כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מונסניור

מונסניור

חליפות חתן
כתובת:
טלפון:048667191
72
78 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Roy   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כאשר התארסנו אני ובת זוגתי ידעתי שיש מקום אחד שאלך לבחור בו חליפה. במונסניור יש מגוון עצום של חליפות חתן (הכל מאיטליה) ובאיכות מטורפת. למרות שזאת חתונה ראשונה אצלנו במשפחה והיה לחץ לא קטן , דורון וכל הצוות היו מאוד קשובים וסבלניים והתאימו לי ולמשפחה את הבגדים עד הפרט האחרון. החוויה היתה סופר חיובית, כיפית ועם הרגשה שנושא אחד אפשר למחוק מהרשימה . התוצאות בתמונה. אני רוצה להודות באופן אישי לדורון ולכל צוות מונסניור על שירות איכותי ומקצועי שלא תמצאו כמוהו בשום מקום אחר. גם אם אתם גרים במרכז או בדרום. תשקיעו את הנסיעה ובואו לחיפה- החברה פה יודעים מה הם עושים.
הצג עוד

inna   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
30 מתוך 100
הגענו למונסניור אחרי חוויה מצוינת הקנייה קודמת עם דורון, שנתן שירות מעולה וקלע בול. הפעם החוויה הייתה אחרת לגמרי, אולי כי דורון לא היה והפעם קיבלנו את השירות מאדם אחר. כבר מהתחלה המוכר התעקש לשכנע אותנו שהטעם שלנו לא רלוונטי והוא מבין טוב יותר. מה עם להקשיב ללקוח שלך ולא לדחוף את דעתך...? בכל מה שביקשנו קיבלנו שכנוע לכמה שאנחנו לא מבינים ולא מעודכנים. החוויה שלי הייתה גרועה, כף רגלי לא תדרוך שם שוב ובטח שלא אמליץ לאף אחד ממכריי. בעלי השתכנע על חליפה מסוימת וביקש לראות ווסט. המוכר התאים לו ווסט שפשוט לא נראה טוב ולא התאים והציע שניקח אותו, ואם נחליט בסוף שלא מתאים, נחזיר ונקבל החזר כספי עליו (ורק בגלל זה הסכמנו). במעמד התשלום עשה המוכר את החישובים על דף שהציגו סכום מסוים לכל אחד מהחלקים (חליפה+חולצה+נעליים ותמחור של הווסט בנפרד). במהלך תקופת הקורונה בעלי הלך לאסוף את החליפה מבלי למדוד בחנות כי לא ניתן היה לפתוח (סגר). באותו ערב לאחר מדידה בבית הסכמנו שאין סיכוי שמשאירים את הווסט שפשוט לא נראה טוב. כבר למחרת הגיע בעלי לחנות כדי להחזיר את הווסט ולקבל עליו את ההחזר, אבל הפלא ופלא - פתאום זה רק זיכוי וגם על סכום נמוך יותר! כמובן שהתקשרתי לחנות. השיחה הייתה ביזיונית. המוכר דיבר בצורה מזעזעת וקרא לי שקרנית, הכחיש את מה שסוכם, סירב לעמוד במילה שלו, וכמובן סירב לזכות את האשראי עד תום הסגר (את זה כן קיבלנו בהבנה כמובן). לאחר שיחה נוספת הסכים המוכר לזכות את האשראי אך בסכום נמוך יותר. שורה תחתונה - שירות מזעזע ויחס נוראי ללקוח. יש מקומות עם תמורה טובה יותר למחיר. נשאר לנו טעם מר לחתונה.
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
כשנכנסנו לחנות הייתה אווירה טובה, המוכרת עזרה מאוד והציעה מגוון אופציות לחתן. מהר מאוד הבנו מה אנחנו רוצים ולשם חתרנו. לא הייתה עניבה בצבע שרצינו אבל ראינו פפיון שתאם את הצבע ושאלנו אם יש אפשרות לקבל עניבה בצבע הזה, המוכרת אמרה "ברור" וסמכנו על המילה שלה. אמרו לנו שהחליפה תהיה מוכנה ב-9/7, כמה ימים אחרי תאריך זה התקשרנו לשאול אם החליפה מוכנה ואמרו שכן. ב-16/7 הלכנו לחנות וגילינו לא רק שהמכפלת שנעשתה נעשתה בצורה רשלנית, נראה כמו פרויקט של מתלמד, אלא שהעניבה שלנו לא שם! השאירו את הפפיון וזהו. שאלנו איפה העניבה והמוכר אמר שהוא לא יודע והמוכרת שמכרה לנו לא נמצאת אבל למחרת על הבוקר תיצור אתנו קשר. למחרת בבוקר לא יצרה קשר, אנחנו התקשרנו בערב לקראת סגירה ואמרו לנו שהעניבה תגיע יום למחרת והם יעדכנו אותנו. למחרת התקשרנו בצהריים לשאול מה קורה והמוכרת ענתה שעוד שעה העניבה תגיע והיא תתקשר. מיותר לציין שגם אז היא לא התקשרה... יום למחרת כבר היה שישי, הסופש האחרון לפני החתונה, והחנות שלחה עם אחד המוכרים את העניבה שהגיעה עד לביתינו. לצערי זה ממש לא הצבע שביקשנו... הודעתי למוכר שהביא את העניבה שזה לא מה שביקשנו ואז אמר "יש לנו עוד ספק של עניבות ננסה למצוא שם את הגוון... המדוייק.... זה אף פעם לא יצא בדיוק... זה צבע מאד מיוחד ולא תארנו לעצמנו שיהיה קשה להשיגו ואף אחד לא שיקר או משקר..." עכשיו נזכרו להגיד שזה אף פעם לא יהיה מדויק?! 4 ימים לפני החתונה ואנחנו בלי עניבה. הוא הבטיח שבראשון מגיע הספק הנוסף ויצרו איתנו קשר.... אנחנו כבר שבועיים אחרי החתונה ואף אחד לא התקשר. בזיון של חנות, יחס מזלזל והתנצחות של המוכרים ברגע שמשהו לא מסתדר ישר מתווכחים ומוציאים את הלקוח לא בסדר.
הצג עוד

