כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גמבא צלמים

גמבא צלמים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0509461171
93
99 מתוך 100
לפי 34 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איפה בכלל להתחיל? אביחי הוא לא רק צלם אומן (ומוזיקאי ענק (: ) הרוגע שהשרה עלינו והמקצועיות הרבה בבחירת לוקיישנים כמו כן השת״פ האדיר עם יודן והסינרגיה המעולה עם כל שאר הספקים פשוט עשתה לנו חתונה מושלמת (ותמונות עוד יותר, באמת, כולם נראים מליארד דולר). אנחנו אנשים שלא מתים על צילומים ותשומת לב, גרמתם לנו להרגיש בנוח ופשוט להנות. אז אביחי ויודן, אנחנו באמת אוהבים אתכם, פשוט תודה! סיון ויובל.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי צלמים שונים ומיוחדים עם וייב קצת אחר ואחרי הרבה תיקי עבודות שראיתי מצאתי את גמבא צלמים. בנוסף לכישרון האדיר ולתמונות המיוחדות, יודן ואביחי מצחיקים וקלילים בטירוף, ממש נהניתי להעביר איתם את יום החתונה. הם גם ממש מסודרים ובשבוע שלפני החתונה קיבלתי מהם טופס למלא מה ואת מי לצלם באירוע, וממש עברו בזמן החתונה על הרשימה וצילמו כל מה שרציתי והצטלמתי עם כל מי שרציתי! הם פשוט מדהימים. ממליצים בחום על יודן ואביחי, הם רמה אחת מעל כולם! לא תתחרטו :)
הצג עוד

Yafit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור צלמת, חיפשתי צלמים שיש להם ראייה אחרת, שמצלמים מהמקום המיוחד, המעניין ולא סתם עוד תמונות רגילות של חתונה. גמבא שהם בעצם יודן ואביחי הם בדיוק מה שאיחלתי לעצמנו. הם יצירתיים, מצחיקים, מיוחדים, סבלנים, קלילים ומוכשרים בטירוף. והאיכות שלהם ברמה גבוהה. תעשו רק טוב לעצמכם - קחו אותם!!!!
הצג עוד

Youval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יודן היה מהמם מהפגישה הראשונה. הסגנון שלנו ממש לא מתאמץ ולכן הלכנו על גמבא!
הצג עוד

Alisa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
חוויה מושלמת!!! מקצועיות בנגישות הכי אישית ומתחשבת שיש תמונות מדהימות, ערוכות אחת אחת, כולם יצאו מרוצים! יצא לנו אלבום מגוון ולא קונבנציונאלי (מהמם בטירוף, יש גם "תמונות חובה" מחתונה אבל בנוסף לזה יש המון טאץ אישי) יצאנו הכי מרוצים שיש
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה.. מעבר למקצועיות לתמונות הנדירות ולציוד הכי טוב אני חייבת להגיד שפשוט היה לנו כל כך כיף נעים נח ומצחיק להעביר את היום עם יודן ואביחי. בחתונה הם השתלבו עם כולם, היו רגישים לכל סיטואציה וידעו להוציא תמונות אליפות. קיצר אל תחשבו פעמיים. תמונות זה מה שנשאר;) אוהבים המון מעין ושי❤️
הצג עוד

simona   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גמבא מקצועיים, יודעים את העבודה, מיומנים, לא מפספסים, תמונות מושלמות בזויות מושלמות, מרוצים מאוד! בילינו את יום החתונה עם יודן, האווירה הייתה קלילה, הצליח להוציא מהמקומות שבהם הצטלמנו את המירב, למצוא ענפים בצורות מיוחדות שיצרו קומפוזיציות מגניבות בשנייה. אח"כ הצטרף צלם נוסף באולם שהתחבב על כל האורחים והוציא מהם תמונות קורעות. התמונות הגיעו תוך חודש ממויינות בצורה טובה ומושלמות אחת אחת, כנראה שיהיה מאוד קשה לבחור מתוך כולן תמונות לאלבום. שורה תחתונה- מרוצים מאוד וממליצים כי בזכות הנסיון שלהם פשוט אי אפשר לטעות.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גמבא היו בשתי חתונות שהבנזוג שלי היה בהם והוא ממש התרשם מהצוות ומהתמונות שהזוגות קיבלו.. קבענו פגישה וכבר בפגישה ממש התלהבנו מיודן והחלטנו לסגור! ביום עצמו יודן הגיע עם צלם נוסף ופשוט כל היום הייתה תחושה מאוד כיפית, רגועה, מצחיקה ונעימה. היה פשוט חיבור טוב, לא הרגשנו שמצלמים אותנו ושמישהו חיצוני מפעיל אותנו, אלא פשוט הייתה אוירה טובה והצילומים פשוט זרמו בצורה הכי קלילה שיכולה להיות. יודן גם המליץ לנו על אזור מהמם להצטלם בו בפלורנטין והתמונות יצאו ממש צבעוניות ושמחות!! מבחינת התמונות, יצאו תמונות מגניבות, כיפיות, קלילות, שמחות וממש מושקעות. אני ממש ממש ממליצה בחום!! הם פשוט יודעים מה הם עושים והם עושים את זה טוב!!!
הצג עוד

