כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

PrintMyPic

PrintMyPic

מגנטים
טלפון:0502257888
92
98 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רונית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ככה נראית 2021 בחתונות! כשהתחלנו לתכנן את החתונה ידענו שאנחנו לא רוצים מגנטים. עם הזמן הבנו שחסר לנו משהו במקום זה, ואחרי מחקר קצר מצאתי את פרינט מיי פיק. לא ראיתי עוד עמדת צילום מהממת כמו זאת. קיבלנו שירות מאריאל שהיה זמין ונעים לאורך התהליך, ואפילו דאג שנעשה תמונות שלנו בסוף האירוע לפני שהוא הולך, כי לבד בטוח לא היינו מגיעים לזה. העמדה מתופעלת על ידי טבלט, שזה הדבר הכי אינטואיטיבי לכולנו כיום, ו3 תמונות בסרט מודפסות במקום. יש גם אפשרות לעשות בומרנג, להוסיף גיפים- זה מודרני, כיף לכל גיל ופשוט איך שאטרקציית תמונות צריכה להיראות בימינו :)
הצג עוד

Rut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
35 מתוך 100
לצערי זה הספק היחיד שהתאכזבנו ממנו. הגענו אליהם דרך המלצה. מההתחלה הוצע לנו מחיר יקר ביחס לשוק, והסכמנו מכיוון שהוצג שיש מבצע בו אנחנו מקבלים מוצר נוסף, זה נכתב בהתכתבות בינינו אך מכיוון שזה לא נכתב בחוזה, שבוע לפני החתונה פתאום נאמר שזה בתשלום. כמו כן נשלחו ממש מעט תמונות ביחס למוזמנים , ולפי תגובות האורחים לא יצאו הרבה מגנטים כמו שראינו בהרבה חתונות. אני חייבת לציין שהתמונות מהמגנטים כן יצאו מאוד יפות וטובות אבל לצערי ההתנהלות אכזבה מאוד.
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלם מגנטים, היו מאוד נחמדים, סיפקו דוגמאות של המגנטים כדי שנבדוק את האיכות מראש, הגיעו בזמן וצילמו תמונות מדהימות! שון הצלם והצוות היו פשוט מושלמים, סבלניים, שלחו את כל התמונות של המגנטים יום אחרי (גם את מה שהודפס וגם את התמונות המקוריות). הכל עבד איתם פשוט וחלק. אין חסרונות. שווה ביותר.
הצג עוד

Irit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
חיפשנו אלטקנטיבה ל״צלם מגנטים״ ופה מצאנו בדיוק מה שרצינו - צילום בטלפון האישי והדפסה על מגנט. איכות ההדפסה נהדרת והאורחים עפו על הקונספט. דבר אחד שהייתי משפרת - הסבר לאורחים המבוגרים, רובם לא טרחו לקרוא את הסמס ולכן פחות הבינו את הקונספט. ממליצה על פוסטר להעמיד בכניסה (רציתי להכין ולא הספקתי).
הצג עוד

Jasmin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פרינט מיי פיק היו פשוט מצויינים ומקצועיים. מרגע הסגירה על החוזה, ועד הצילום והדפסת המגנטים בערב האירוע. המגנטים שלהם מאוד איכותיים, מחזיקים הרבה זמן, איכות גבוהה ביותר, צילום מהמם עם צלם מעולה!! אנחנו הזמנו את החבילה של מגנט פולורואיד, והאורחים ממש אהבו את המגנטים ואת התמונות
הצג עוד

navelevran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יש כל-כך הרבה ספקים של מגנטים היום אבל בקלות אפשר להבין שאריאל והצוות שלו הם רמה מעל. שירות הכי טוב שנתקלנו בו. הכל זרם מעולם, אריאל היה תמיד זמין וקשוב לכל הבקשות שלנו. המגנטים יצאו פצצה! הכי איכותיים שיש והצלם עשה תמונות מדהימות שתפסו רגעים מעולים!! בנוסף הייתה לנו עמדת גיפי שעושה סרטוני גיפ, כולם עפו על זה ויצאו דברים מעולים מזה!! רעיון גאוני!! קיבלנו בסוף האירוע קופסא מדהימה עם מלאאא תמונות שלנו ושל המשפחה. תודה לכל צוות פרינט מיי פיק, תמשכו להיות הכי מקצוענים שיש!!
הצג עוד

reutnas   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אנחנו לקחנו לחתונה את מגנטי הפולארויד ועמדת הסלפי גיפי. קודם כל הצוות שהגיע מדהיםם! עושים את העבודה בנעימות סבלנות וכמובן מקצועיות! המגנטים ברמה גבוהה, איכותיים והתמונות מהממות, חלקן גם ספונטניות שזה מה שאהבתי. עמדת הגיפי הייתה בקבלת הפנים ובהמשך בתוך הרחבה אנשים עפו על זה וממש התלהבו, אחרי האירוע לא הפסיקו להגיד לי כמה שהמגנטים יצאו טוב והעמדה הייתה מגניבה! בקיצור באמת שווה את הכסף, אם בא לכם משהו מיוחד ואיכותי אני ממליצה בחום על פרינט מיי פיק!!
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים שיתארו כמה היינו מרוצים לקבל את תמונות המגנטים. זה פשוט עוד אלבום לכל דבר ועניין, תפס את הרגעים הכי אמתיים שיש, מגנטים שכולם שואלים אותנו עליהם, מיליון חברים החליפו את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק לתמונות שהם צילמו עבורנו. אצלנו צילם הצלם המוכשר עמר, שהוא צלם בחסד, מה שהיה משותף ביני לבינו שאנחנו אוהבים את התמונות הכי טבעיות, כאלה שתופסות את ההתרגשות כשהיא קורת, את השמחה שהיא בשיאה, ופשוט כל רגע שהייתי רוצה או חושבת להנציח הוא הנציח עבורנו!!!. אני רואה מגנטים אחרים מאירועים שהייתי ואין מקום להשוואה כלל וכלל, זו רמה אחרת של צילום, שווה כל שקל ויותר. פשוט מאוהבים!
הצג עוד

natalieruimy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כשהתחתנו ידענו שנבחר את המגנטים של אריאל, הוא עשה את המגנטים בחתונה של חברים שלנו. המגנטים יפים ומעוצבים. כל מגנט נראה כמו תמונת פולוארויד אמיתית ועובר עיצוב לפני הדפסה. אריאל מקסים, היה קשוב וסבלני וענה על כל השאלות והבקשות שהיו לנו. העמדה של המגנטים הייתה מעוצבת להפליא! השיא היה עמדת ה GIFFY שהייתה פשוט להיט! כולם התלהבו ממנה צעירים ומבוגרים כאחד. זה פשוט שוס! חדש ומקורי ומזכרת כייפית לאורחים. אין ספק שפרינט מיי פיק הם אלופים!
הצג עוד

michalvoloch92   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמנו אצל אריאל מגנטים ועמדת GIFY. כבר בהתחלה ראיתי באתר שהתמונות שלהם ממש על רמה ואכן גם באירוע כך הם היו! התמונות היו פשוט מדהימות- כל האורחים נתנו לנו פידבקים על האיכות הגבוהה!!! עמדת הGIFY הייתה פשוט משגעת וכל האורחים ממש עפו על זה! אין לנו מילים להודות להם על התמונות המדהימות שנשמור לנצח! יומיים למחרת כל הסרטונים והתמונות נשלחו אלינו בקובץ למייל! תודה רבה על האדיבות, השירות, האכפתיות והזכרונות שישארו לתמיד :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up