתונה עצמה טל קראה את הקהל בצורה מדויקת וזכינו לתשבוחות מהאורחים על הבחירה בו.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
מה אפשר עוד לומר?! קודם כל לא משנה מתי דיברנו, הכל באווירה טובה ופאן. נחמדות וקלילות. שלומי דרעי! איזה דיג'יי עוד כואבות לי הרגליים וכל הגוף, הרחבה הייתה מלאה לאורך כל האירוע בעיקר בזכותו, ידע מתי לשנות סגנון להקפיץ ולמתן, שילב מלא סגנונות של מוזיקה, החל מתחילת האירוע בקבלת הפנים דרך החופה וכל המסיבה המטורפת שהוא יצר לנו. מרגישים שמוזיקה חיה ובועטת בו מגיל מאוד קטן. ברמה האישית בכלל אין מילים, חיוך שלא זז מהפנים, דיבור נוח שהרגיע אותנו, התאהבות מהשנייה הראשונה, מצטער אחי שלא הספקת לאכול- זאת אשמתך הישירה :) אז תודה רבה על הכל! מודים לך מקרב לב ושמחים מאוד שבחרנו בך!
הצג עוד

Noya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בחתונה של חברים שפשוט לא רציתי שייגמר הערב
הצג עוד

nataly   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת- פשוט מושלם!! הגענו לשלומי בעקבות המלצה מחברים. שלומי היה הדיג׳יי הראשון והאחרון שפגשנו! הבחירה הכי קלה ובטוחה שלנו בחתונה, זה היה ברור עוד מהפגישה הראשונה ולאורך כל התהליך- שלומי פשוט מקצוען אמיתי, חי ונושם מוסיקה, וזה מתבטא בתוצאות שעלו על כל הציפיות! אנשים לא הפסיקו להחמיא כמה הדיג׳יי מדהים, מבין וקורא את הקהל ברמה הכי גבוהה שיש. מעבר למקצועיות שלומי פשוט קסם, קשוב ומבין, מכבד כל בקשה ובקיצור- מאושרים שהתמזל מזלינו ושלומי היה פנוי בתאריך המבוקש שלנו! אין סיכוי שתתחרטו על הבחירה בDJ SHLOMI DERI ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up