יונתן וגל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
סגרתי צלם לפני שסגרתי חתן. כמה חיכיתי לכתוב את המשפט הזה :) עם גמבא היה לנו הכי קל - מאז ומתמיד היה לי ברור שכשאתחתן, אביחי יהיה שם כדי לתעד לי את החתונה. ברגע שהתארסנו הוא היה הראשון שקיבל הודעה: "התארסתי! ואתה גמבא לחתונה!". אביחי הפתיע והגיע עם יודן, עם חיוך ענק, בדיחות מעולות ומלא מצלמות... עכשיו בדיעבד אנחנו יכולים לומר עד כמה זה מהותי לבחור בהם! הם הראשונים שפגשנו על הבוקר והם נשארו איתנו עד סוף האירוע. כל הזמן היו סביבנו ובסיטואציה כזו היה כל כך חשוב שיהיו איתנו אנשים כאלה מדהימים שהכימיה איתם מושלמת. זה יום מלחיץ והם הצליחו ליצור חוויה נפלאה, נתנו לנו להיות אנחנו. אביחי ויודן פשוט היו שם - לפעמים היו כמו "זבוב על הקיר" ולא הרגשנו את נוכחותם וכשכן הרגשנו אותם, הם הצחיקו אותנו עד דמעות והיו כמו חברים שבאו לעשות לנו שמח. במקצועיות, עם מצלמה ביד – חיוך ענק ותמונה מושלמת ששווה אלף מילים... וכל תמונה בול! הם עשו לנו כיף, תיעדו את מה שקורה באמת – בלי לביים, בלי לעצב, רק קצת לכוון אם צריך. לא ידענו שאנחנו יכולים להיות כל כך פוטוגניים! גמבא צילמו בכשרון, מקצועיות יצירתיות ואמנות את כל מה שהיה לנו חשוב ומעבר, דאגו להבין מראש בדיוק מה חשוב לנו, על מה לשים דגש. היה לנו חשוב להצטלם במקום מיוחד וקרוב לליבנו. יצא שמדובר בחוף ים במרחק רבע שעה הליכה לכל כיוון מהחניה הקרובה ביותר... עם כל ציוד הצילום על הגב (וכל הזמן עם חיוך), זרמו איתנו ונתנו לנו תחושה שגם הם נהנים מהנוף ומאיתנו. הכל הרגיש נינוח וטבעי. איזה כיף שהם גמבאו לחתונה שלנו! אין עליהם! הם היו אדירים! עדיין ממשיכים לקבל פידבק מדהים מכל היקרים והאהובים לנו על החוויה המדהימה שהייתה בזכותם ועל התמונות, הטיזר המשגע שהגיע מהר והשאיר טעם של עוד, וכשהגיעו שאר התמונות ראינו שהם הצליחו לתפוס את כל האלמנטים, דברים שלא חשבנו עליהם, כל הרגעים האוטנטיים וכל הרגעים שלא נכחנו בהם. התמונות הציפו את ההתרגשות והזכרונות של עד כמה היה לנו כיף ונוח איתם למרות כל המצלמות (חוץ מזה, שלאביחי מגיע גם קרדיט מיוחד ותעודה של "פסיכולוג כלות" – כל דבר שהיה לי בראש, עבר אליו בלי מסננת והוא, בסבלנות אין קץ, באהבה ענקית, בחיוך ובמסירות, ענה לכל שאלה, הקשיב, יעץ, המליץ ופשוט היה שם בשבילי, אין דברים כאלה!).
הצג עוד

noyshu777   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שקיבלתי המלצה על גמבא לא יכלתי לראות עבודות של אף צלם אחר, היה לי ברור שניקח אותם בכל מחיר. צילום משגע ומקצועי ביותר! האווירה המדהימה והמרגיעה של אביחי ויודן שווה הכל, אחלה חבר'ה שבעולם!!! בן זוגי לא רצה להצטלם כלל והם אלו שגרמו לו להשתחרר ולא הפסיקו להצחיק אותנו ! אביחי ויודן מדהימים!!! ברור לי שאתם ה-בחירה שלנו ביום הזה!!! (כ"כ שמחה שלא התפשרתי!!!!) תודה תודה ושוב תודה!!! נוי ולירן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up