כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ענבל דרור

ענבל דרור

שמלות כלה
טלפון:08-8536666 , 03-774-6666
75
80 מתוך 100
לפי 101 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
35 מתוך 100
הקבלת פנים הייתה לא נעימה בכלל, נכנסתי לסטודיו ואת פניי קיבלה בחורה שבגדול ישר הטיחה בי שהתקשרו אליי מספר פעמים ולא עניתי (על אף שלא קיבלתי אף שיחה באותו יום ומה שמצחיק זה שאני ניסיתי לתפוס אותם פעמיים בלי קשר באותו היום ולא היה מענה) .. באופן כללי היא הייתה לא הכי נעימה גם אחר כך במדידות. השמלות של המדידות לא במצב כזה טוב (כמה שמלות היו קצת פרומות וגם לא הכי נקיות בצבע) ואם לומר את האמת סיכוי נמוך שחצי מהשמלות שמדדתי יסגרו על מי שמעל מידה 36. אחרי שסיימתי למדוד נתנו לנו הצעת מחיר לשמלות. הבחורה אפילו לא זכרה את השם שלי- שאלה בזלזול מה השם שלי (אם לא היית מקבלת את פניי ככה אז אולי גם היית יודעת את שמי….). בקיצור חוויה לא משהו, לא תואמת בכלל את המחירים הגבוהים של השמלות, ציפיתי לשירות ויחס ברמה הרבה יותר גבוהה ממקום כזה.
הצג עוד

hasonamit2   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תמיד ידעתי שאתחתן בשמלות של ענבל דרור ושמחתי לגלות שענבל היא הבן אדם הכי מושלם שיש!!! אישה מהממת, מוכשרת ברמות שאין לתאר, צנועה וחמה וכל כך כיף לעבור איתה את התהליך הזה! לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלות!! צוות התופרות שלה מדהים ומקצועי! עבקיצור לא להסס לרגע!!
הצג עוד

mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אני חייבת להגיד שמצאתי אצל ענבל דרור את השמלה הכי יפה בעולם!!! לאחר שחיפשתי בכל כך הרבה מקומות. קיבלתי שירות יותר ממדהים ולא רק מהנשים בעמדת הקבלה (חגית ומירי המושלמות) ומהבחורה המתוקה שלקחה ממני מדידות (שלצערי ברח לי שמה) אלא גם מענבל דרור בעצמה. תודה רבה על האדיבות והשירות האנושי והחם! אני קיבלתי הרבה מעבר למה שחלמתי!
הצג עוד

reneeli1984   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
20 מתוך 100
לפני מספר חודשים חיפשתי שמלת כלה בהתרגשות שיא , לקח לי המון זמן למצוא את השמלה המיועדת שאליה התחברתי ... את השמלה הזו מצאתי אצל המעצבת ענבל דרור אשר מוכרת את שמלותיה בארץ ובחנויות בוטיק לכלה בכל רחבי ארה״ב. כשניגשתי לברר בחנות באל איי(במקום שאני מתגוררת) לגבי אותה שמלה , נאמר לי בחנות לאחר בירור מול אנשי הקשר של ענבל דרור בארץ ששמלה זו אינה קיימת בקולקציה והכינו אותה אך ורק לתצוגה ב2018 בניו יורק. לא ויתרתי וביקשתי מגיסתי לצלצל לסניף בארץ ולברר על אותה שמלה. כאשר צילצלה אליהם ממספר ישראלי ווידאו שאכן החתונה בארץ אישרו שהמחיר 14,500 ש״ח עבור אותה שמלה. ביקשתי מגיסתי שתבקש מהם את המחיר באימייל (למען הסר ספק שלא יעבדו עלי;) וכך גיסתי עשתה. מכיוון שאני חיה בלוס אנגלס, התקשתי לטוס לארץ רק כדי למדוד שמלה וביקשתי מגיסתי שתשאל האם יכולים לשלוח לי את השמלה למדידה בלבד כאשר אני יממן את עלות השליחה . (הבוטיק שבו מחזיקים ״ענבל דרור״ אמרו לי שעושים את זה לא מעט עם שמלות שלא קיימות בארה״ב ואכן ״ענבל דרור״ מבצעים שליחה על חשבון הלקוח.) לכשגיסתי ביקשה נאמר לה שלא ניתן לעשות משלוח וכמו כן גם חלה טעות במחיר והשמלה תעלה כ30,000 ש״ח !