כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

New Document Films

New Document Films

צלמי וידאו
טלפון:0524417489
96
98 מתוך 100
לפי 72 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liri   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
מאור צלם מוכשר ברמות היה לנו כיף לעבוד איתו!! הסרטים מהממים והאווירה כיפית ברמות!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאור יקירנואז ככההתוצאה מ ד ה י מ ה!!!כשנפגשנו איתך בפעם הראשונה חיפשנו צלם שידע להוציא אותנו במיטבינו אבל בעיקר בטמטומינו.והסרט הוא תוצאה מופלאה של שני הדברים, גם ההיילייט וגם המלא.נהננו, התרגשנו, בכינו מלא (בעיקר אני)היה שווה לחכות את כל הזמן שלקח, ואנח ו כל כך שמחים שהעין שלך והמצלמה שלך ליוו אותנו ביום הזה.אלף פעמים תודה, גרמת לנו לחזור לשעה שלמה ליום הכי מדהים בחיים שלנו, שזה כל כל לא מובן מאילו בתקופה הזו
הצג עוד

Tidhar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מומלץ בחום!! הסרטים יצאו יפים ומרגשים, ומורגשת ההשקעה של מאור. לאורך כל היום היה איתו נוח ומקצועי ואנחנו שמחים על ההחלטה מאוד.
הצג עוד

אביגיל מאירסון משולם   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה לא היינו בטוחים בכלל שאנחנו רוצים וידאו בחתונה, במיוחד כי כל הסרטונים של כולם נראים בדיוק אותו דבר ולא עניין אותנו לשחזר את זה אצלנו. פנינו למאור אחרי שראינו כמה סרטי היילייט שלו וממש אהבנו את הדרך שבה הוא עורך אותם - הרבה יותר זורם, אמיתי, אישי.מאור הצליח לתמצת בצורה כל כך אותנטית את היום הקסום הזה, אותנו, את הסובבים אותנו. הוא היה קשוב לאורך כל הדרך לצרכים שלנו והעריכה המדויקת שפשוט הרימה את כל התיעוד לגבהים אחרים. באמת שלא יכולנו לבקש יותר טוב מזה, על אחת כמה וכמה במחיר השפוי שהוא מציע.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
על מאור שמענו דרך חברים שעשו אצלו את הסרט חתונה, ומיד התאהבנו. מה שהכי אהבנו הייתה היכולת שלו להביא את הסיפור המרגש של הזוג, ביחד עם הומור, קלילות ופאן. פחות התחברנו לסרטים סוחטי דמעות שלא משלבים בהם גם משהו קליל, ומנגד ראינו גם סרטים קלילים מידי לטעמנו, שקצת פספסו את הרגש והייחודיות המרגשת של היום הזה. היכולת הזו לשלב בין שניהם היא מדהימה! ולמאור יש את זה ביג טיים. מהרגע הראשון היה לנו הכי נוח וכיף, והסרט יצא כל כך יותר טוב מכל מה שיכולנו לדמיין!!! בקיצור, אם אתם רוצים מישהו שיגיע לראות אתכם, להעביר את מי שאתם דרך העדשה, ויעזור לכם לנצור את הרגעים האלה באותנטיות, במקצועיות, בכיף ובאהבה, מאור הוא לגמרי הבחירה שלכם!!בתמונה: אנחנו בחתונה צופים בסרט אחר, אבל ככה בערך נראנו כשצפינו בסרט חתונה שלנו, פלוס כמה דמעות.
הצג עוד

