כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טליה ניימן מאפרת ומעצבת שיער

טליה ניימן מאפרת ומעצבת שיער

איפור כלות
טלפון:0546799349
95
99 מתוך 100
לפי 64 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mayatboukai   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
טליה המקסימה הייתי איתי מ4:30 בבוקר (תודה חתונת שישי צהריים), ואני ממש שמחה שבסוף בחרתי אותה על פי הוויב הטוב שהיה לנו בשיחת הטלפון הראשון. ידעתי שאני רוצה להשאיר את התלתלים שלי, ולהיות עם איפור מאוד עדין (כמישהי שמבחינתה לשים אודם זה יותר מדי איפור) והיא קלעה בול למה שחיפשתי. בנסיון איפור ושיער ניסנו כמה אפשרויות בשיער ומבחינת איפור, וביום החתונה היא עשתה בול מה שתכננו. נתנה לנו ערכת טאצ'אפ לקחת איתנו למקום אבל לא הייתי צריכה בסוף, האיפור החזיק מעמד עד שהלכתי לישון. התקשורת איתה היה מאוד נעים, היא הביאה פרחים לשים בשיער שיתאים לשמלה/זר כלה שהיה לי, ופשוט היה כיף להתארגן איתה בבוקר.
הצג עוד

Lin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה המדהימה ליוותה אותי כל בוקר וצהריי יום החתונה עם חיוך, רוגע וסבלנות! עם שלל אביזרי עיצוב השיער והאיפור היא השקיעה בי לאורך כל היום , ייעצה לי והתאימה לי תסרוקת יפיפייה ואיפור עדין כמו שרציתי -שניהם החזיקו כל האירוע!! את כל המחמאות אני חייבת לה:)
הצג עוד

M.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה מדהימה, מעל ומעבר לציפיות. לטליה הגעתי אחרי המלצה של חברה, לפני שבכלל ראיתי עבודות והתחברתי אליה ברמה האישית ישר, ברגע שראיתי עבודות הדרך לסגירה הייתה מהירה. חיפשתי מישהי שיודעת לעבוד עם תלתלים ומאפרת בקו נקי שמדגיש את היופי בקיים. מעבר לזה שהתוצאה גם ברמת השיער שהיה מושלם וגם ברמת האיפור (שגם בדמעות ההתרגשות לא זז). זכיתי. זכיתי באשת מקצוע ואישה נפלאה בכלל שתלווה אותי ביום הזה. פגשתי את טליה לפני החתונה, עשינו תיאום ציפיות. ביום החתונה טליה השרתה רוגע ונעימות, בונוס שיעור באיך מתחבקים/אוכלים ושומרים על האיפור-שיער. ממליצה בחום.
הצג עוד

Tehila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טליה היא מהממת ואין לי מילים להודות לה, הפכה אותי ליותר יפה ממה שיכולתי לדמיין! איפור מקצועי ברמות, זר מדהים ושיער שלא הפסיקו להחמיא לי עליו וכמובן שלא זז כל הערב! כמו כל מתולתלת היה לי חשש גדול מאיך שהשיער יראה וטליה הפיגה לי כל חשש, היתה סבלנית ברמות והשרתה אווירה נעימה ורגועה שכל כלה צריכה ביום המיוחד שלה! תודה רבה לך, שמחה כל כך שבחרתי בך!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טליה היא קסם, החל מהאישיות הנעימה והסבלנית ועד לכישרונה המטורף! חיפשתי איפור עדין, טבעי שאזהה את עצמי במראה וישקף את האופי שלי. איפור שדווקא יותר מורכב לעשות מכל איפור רגיל. טליה ליוותה אותי גם לגן ובמהלך החופה והריקודים ואני מרוצה ברמות!
הצג עוד

almanitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לטליה בעקבות המלצה, ראיתי את העבודות שלה ואהבתי מאוד את העדינות והטבעיות בעבודות שלה. ביקשתי מטליה איפור יותר מודגש וחפרתי לה עם תמונות והצעות ושינוי דעות והיא זרמה , הייתה זמינה , קשובה ומרגיעה!!! לא הצלחתי לגמרי להעביר את מה שאני מדמיינת לטליה אבל היא קלטה אותי מאה אחוז ובסוף יצא ב-ו-ל מה שדמיינתי ורציתי!!! שעות האיפור עברו בכיף , במהירות , טליה דאגה לי להכל גם למה שמעבר, העיקר שאהיה רגועה, שמחה ומוארת!!! מאוהבת בה!!!!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
טליה קיבלה משימה לא פשוטה- חתונת שישי של שתי כלות- איפור ושיער לשתינו! טליה התייצבה אצלנו כבר ב 5 בבוקר מוכנה לעבודה (ואם היינו מבקשות ממנה להגיע לפני היא גם הייתה עושה את זה. לאורך כל ההתארגנות עבדה ברוגע ובמקצועיות, לא הייתה בלחץ של זמן וכתוצאה מכך גם אנחנו הצלחנו להיות רגועות לאורך כל הבוקר. היא הייתה רגישה, הקשיבה לרצונות ולצרכים שלנו והייתה גמישה לשינויים. בסוף אפילו סיימנו מוקדם יותר ממה שציפינו! היא דאגה לנו לערכת טאצ'-אפ מסודרת ומאובזרת שעזרה לנו להישאר יפות ורעננות לאורך כל האירוע.
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על טליה דרך הצלמת שלנו - וכמה אני שמחה שסגרתי איתה. טליה הפכה את כל בוקר החתונה וההתארגנות לכיפי רגוע ונעים. טליה איפרה אותי, את אמא שלי ואת שתי אחיותי וגם סידרה לי את השיער, היא מקצועית ומוכשרת!
הצג עוד

sharonzilca13   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
טליה פשוט מקסימה והנוכחות שלה ביום האירוע כיפית ומרגיעה. טליה קשובה לכל מה שאת רוצה, החל מהפגישה לאיפור ניסיון, ופתוחה לכל רעיון או תמונת השראה. יחד הרכבנו את האיפור והתסרוקת שהכי התאימו לי.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר משיחת הטלפון הבנתי שטליה היא הבחירה הכי טובה שיכולה להיות.. מדובר באישה מוכשרת וגאונה בתחומה, איפרה ועיצבה לי את השיער בדיוק איך שרציתי, והכל נשאר ללא שינוי עד סוף האירוע! לאורך ההתארגנות היו אנרגיות טובות, אכפתיות והנאה גדולה.. התאהבות מובטחת❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up