כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אינפיניטי אין סוף מוסיקה - infinity

אינפיניטי אין סוף מוסיקה - infinity

תקליטנים
טלפון:0537760540
97
98 מתוך 100
לפי 501 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אנבל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמענו על עמית דרך המקום בו התחתנו (וילה נונה). הרמנו טלפון ומשם הכל היסטוריה. כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו את האנרגיות המדהימות של עמית ואת החיבור וישר בלי לבדוק אופציות נוספות החלטנו שהוא הדיג'יי שלנו. הפגישות עם עמית היו פשוט כיפיות, מרגשות ותמיד באווירה טובה ומשפחתית. בחתונה עצמה ממש התרגשנו לראות את עמית ונהנינו מכך שהוא חלק מהשמחה שלנו. המחיר היה הוגן והקשר עם עמית היה קליל וכיפי לאורך כל הדרך מלווה במקצועיות ברמה הכי גבוהה. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
דיגי עמית קורן - עמית מהמם!!! הייתה לנו כימיה איתו מהפגישה הראשונה איתו. הוא אוהב מוזיקה יותר מכל דיגי שפגשנו וזה מדבק. הוא הצליח להחזיק את הרחבה, לעשות מעבר יפה בין סגנונות- פופ מזרחי, מחרוזת מזרחית, יווני, שנות ה-90 80.. ועוד. גם המבוגרים רקדו איתנו ונהנו מאוד! וזה היה חשוב לנו כי לא היו הרבה צעירים בחתונה (אנחנו גם כבר לא צעירים..) הגענו אליו מרשימת המומלצים של האקו
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו על עמית המלצה חמה מהאולם שלנו (וילה נונה) והחלטנו לדבר איתו ולראות אם הוא בראש שלנו. והוא היה! סיפרנו לו מה אנחנו מתכננים והוא ממש עף על הכיוון ועזר לנו לפתח אותו, היו לנו איתו שתי פגישות בהן גיבשנו את איך האירוע יהיה בנוי מוזיקלית. היה לי רעיון לנגן מוזיקה לאורך חלק מהטקסט שלי בחופה ולמרות שזה מוזר הוא גרם לזה לקרות וזה היה מושלם :) הכי חשוב - בזמן הריקודים אנשים עפו, היו חלקים ממושכים בחתונה שאף אחד לא ישב ולא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה.המון תודה על הכל עמית, בטוחים שנתראה שוב!!!
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
המלצה רותחת על עמית קורן!!!! הרים לנו את הרחבה וכל האורחים עפו עליו ברמות! אל תחשבו פעמיים - עמית דיג׳י אלוף!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעמית דרך המלצה של וילה נונה. פגישת אחת איתו הספיקה לנו כדי להבין שאנחנו לא צריכים להפגש עם עוד ספקים, עמית הבין את הראש שלנו, זרם עם הטעם המוזיקלי שלנו והיה קשוב לבקשות שלנו. בחלק של הריקודים סמכנו עליו בעיניים עצומות ובאמת קיבלנו המון מחמאות על מוסיקה מעולה שהתאימה לקהל המגוון.תודה עמית!!!
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על עמית דרך האולם ״וילה נונה״ והכל היה פשוט מושלם! לאורך כל החתונה כל האורחים לא הפסיקו לשיר ולרקוד למוזיקה וכולם רק שיבחו את המוזיקה. עמית קורן- תודה על חוויה בלתי נשכחת! אתה מדהים!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה היכרות עם עמית הבנו שבחרנו נכון. עמית היה מקצוען, היה לו חשוב להבין איזה מוזיקה אנחנו אוהבים ומה לא היינו רוצים שיהיה בחתונה. בחתונה עצמה עמית התחשב בפלייליסט שהבאנו לו ובבקשות שלנו, הוא הגיע עם אנרגיות מדהימות והרים לנו בחתונה. הרחבה תמיד הייתה מפוצצת והאורחים לא הפסיקו להחמיא על המוזיקה. אז תעשו לכם טובה ותקבעו איתו פגישה! חוץ מלהיות דיג׳יי מדהים עמית הוא בן אדם מיוחד וכל פגישה איתו מהנה. אז עמית תודה על האווירה הטובה אנחנו יצאנו מאוד מרוצים!
הצג עוד

maor5b21   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את עמית מחתונה של חברים וישר ידענו שהוא יהיה אצלנו
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה נהדר לעבוד עם עמית! תכננו את כל החתונה מרחוק מארצות הברית, ועמית היה מקצועי לכל אורך הדרך - עם פגישות בזום והמלצות לשירים בחופה. הוא תמיד היה זמין, גמיש, ותומך - עם ידע אדיר במוזיקה ובאיך לגרום לאנשים לשמוח בחתונה. היינו ברי מזל לעבוד איתו ואנחנו ממליצים עליו בחום!What a pleasure to work with DJ Amit! He was professional from start to finish and made our day so special. We planned our wedding from New York and he was flexible, supportive and knowledgeable. We really feel so lucky to have worked with him.
הצג עוד

shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קשה לכמת במילים כמה עמית היה מדוייק לנו.הפגישה הראשונה עם עמית הייתה בזום (ככה זה כשלא גרים במרכז), וכבר אז קלטנו עד כמה הוא קורא סיטואציות ומתאים את עצמו מהר לקהל שמולו.בפגישת המוסיקה הכייפית נסגרנו ביחד על הקו הכללי של המוסיקה שלנו והגענו לאירוע בראש השקט ביותר. באירוע עמית היה נוכח בכל ליבו, קרא את הרחבה בצורה מושלמת, התאים את עצמו אלינו ולקהל ודאג לנו לחתונה הכי שמחה שיש.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up