(כששמעו שמדובר בכלה מארה״ב פתאום המחיר השתנה🤷🏻‍♀️) לאחר ויכוחים רבים הסכימו לכבד את המחיר ששלחו בפעם הראשונה באימייל ... (ש״ח14,500) מזל שביקשתי לקבל מחיר באימייל 🤣 כשסיימנו את הויכוח והבנתי שהמחיר תואם לכיסי הזמנתי כרטיס טיסה לארץ לשבוע בלבד כדי לסגור שמלת כלה. הגעתי לסניף של ענבל דרור בת״א מדדתי את השמלה המיועדת והיא היתה פשוט מושלמת . נאמר לי שתופרים אחד לאחד מאפס ויקחו ממני מידות לכשאחזור בחודש ספטמבר(החודש של החתונה) השמלה תהיה מוכנה וישארו רק שני מדידות נוספות לתפירות אחרונות. הייתי מוכנה לחתום לסגור ולצאת לדרך ובשאלה תמימה לפני הסגירה שאלתי: אוקי אז כמה מקדמה צריך לשים מתוך 14,500 ש״ח ? הבחורה שישבה איתי הרימה גבה וענתה ; 14,500 ?! מה פתאום !! מי אמר לך את המחיר הזה ?? ממש זה לא המחיר ... ולבסוף כמוך קינחה בגיחוך. המחיר הוא 18,000 לפני מע״מ ואני בהלם; אבל זה מה שאמרתם בפירוש לגיסתי יש את המחיר באימייל . הבחורה ; אין סיכוי חמודה אלה לא המחירים שלנו. בצער רב יצאתי מהבוטיק בהרגשה ששוב מנסים לרמות אותי , מאוכזבת מההתנהלות הנוכלית מולי ושגרמו לי לטוס סתם. יום למחרת מקבלת שיחת טלפון מענבל דרור ; רנה החלטנו לכבד את המחיר שנאמר בהתחלה אם הינך עדיין מעוניינת. באינטואיציה הפנימית לא רציתי שום קשר אליהם אך לא היתה לי ברירה לא היה לי זמן לחפש שמלת כלה חדשה ואחרי הכל ננעלתי על השמלה הזו לאחר חיפושים רבים . הגעתי שוב לסניף בת״א שמתי מקדמה 4,500 אלף ש”ח לקחו ממני מידות ויצאתי מאושרת שסוף סוף יש שמלה! הראתי לאחותי את השמלה המיועדת ואחותי כנגד שולחת לי צילום מסך של כתבה ״על כך שענבל דרור העתיקה שמלה של ורסצ’ה מתצוגת 2017 . תנחשו איזה שמלה זו היתה?? כן כן אותה שמלה מיועדת שכל כך אהבתי . שענבל דרור מתגאה שציירה אותה והגתה אותה בראשה כאמנית. ואני לתומי חשבתי שהיא כל כך מוכשרת כדי ליצור שמלה כל כך יחודית חח. עברו מספר חודשים , ספטמבר הגיע וגם אני הגעתי לארץ להתחתן 😀 התחנה הראשונה שלי - כמובן ענבל דרור . הגעתי למדידה הראשונה שלי קיבלה אותי בחורה בשם מריון(מקסימה ומקצועית) נתנה לי כמה טיפים ; כמו לא להשתזף בגלל שקיפות השמלה כדי שלא יהיו הבדלי צבעים. ( תכננתי להשתזף כי אני הכי יפה בשיזוף אך ויתרתי כי שמלת הכלה המיוחדת שלי יותר חשובה לי) הגעתי למדידה שניה ואחרונה(הכי חשובה) בפעם הבאה אצטרך לאסוף את השמלה יום לפני חתונתי כפי שקבעו בענבל דרור. אני לא אוהבת לאחר , הגעתי 10 דק לפני . ממתינה בסבלנות , עברו 25 דק נאמר לי שהשמלה בדרך מאשדוד ותכף מגיעה . עוברת שעה , מתנצלים בפני השליח מאחר השמלה עדיין בדרך . בקיצור עוברת עוד שעה. ועוד חצי שעה . המתנתי לשמלה שעתיים וחצי כאשר יש לי מיליון סידורים על הראש לפני החתונה , אבל הרגעתי את עצמי ונשארתי באנרגיות חיוביות . כאשר השמלה שלי הגיעה , מריון המודדת שלי כבר עברה לכלה אחרת ואותי קיבלה חגית (אותה לא הכרתי) חגית קראה לתופרת שתשים לי סיכות היכן שתגיד להוספת עבודות יד , ביקשתי טשטושים קלים אך יחד עם זאת לשמור על אותנטיות של השמלה , אחרי הכל לא לחינם לא השתזפתי ;) ביקשתי שיעשו לי פתחים בשמלה כפי שהיה בשמלה המקורית שמדדתי וכפי שמראים בתצוגה. ביום חמישי החתונה , ברביעי אמורה לעשות צ’ק אין במלון המהמם שלי בנתניה אחרי כמה סידורים בת״א . תכננתי להנות קצת מהמתקנים במלון המפואר והסוויטה הנשיאותית ששכרתי בפעם הראשונה בחיי וכמון בערב מקווה , התרגשות שיא... ביום שלישי מצלצלים להודיע לי שאצטרך להגיע לאשדוד על מנת לאסוף את השמלה , אני כמובן לא מסכימה זה לא היה ההסדר ויש לי גם המון סידורים ותוכניות ליום רביעי ולא תכננתי לבזבז את היום בפקקים מת״א-אשדוד ומאשדוד-נתניה. נאמר לי שלא יהיה אף אחד בסטודיו ולא יהיו תופרות אך אני התעקשתי ולבסוף הסכימו לאיסוף מת״א . הגעתי ברביעי על הבוקר לסטודיו בת״א - הסטודיו היה שומם , מריון המודדת היתה בסטודיו לבדה . מודדת את השמלה לראות שהכל כשורה . אוי לא השמלה הדוקה מדי , נראת כאילו שמלה שונה , לא שלי לא אני , מכוערת , הוסיפו לי מלא עבודות יד וזה היה נראה כמו חיתול , החזה היה נראה ענק הכל נראה עקום. ונקיון שואלת ; עם מי עשית את המדידה האחרונה עם ענבל ? ואני; לא, מישהי אחרת עם משקפיים . מריון; חגית ?? אני ; כן. אני רואה מבט מוזר על מריון ושואלת אותה ; מה התפקיד של חגית ?? היא גם מודדת ? ומריון המקסימה שלא יודעת לשקר עונה ; לא , היא לא מודדת היא עובדת פה . כך הבנתי שמדובר במזכירה ! היא זאת שלקחה לי את המדידה האחרונה והחשובה לפני חתונתי😤 היא זאת שקיבלה החלטה והדריכה אך התופרת מבלי שיש לה הבנה בתחום !!!!! בוכה ונסערת מריון שולחת אותי לאשדוד לתיקונים יום לפני החתונה , לפני כן הייתי חייבת לעשות סידורים אחרונים לקחת שמלה שניה ממעצב אחר ובכל מקום פשוט פרצתי בבכי שלא היה ניתן לעצירה . וכך עד שהגעתי לאשדוד בערך ב1:30 . קיבלה את פני ענבל דרור , בדיבור עממי של ״כפרה נסדר לך את לא סומכת עלי...״ כאשר בכל סוף משפט היא מקנחת בפחחח וחחח... אחרי המתנה של 40 דק מקבלים אותי למדידה וענבל בשקר מר אומרת ״נו בטח הרסו לי את היצירה שלי״ תורידו לה את כל העבודות יד הסברתי לה שביקשתי גם פתחים בצידי הרגליים כמו בשמלה המקורית אך לא עשו לי והיא בתגובה ; ״מה הבעיה ״ ומתחילה לגזור על גופי את הפתחים בצורה מרושלת . אני פושטת את השמלה והיא נשלחת לתיקונים ואני ממתינה שעתיים בחוסר פוקוס כי לא הספקתי את כל הסידורים ואולי גם אאחר למקווה שלי והפחדים שהשמלה לא תצא לשביעות רצוני . נואשת ומיואשת מודדת את השמלה אחרי ״תיקונים״ הסתפקתי בכך שהיא תיראה בסדר כי לא היה לי עוד זמן לבזבז ... התפירה בפתחים היתה מרושלת ועקומה כאילו תפרה אותה יד לא מקצועית, העבודות יד ירדו לגמרי עכשיו באזור החזה רואים את הבטנה לגמרי בצבע גוף מה שלא רציתי . אך שוב אמרתה סבבה וביקשתי לצאת לדרכי שלא אאחר למקווה . כמובן לפני שמסרו לי את השמלה ביקשו שאשלים 10,000 ש״ח. ביאוש וחוסר ברירה שילמתי ויצאתי לדרכי כאשר נתקעתי בפקקים 3 וחצי שעותת לנתניה . הגעתי על הקשקש לנתניה , צ’ק אין ,מקלחת וטסה למקווה באיחור של חצי שעה . באסה . גם לא ניצלתי את הסוויטה הנשיאותית .. ביום של החתונה מגלה שבנוסף להכל גם יש לי חתיכות שלא קשור לשמלה גזורות בעקמימות כאילו ילד שיחק במספריים . לצערי גם מצאתי את הטעויות האלו מאוחר יותר בתמונות . בושות . 