שני אצילי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו למאור דרך חברים שהוא צילם בחתונתם. היינו ביישנים, רצינו משהו סטנדרטי, ומאוד הסכים למרות הסרטונים הייחודיים והשונים שלו. בסופו של דבר, בדרך קסם, הוא הצליח להוציא מאיתנו את המיטב ולהכין לנו סרטון מיוחד, עם הומור, רגש ופשוט תפס את כל הרגעים הנכונים. ממליצה בחום הכי גדול שיש!
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
הגענו למאור אחרי שחשבנו לא לקחת וידאו בכלל, ואז התלבטנו רבות לגביי הספק. יש לי רקע בצילום ועריכה אז כנראה הייתי אקסטרה מסוימת ודקדקנית בעניין הזה. מעבר לזה שמאור מקצועי בטירוף, תרם לאווירה ועבד מדהים עם שאר הספקים, הוא אדם קשוב ונעים. בצילומים הרגשנו בנוח בין היתר בזכותו ובזכות האינטראקציה שלו עם שאר הצוות, ובאירוע לא הבחנו בו בכלל, נטמע בסביבה. החומרים יצאו מעולים. תפס רגעים יפים. הסרטים הערוכים, ערוכים בצורה מקצועית וזורמת. יש לו סגנון משלו, המשלב קטעי דיבור ומעין ראיון. סגנון דוקומנטרי. לכל מי שמחפש משהו טבעי וצלם מקצועי וגם בנאדם מהמם ממליצה בחום!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אתחיל מזה שתיעוד החתונה היה בין הדברים הכי חשובים מבחינתי באירוע, כי אני אוהבת צילום ותיעוד.הגעתי למאור בהמלצת צלם הסטילס שלנו, שידע איזה סגנון אנחנו מחפשים. כמו שחיפשנו צלם שיתעד אותנו באותנטיות ויתייחס לחלקים החשובים לנו באירוע בתשומת הלב הנדרשת ככה גם רצינו בווידיאו. צפיתי במספר ווידיואים שמאור יצר ומה שהכי הרשים אותי זה השוני בין כולם. כל ווידיאו מותאם לזוג הספציפי שהוא צילם ולא דומה לווידיאו של זוג אחר.יצא לי לצפות בהרבה ווידיאוים גנריים ומשמימים, ואצל מאור זה באמת עולם אחר.התקשרתי למאור, הייתה לנו שיחה ארוכה בה הוא שאל המון שאלות מכווינות עלינו ובעצם לקבל מושג על סגנון האירוע, המשפחות, איזה חלקים באירוע חשובים לנו. מיד הרגשתי שאני מדברת עם מקצוען, שלוקח מאוד ברצינות את החשיבות של האירוע עבורנו וזה נתן לי תחושה טובה. ביום החתונה מאור תיעד בשקט ובטבעיות את המתרחש, ממש לא הרגשתי שמצלמים אותי כל הזמן. הוא היה מצחיק וחייכן ובא באנרגיה טובה וכך היה לאורך כל היום, בצילומי זוגיות, בקבלת הפנים, בחופה ובריקודים.התוצר פשוט מושלם! כלכך התרגשתי מקטעים שהוא צילם, העריכה פשוט משגעת. לא הייתה לנו אף הערה או רצון לשנות משהו, מאור אמן והוא יודע מה הוא עושה!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
נמאס לנו מסרטוני חתונה שהם "פרסומת גנרית לחתונה". רצינו לספר את הסיפור הייחודי שלנו, וצלם שיהיה מוכן לשמוע אותנו, להבין אותנו ובסוף לקחת סיכון לצלם משהו מיוחד שעוד לא עשו בעבר. בעצם אומנות - סיכון בידיעה שהולך לצאת משהו ייחודי. וככה הגענו למאור.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המלצה רותחת!!! כשהתחלנו לתכנן את החתונה חשבתי שאני בכלל לא רוצה וידיאו, מרבית הסרטונים היו נראים לי כמו פרסומת לחתונה ולא כמו משהו שאני חושבת שיכול להתאים לנו. למזלי הגדול חמותי ממש התעקשה שכן נשלב צילומי וידיאו בחתונה ונחשפתי לנישה של צלמי חתונות שמצלמים בסגנון יותר תיעודי שכולל דיבורים ועריכה יותר אותנטית. קראתי הרבה המלצות על מאור ואחרי השיחה איתו סגרנו ישר. קודם כל הוא איש סופר נעים והיה הכי כיף איתו בעולם. ברחבה עצמה הוא מתנהג ממש כמו אורח. הוא הכין לנו סרטון היילייטס היסטרי, בדיוק מה שרצינו. מצחיק, ערוך בצורה גאונית, מרגש, מתוק, תפס את כל הרגעים הגדולים מהחתונה וסיכם את הכול לסרטון מהמם. סגרנו איתו גם על סרט חתונה של 25 דקות ויצא פשוט מושלם, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up