כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
צחי משיח | Dj Zahi Mashiach

צחי משיח | Dj Zahi Mashiach

תקליטנים
96
96 מתוך 100
לפי 167 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המון המלצות מעולות על צחי ואין ספק שזו הייתה בחירה מצויינת!היה מדהיםםםם וידע בדיוק איך לקרוא את הקהל ממליצים בחום!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז ככה - צחי הדי-ג׳יי הכי מושלם שתכירו!הכי חברותי, נעים לשיחה , מצחיק, קשוב , סבלניחשוב לו באמת שהזוגות יהנו ממנו נותן את כל הלב למקצוע מקצוען אמיתי, שם את כל השירים שאמרנו לו וידע לקלוע בול לטעמנו ולטעם הקהל יודע לקרוא את הקהל ואת האווירה שצריך הרים אנשים באוויר ! ממליצה בחום 🥰🥰🥰
הצג עוד

שלי ורן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
חיפשנו די ג'יי לחתונה שלנו והגענו לצחי.מהפגישה הראשונה איתו במשרד המקסים והמזמין שלו, הרגשנו בבית. צחי אדם כל כך נעים, נגיש ומקצועי ורואים ומרגישים שהוא יודע מה הוא יודע מה הוא עושה, עם המון נסיון!אמרנו לו מה ההעדפות והוא שלט בהכל! הוא מתאים את עצמו לכל סגנון ולכל קהל.
הצג עוד

דקל ובר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שמחים להמליץ לכם על צחי האלוף !! מהשיחה הראשונה ועד לדקה האחרונה באירוע, צחי היה זמין לנו ונתן לנו יחס אישי ומסור. המוזיקה שבחר, המעברים, והיכולת שלו להביא את האווירה הנכונה הפכו את הערב שלנו למושלם! הוא קרא את האנשים ברחבה במדויק ושידרג לכולם את החוויה.האורחים שלנו עפו עליו ולא הפסיקו לתת ים מחמאות ופירגונים! פשוט לא רצינו להפסיק לרקוד !! 💃🏽 🕺
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
צחי הוא ממש כמו חבר, כל פגישה איתו העלתה לי חיוך על הפנים, די גיי כמו שהוא צריך להיות - עושה מצב רוח מעולה ! מאוד קשוב, זמין, השקיע בבקשות ספציפיות שהיו לנו- כמו בשיר חתונה ובשיר סיום החופה, עשה מסיבה מטורפת ! ואווירה מעולה אף אחד לא רצה לחזור הביתה, היו אנשים שנהנים עד שעות מאוד מאוחרות ! באמת היה כיף עם צחי, עשה מצברוח טוב לאורך כל הדרך, התחתנו תוך כדי המלחמה, והוא היה תמיד זמין, גמיש לשינויים שהיו עלולים להיות ברגע האחרון, ופירגן לנו הרבה !
הצג עוד

גלעד ונטלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חתונה זה דבר מלחיץ וחשוב לבחור ספקים מקצועיים ואיכותיים במיוחד שמדובר בדיג׳י, צלמים, אוכל ואלכוהול .במקרה שלנו צחי היה הבחירה הכי טובה שיכולנו לבצע. הבנאדם מקצוען ברמות הרקיד את האורחים עד 2 בלילה !! אנשים כל הזמן באו אליי ולאישתי ואמרו לנו כמה הוא טוב ואיזה מוזיקה מצויינת הוא מנגן עם מעברים מושלמים וגיוון בסגנונות. הבנאדם יודע לקרוא את הרחבה ולדעת מה להשמיע בכל רגע נתון.לא היה רגע אחד שאנשים לא רקדו בזמן שהוא ניגן, הרחבה תמיד הייתה מפוצצת.מדובר באומן !!צחי תודה אתה באמת ״המשיח״ בכל הנוגע למוזיקה, עשיתה לנו את הערב. כבר ביקשו מאיתנו את הפרטים שלך לחתונות עתידיות של חברים ומשפחה.בן אדם טוב ומקצוען בתחומו אין מילים.
הצג עוד

ענבר ומרטין   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לצחי דרך האולם שבחרנו - אלה גני אירועים. מהרגע הראשון הרגשנו חיבור לצחי המקסים, הוא הבין בדיוק את הטעם שלנו, הכיוון שלנו, והכיוון של האורחים שלנו. הוא זה שהפך את החתונה למסיבת השנה. הייתה לנו חתונה מיוחדת עם מלא אורחים מחו"ל (ספרד) וצחי התעלה מעל האתגר בהצלחה מסחררת, ידע לחבר בין התרבויות, סגנונות המוזיקה והקצב, כך שכל אורח על רחבת הריקודים יהנה מכל רגע!
הצג עוד

נטלי ודין   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
צחי היה מאוד קשוב לרצונות ולצרכים שלנו וניסה להכווין אותנו למוזיקה שתתאים לאירוע המיוחד שלנו ולקהל שהגיע. הפגישה המקדימה איתו מאוד עוזרת!!
הצג עוד

ענבר וחן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חברים, הוא הבחירה הכי טובה שתעשו!!! צחי קשוב ברמות, מרגיע, דאג לכל פרט קטן. גם אחרי האירוע קיבלנו מלא מחמאות על הדיגיי, הוא הקפיץ את כל הרחבה לאורך כל הערב. מכל הספקים שעבדנו מולם לחתונה הוא ללא ספק הכי נחמד, שירותי ומקצועי.
הצג עוד

יעל ווילי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לצחי מהמלצה של אולם ירוק על המים , הגענו לפגישה ופשוט היה חיבור לא מעולם הזה והבנה מחצי מילה ! התחלנו לעבור על שירים ותיאום צפיות וצחי ענה לכל הדרישות שלנו עם חיוך ! לא חשבנו יותר מידי ישר סגרנו איתו ולא טעינו ! אירוע היה מושלם ואורחים מאוד נהנו ורקדו בלי סוף ! תודה רבה לצחי על הכל ! אין כמוך!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up