14,500 אלף ש״ח וכך נראת השמלה . אחרי התאוששות מהחתונה והחגים , יצאתי קשר עם ענבל באופן אישי והסברתי לה שאני מאוכזבת מההתנהלות מולי ומהתוצר הסופי עליו שילמתי 14,500 ש״ח שלא בצדק. ציפיתי לאמפתיה אך ענבל תקפה אותי בכל החזיתות בטענה שהיא הכי טובה בארץ ללא עוררין וכו... ציפיתי לפיצוי כספי אך זאת עשתה ממני צחוק ואצטט ״נראה לך הגיוני שאחזיר חצי מהסכום 8,000 אלף שח??????״ כשהסברתי לה שיש לי אפשרות לבטל דרך האשראי האמריקאי ולקבל את מלוא הסכום בחזרה אל בכל זאת אני רוצה להיות פירית . היא פשוט איימה עלי שתתבע אותי על כך. מוסיפה חטא על פשע . לא מספיק שנשארתי עם עוגמת נפש אחרי חתונתי בגללה היא עוד מאיימת עלי בתביעה . אישה הזויה , לא ברור איך הצליחה ואיך עדיין נשארת בצמרת אך מההתנהלות הזאת אפשר ללמוד שמדובר בעסק שנוהג בנואשות וחוסר אכפתיות כלפי לקוחות רגילות( לא סלבס) כמו כן גם מעתיקה מעצבי על מהעולם. אין בה לא כשרון ולא אותנטיות ולא מידת הגינות . מציעה לא להתקרב אליה !!! ניכר לעין שאין איכות במוצר ולא בשירות הלקוחות , סביר להניח שגם אין לעסק יציבות פיננסית אם לא מציעים החזר של אפילו לא אלף ש״ח רק כדי לתת הרגשה טובה לכלה שבחרה במותג. מקווה שהסיפור שלי ימנע מכלות לעתיד את אותה עוגמת נפש 😔
הצג עוד

michalyo91   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
30 מתוך 100
הפעם הראשונה שהלכתי לראות שמלת כלה הייתה אצל ענבר דרור, השם אומר הכל לא? כל חיי חלמתי לרגע שאני אבוא אליה לסטודיו והיא תעצב לי את שמלת החלומות. קבעתי פגישה ונפגשתי עם מישהי "מקסימה" שקוראים לה סיגי! איך שהגעתי סיגי התסכלה עליי כאילו אני הומלסית שאין לה כסף והייתה בטוחה שאני עוד אחת שלא אקנה, אז אפילו מזל טוב היא לא אמרה לי! ישר נכנסנו למדידות, הרגשה קרירה ולא נעימה, זלזול ברמה הכי גבוהה ואפילו לא חייכה. ישבה ממולי במבט מתנשא וכמובן שבסוף טרחה להגיד לי שהשמלה עול 16,800 אבל היא עושה לי הנחה 15,000₪. פשוט אכזבה גדולה, אבל הפסד שלכם כי תאכלס ממש אחרי זה הזמנתי שמלה ב15,000 אבל לא ממכם. ענבל ממש הרסת לעצמך את השם ובאמת אחרי חוויה כ"כ מבזה לא רק שלא אמליץ אלא אזהיר לבוא אלייך. ממש ככה בושה וחריפה
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
25 מתוך 100
הגעתי לפגישה ראשונה ומיד הבנות אמרו לי שאין לי פגישה עכשיו.. אחרי בדיקה שלהן במחשב ראו כי אכן קבעתי לשעה זו פגישה. בהמשך המוכרת הביאה לי כמה שמלות בחוסר חשק לא נתנה תחושה נעימה או הראתה רצון למכור... מדדתי 4 שמלות שקופות כך שלא באמת אפשר להבין איך השמלה יושבת עלייך.. אחרי המדידות הבנתי שאין להם רצון למכור לי שמלה וזה בלי קשר למחירים המופרזים שהן מציעות... יצאתי אחרי רבע שעה של בזבוז זמן.. חוויה לא נעימה.. לא מומלץ
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
בכל פעם שהגעתי חיכיתי שעות בתור. שלוש שעות לפעמים גם יותר. הם תפרו את השימלה כמה פעמים כי כל פעם עשו טעויות. בקיצור הגעתי לשבוע של החתונה בלי לדעת אם תיהיי שימלה ואיך תשב עליי. יומיים לפני הגעתי לקחת את השימלה. זאת הייתה פעם ראשונה שמדדתי אותה כבר במצב יותר מוגמר. הייתי כבר מותשת ובכלל לא היה לי כוח להתייחס עכשיו לתיקונים קטנים. מדדתי והלכתי. החוויה הייתה ממש מבאסת. בטח בשביל עלות שכזאת. לא מתאים לאנשים עובדים שלא יכולים לפנות את עצמם שעות להמתין.