rotembej   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אור ואבא שלו קנו במונסניור את החליפות כולל הכל – חולצה, ג'קט, עניבה ומטפחת לכיס, מכנסיים, חגורה ונעליים (ועוד חולצה ומכנס לשבת חתן). והם גם הלבישו אותו בבוקר החתונה.. כמה מילים מהחתן - כשהגעתי למונסניור אמרתי בגדול מה אני רוצה ואילן המלביש התותח, ישר התאים לי חליפה. החליפה תאמה בדיוק את מה שרציתי והייתה אחלה אבל הרגיש לי מוזר לבחור ישר את החליפה הראשונה (אחרי כל הסיפורים על כמה קשה לרתם למצוא שמלה) אז ניסיתי עוד סגנון וישר חזרתי לחליפה הראשונה. מונסניור דאגו לבצע תיקונים לחליפה מהר והוסיפו ספידה לנעליים שהרגישו קצת גדולות בהתחלה. בבוקר החתונה הגעתי לשם ואחרי שני צ'ייסרים הלבישו אותי והכל היה פיקס! מומלצים בחום!
הצג עוד

מיקה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חשבנו שכבר לא קיימות חנויות עם שירותי חייטות צמודים . אבל אז הגענו למונסניור בעלי מאוד גבוהה ורזה וכל החליפות שמדדנו לו תמיד היו קצרות עליו בידיים . אבל כשהגענו לדורון הוא התאים לנו חליפה מדהימה !!! נתן לתופרת שתתקן את הגקט ותקשיבו יצא פשוט מושלם !!! אין מילים . חובה לפני שאתם מחפשים חליפה קודם כל להכנס למונסניור .
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
לא מאכזב אף פעם . צוות מקצועי והכי חשוב מה שכבר נעלם ביום שירטת תיקונים !!! מומלץ בחום
הצג עוד

יעל ושחר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הגענו ליוסי בעקבות המלצות של חברים (שלושה חברים שונים מאזור המרכז קנו אצלו חליפה). איך שהגענו ישר עזרו לנו ושירתו אותנו על הצד הטוב ביותר. החליפה הראשונה שיוסי הביא זו החליפה שלקחנו והיא התאימה בצורה מושלמת. לאורך כל הדרך השירות היה מקצועי, החליפה הייתה מוכנה בזמן והאיכות אין בכלל מה לדבר, לא מצאנו בשום מקום אחר. אפילו באולם כל העובדים שאלו מאיפה החליפה והחולצה כי הם לא ראו דבר כזה. אנחנו הגענו במיוחד מתל אביב כדי לקנות אצלו. ממליצים בחום!
הצג עוד

Ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
לא ממליצה בכלל. תמורה לא הולמת למחירים הגבוהים. בעלי קנה משם את החליפה שלו עליה שילם 3000 ש״ח. ביום החתונה בעלי הגיע להתארגן וכשלבש את החליפה גילה שלא בוצעה מכפלת כפי שביקש והתופרת השאירה את המכנס פרום. העובד שהלביש אותו ניגש לתופרת ובוצעה מכפלת במקום, הוא המתין שם כעשרים דקות. לאחר שמדד שוב את המכנס אורך המכנס היה לא כפי שביקש ( הוא ביקש 7/8 והמכנס היה באורך מלא). הם קיצרו לו את המכנס באופן ידני, שמו סיכות במכנסיים וזהו. בעלי יצא לא מרוצה בכלל מהחנות, מפאת קוצר זמן והלחץ של יום החתונה הוא לא התלונן באותו רגע אלא פשוט רצה לצאת כבר. לאורך כל יום הצילומים בעלי הרגיש לא בנוח להצטלם כאשר ראו את הסיכות ואת חוסר המקצועיות בכל התמונות שלנו.
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איכות חליפות מדהימה! עשויות מצמר וקלילות. שירות אישי יודעים בדיוק מה אתה צריך. מחיר מאוד משתלם (לאחר התמקחות מציקה אבל כנראה זה חלק מהעניין). כל החברות של החברים שלי שמתחתנים אמרו לי שהן רוצות את אותה החליפה בשבילם אז כנראה שהיא נראיתה טוב! תודה!
הצג עוד

dvirb   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
בתור תושב הצפון חיפשתי חנות קרובה במקום לנסוע לתל אביב ולחפש שם חליפת חתן. בעקבות ההמלצות באתר זה החלטתי לגשת לחנות שבשכונת הדר בחיפה. קיבל את פני יוסי המוכר בנחמדות רבה ועזר לי לבחור חליפה. לאחר התלבטויות רבות בחנות הרגשתי שהחליפה פשוט לא מחמיאה לי ולא איכותית כל כך, לכן אמרתי למוכר שאני צריך לחשוב על זה להראות למשפחה ואז אחליט אם זה מה שאני רוצה. יוסי אמר שאין בעיה וניגש איתי לקופה, אמר לי בוא נעשה כזה דבר, תן לי אשראי לפיקדון אחייב אותו רק בעוד חודש וחצי, וככה יש לך חודש שלם לחשוב ולהתלבט עם עצמך ואם אתחרט אקבל את כל כספי חזרה ואף רשם לי את זה בכתב, עשיתי טעות, נפלתי למילותיו החלקלקות ואישרתי. לאחר יומיים התקשרתי אליו לאמר לו שאני לא מעוניין בחליפה הזאת ושיבטל את החיוב העתידי, ברגע זה יוסי שינה את עורו והפך לאחרון הרוכלים, ניתק לי את הטלפון בפנים, לא היה מוכן לשמוע את קולי, הביא לי תירוצים שהוא לבד בחנות ואין לו זמן אליי/רואה החשבון לא בחנות/אחזור אליך וכו'. החלטתי שעליי פשוט לנסוע שוב לחנות וכך עשיתי למחרת בבוקר על מנת לדרוש את ביטול העסקה (שבוצעה לא בתום לב בלשון המעטה), יוסי אמר לי להשאיר את פרטיי ותוך 5 ימים אני אראה את הביטול. עברו להם 10 ימים והכסף לא הגיע הגעתי לחנות ודיברתי עם בעל הבית שאמר שזה בעיה שלי ועליי להמתין. פניתי לעו"ד ששיגר מכתב לפני תביעה המפרט את כל עשרות הסעיפים בחוק שהם עברו עליהם (חוק הגנת הצרכן,עשיית עושר שלא במשפט וניהול מו"מ בחוסר תשומת לב). לאחר יממה קיבלתי 95% מהסכום - 5% בית העסק השאיר לעצמו בתור עמלת דמי ביטול ולא הסכים להחזירם. זוהי לא צריכה להיות דרכם של אנשים הבאים במגע עם חתנים, בתקופה שלפני חתונתם, בעלי עסקים לא צריכים לגזור קופון על תעשיית החתונות הפרוצה גם ככה, ולהתנהג בכזו מרמה וחוסר הגינות. צר לי מאוד, אני מאוד מקווה שכמה שאני נכוותי מהחנות הזו, חתנים אחריי ילמדו מטעויות ולא יקראו 4 המלצות ראשונות באתר אלא לעשות חיפוש מעמיק באינטרנט (לוקח 3 דקות גג) על בית העסק ולראות כמה מקרים כאלו כבר היו בעבר (רמז- אני לא הראשון וכנראה לא האחרון). הפעילו שיקול דעת, לא כל הנוצץ זהב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up