כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליריקה שירותי מוסיקה

ליריקה שירותי מוסיקה

תקליטנים
טלפון:054-9001720
95
98 מתוך 100
לפי 97 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחרי המתנה של שנה לירון עשה לנו חתונה מושלמת!!
הצג עוד

Joshua   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קבלנו הרבה המלצות מחברים ותגובות טובות ברשת התחתנו ב 5.91 נתניה בתאריך .21.10 חמישי בערב לירון הדיג'י נתן תצוגת מופת לקהל האורחים שלא רצו לרדת מהרחבה עד 2 וחצי בלילה פשוט אין מילים , מודים על כל רגע שבחרנו בו בנאדם תותח!
הצג עוד

חנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לירון האלוף!!! הבחירה הכי טובה שלנו! הרים את הרחבה באופן מושלם הרחבה לא היתה במנוחה אפילו לרגע. כולם היו באוויר כל הזמן! האורחים לא הפסיקו לדבר על כמה שהמוזיקה היתה טובה לירון פשוט קרא את הקהל בצורה מושלמת! אין דברים כאלה אליפות 🏆🏆🏆 ממליצים ממליצים ממליצים!!!!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו גרים בחול וסגרנו את הכל דרך הטלפון עם כל החששות והפחדים אני יכולה להבטיח לכם שזה בהחלט ההחלטה הכי טובה שעשינו! עם כל הקורונה ההגבלות והכמות הקטנה של האורחים הרחבה התפוצצה תמיד היתה מלאה כולם לא הפסיקו לרקוד לדקה והאירוע נגמר הרבה אחרי שציפינו. יום למחרת לא הפסקנו לקבל טלפונים על האירוע כמה שנהנו שהמוזיקה היתה טובה, מקפיצה ואנשים לא רצו ללכת הביתה (האירוע היה ביום שני). ממליצה בחום במיוחד לאנשים שלא גרים בארץ וסוגרים הכל בשלט רחוק או סתם אנשים שרוצים באמת ראש שקט ויודעים שלירון פשוט יעשה עבודה מושלם!!
הצג עוד

Ravid   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לירון העיף את החתונה שלנו!! הקפיץ את כל המוזמנים שם בדיוק לפי התיאום ציפיות לפני החתונה. לא יכולנו למצוא דיג׳יי יותר תותח! אין ספק שהוא היה הבחירה הכי טובה לחתונה שלנו!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ה-דיג'י באמת שלא יכולנו לבקש משהו יותר טוב . שתיים וחצי בלילה ואתה מנגן כאילו עכשיו נכנסו לאולם אתה פשוט מטורףףף עבר שבועע ועדין כואבות לנו הרגליים!!! כמה שמח כמה עזרה אין אנשים כמוךך!! אתה מלךךךך!!! אנשים לא מפסיקים להתקשר ולשלוח הודעות על הדי'גי !!! כמה שמח עשית לנווו אנחנו מטורפים עלייךךך בזכותךך היה לנו אירועע הצגה!!! אוהבים אותךךך💛
הצג עוד

Kristin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לירון בן אדם מקסים. כמה סבלנות בבן אדם אחד אין דברים כאלו. שעה לפני תחילת אירועה בן דוד שלי ניגש ללירון וביקש ממנו להוסיף כמה וכמה שירים, בלי להגיד מילה, הוא פשוט בשיא הסבלנות עשה מה שביקשנו. דיג'י מאלוהים זה מה שיש לי להגיד אליו, מוזיקה זרמה כל הערב, עברו כבר שלושה שבועות מהחתונה ואני לא מפסיקה לקבל מחמאות עד כמה מסיבה הייתה כפית, איזה מוזיקה זורמת הייתה, בואו נעשה עוד פעם חחח. לירון ידע להתאים לנו שיר חופה 5 דקות אחרי שהוא פגש אותנו ואתם לא תאמינו, הוא פגע בדיוק במה שאנחנו צריכים ושיר דיבר אלינו, חברים שלי שמים את השיר הזה בבית בלופים , זה היה פשוט יותר ממוצלח. אחרי חיפושים רבים אני מאושרת שבחרתי בלירון, איכות ומקצועיות שלו שווים המון. זכינו בספק מושלם שעשה לנו אירוע בלתי נשכח. אל תחשבו פעמיים, תתקשרו מהר ללירון, כי יש מצב שמישהו אחר כבר סוגר איתו 🏅🏆🎖
הצג עוד

sarayshaoni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואו לירון פשוט מדהים! הרחבה שלנו לא דעכה לרגע, וחתונה של אמצע שבוע נגמרה ב 2:45. יודע לקרוא את הקהל, בא באנרגיות שיא וכולם לא מפסיקים להחמיא לנו עליו.
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון לירון שבה את ליבי . לירון היה קשוב לכל רצונותינו, אכפתי,מסור ליווה אותנו בכל התהליך מתחילתו ועד סופו . ידע לקרוא את הקהל בעל פה. הרחבה לא נשארה ריקה לרגע אחד עד השעה 3 בלילה ! אין אחד שלא עף עלייך ולא פירגן על כמה שהיית אלוף העולם ! אתה לגמרי עשית לי החתונה! נתתי לך את היד החופשית וסמכתי עלייך, האמנתי בך מלכתחילה . אתה היית הזכייה שלנו ושל עוד הרבה אנשים שבחרו בך ! אין ספק שבחרתי האלוף מכולם ! אי אפשר שלא להתאהב באישיות שלך ובבן אדם המהמם שאתה!! אתה מלךךך👑 אוהבים המון אפריים וקורל סוסונוב❤️⁩
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון מול לירון, התאהבנו בו, וידענו שאנחנו בידיים טובות. לירון היה מסור, מקצועי, תומך וקשוב לכל צרכנו, לכל אורך הדרך. הרמנו את החתונה במהלך תקופת הקורונה- מה שהיווה אתגר בפני עצמו- ולירון היה עבורנו עוגן של ביטחון. אומנם השיא היה פריצת מבצע שומר חומות, והמצב הביטחוני הקשה בארץ שיצא סביב תאריך חתונתנו. מבחינת לירון לא היה שום ספק שהחתונה תתקיים, ותהיה מדהימה למרות הכל, וכך היה. האנרגיות המטורפות של לירון הרימו את כל האורחים בחתונה, שנשארו עד הרגע האחרון, חרף המצב הביטחוני הקשה בחוץ, משום שלירון הצליח ליצור לנו בועה של כיף שמחה ואהבה עם המוזיקה המעולה שניגן לנו. מומלץ באהבה ענקית!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up