הצג עוד

pitz_18   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לענבל דרור במסגרת חיפושי שמלת הכלה, ויש לציין שהגעתי בדיוק בזמן לפגישה המוכרת הייתה עסוקה בשיחה אישית אפילו לא טרחה להסתכל עליי. אחרי שחיכיתי בערך רבע שעה היא אמרה שתכף יבואו להחליף אותה ונרד למטה לסטודיו. היא הראתה לי שמלה שממש אהבתי מהקטלוג וכשנכנסתי למדוד שמתי לב שהיא ממש קטנה,המוכרת אמרה שיש לה רק "סמפלים" של הדוגמנית מסלול (מידה 32) . ועוד אמרה לי "אין לי כל כך מה להציע לך" אני מידה 36!יצאתי משם ממש עם דמעות בעיניים ועוד ברוב חוצפתה אמרה אבדוק באשדוד אם יש להם "מידות כאלה"!!!!!!!בנות אני הייתי אצל הרבה מעצבים עד שמצאתי את השמלה שלי ומעולם לא נתקלתי ביחס כל כך מזלזל משפיל ומעליב!!!!אני באמת ונהניתי מכל פעם שהלכתי למדוד שמלות כלה...מדדתי הרבה שמלות מדהימות אך היו קצת פחות הטעם שלי אבל באמת נהניתי!!!אל תתפשרו בחיים על יחס שכזה דיסססס ענקקקקקק
הצג עוד

shlivne   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
על העיצוב של ענבל דרור אין צורך להרחיב .... היחס של הצוות האכפתיות והנכונות היה מדהים.. תמיד היה כיף לבוא למדידות.... הן עשו לי את התהליך לכיפי.. תמיד הרגשתי שאני בידיים מעולות!!!
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לענבל דרור מהמלצות ובעיקר מקו העיצוב שלה של דגמי הקטלוג שאהבתי, בפגישה הראשונה נאלצתי להמתין כמעט שעתיים על גבול של לקום וללכת משם עד שאחת הבנות קיבלה אותי שהיא אגב היתה נחמדה מאוד והסבירה אבל כל הזמן ציינה צריך לשאול את ענבל ולהתייעץ אם תרצי ככה או ככה וכמובן שענבל לא היתה נוכחת,מה שגרר אותי לעוד פגישה ..שכבר בפגישה השנייה הדגשתי שענבל תיהיה נוכחת כמובן שחיכיתי שוב פעם מעל שעה וחצי ועוד בחוצפתן אומרות לי שענבל מסיימת לעבוד למרות שקבעתי פגישה , ההתנהלות מזעזעת כמו פס ייצור, בפגישה ענבל נתנה מחיר עוד ללא שידעה בכלל איזה דגם של שמלה אקח מה שמעיד על גזל וחוצפה ״סתם זרקתי מחיר מה שבא לי בראש״ היתה חסרת סבלנות כשהראתה את הבדים ואמרה למזכירה שלה ״תביאי את הבד x כי זה לא יגמר פה״ הרגשה שרוצים לחפף אותך כבר כאילו היא מקבלת שקלים עבור השמלה ,נתתי עוד צאנס בפגישה השלישית הבנות הבטיחו שהקולקציה החדשה תיהיה לאחר שטירטרו אותי לת״א פעמיים והשמלות החדשות לא היו ..קבעתי שוב פגישה פלא ופלא התקשרתי לוודא שאכן הקולקציה החדשה נמצאת ואני מגיעה לפגישה כשהשמלות כבר מוכנות למדידה, אך הבנות אמרו הקולקציה לא הגיע היא באיטליה ואפילו לא טרחו להודיע לולא התקשרתי ..בקיצור מאכזב בטירוף חבל שלמעצבת עם כישרון כל כך גדול יש כזו התנהלות והכל נופל בחוסר מקצועיות ממש לא נראה מבטיח ויש תחושה של הכל בנדמה לי ..הפסידה עוד לקוחה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up