כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
mirbach153   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
הדר היה דיג'יי מעולה, הוא הצליח להכניס את כל הבקשות שלנו לפלייליסט מגוון ומהנה שלא הפסקנו לקבל עליו מחמאות אחרי החתונה

zohar.erez.kv   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
הדר הוא הספק היחיד שיצא לי לצפות בעבודה שלו לפני…ממש פחדתי לסגור די-ג׳יי כי את העבודה שלו יש פחות איך להכיר לפני האירוע ובגלל זה דחינו את הבחירה של הדי-ג׳יי.לפני כמה חודשים הגענו לחתונת שישי צהריים (כמו שהייתה לנו השבוע) ונהנינו בטירוף מדיג׳י מקצועי, מרים, מגוון ומגניב באווירה טובה וצעירה וידעתי שאני סוגרת אותו עוד היום!לקחתי מהדר כרטיס ובאמת הסתייע שהדר יתקלט אצלנו.בחתונה שלנו נהנינו ממנו ברמות, כיפי וצעיר, מצחיק וקליל והקפיץ את הרחבהממליצים מאוד!❤️

calev.s85   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
חיפשנו די ג'יי לחתונה ולא ידענו למי לפנות. בעל האולם המליץ לנו על הדר ישראל ואמרנו ששווה לנסות. מהרגע הראשון היה חיבור מדהים בנינו. החלטנו לנסות לבדוק ספקים נוספים שהמליצו לנו אבל חזרנו אליו כיוון שהיה הכי מקצועי ושירותי.

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
להדר הגעתי מקרוב משפחה ששמע את המוזיקה של הדר ואמר לנו שאנחנו חייבים לקחת אותו.מהביקורות שקראנו ומשיחת הטלפון הראשונה כבר הבנו שזכינו בדי ג׳יי שכל אחד היה חולם עליו לחתונה שלו.החתונה הייתה טירוף!! המוזיקה הייתה בול כולם ממש נהנו ובעיקר אנחנו. ממש מומלץ!!

maya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
דיג'יי ללא ספק זה אחד הספקים הקריטיים לכל אירוע! רוצים להודות לדיג'יי הדר ישראל על שהפך את החתונה שלנו למושלמתתתת! עלה כל הציפיות! המוזיקה לאורך כל האירוע הייתה מתאימה ומדוייקת, בקבלת פנים, בזמן האוכל, בזמני הריקודים.... בדיוק בדיוק כמו שחלמנו. כולם רקדו ונהנו מאוד! מפרגנים וממליצים בחום! :)

איתן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הדר רציני וקליל ומקצועי והיה דיגיי מושלם עשה לנו אירוע מהמם וקלע לכלל המשתתפים באירוע .יישר כח הדר

Danny   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אין לי מילים. לא יכולתי לבקש DJ יותר טוב מהדר ישראל! בן אדם מקצועי, סובלני, מצחיק, ועם ניסיון עשיר של שנים בתחום! ממליץ בחום לכל מי שמחפש DJ לאירועים! הדר קיבל אותנו בידיים טובות אליו למשרד, ישבנו צחקנו וזכינו לקבל שירות מהסרטים. יש להדר סטים שלמים בכל השפות, הוא ענייני מאוד ויודע להגיע לתכלס של הדברים בכל מה שקשור לתקשורת מול הקהל, להרים את האווירה והכי חשוב לשמח בענק! הדר גם עשה לנו לא מעט תמונות מהזווית DJ שלו ברמה מאוד מקצועית. האורחים/מוזמנים לא הפסיקו לדבר על המוזיקה המטורפת והסטים/מיקסים שהוא התאים לאירוע. הייתה לנו חתונה מעורבת תרבויות רוסית עברית אפילו לא מעט שירים דתיים לפי בקשה, וגם שירים בערבית. פשוט תותח על! מומלץ בחום.

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מושלם!!! הגענו להדר דרך אתר מיט4מיט.קבענו איתו פגישה ופשוט התאהבנו מהשנייה הראשונה!! הדר קלט אותנו בצורה מדויקת, הבין את הוייבים שלנו והשמיע לנו סגנונות שקלעו בול לטעם שלנו.חמש דקות אחרי שיצאנו מהסטודיו שלו פשוט הסתובבנו עם הרכב וסגרנו איתו במקום, לא היינו צריכות באמת להמשיך לבדוק...המוזיקה בחתונה הייתה מושלמת, הדר ידע לקרוא את הקהל בצורה מדהימה, לשלב בזמן הנכון בין כל הסגנונות, הרחבה הייתה מלאה כל הזמן באנשים.קיבלנו פידבקים מחברים על כך שהמוזיקה ברחבה הרימה את האווירה במשך כל האירועלא יכולנו לבחור בדיג'יי טוב יותרממליצות מכל הלב!!! הדר, תודה רבה לך על הכל♥️♥️אוהבת המון,שיר ואנה

סרגיי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
אני מאוד מרוצה שלא היתי צריך לדואג והרגשנו שאנחנו בידיים טובות

yael   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו להדר דרך סטודנטים נישאים ובפגישה הראשונה הבנו שאין מה להמשיך לחפש, היה חיבור טוב וזרימה והבנות שמצאנו את הדיג׳יי שלנו!הדר זרם עם השטויות שלנו, הבין מה הסגנון שאנחנו רוצים והיה קשוב!לא הפסקנו לקבל מחמאות אחרי החתונה מכולם על כמה שבמוזיקה הייתה מטורפת וכמה שהשר עשה לנו שמח..ממליצים זה מילה קטנה :)