72
78
מתוך
100
לפי
28
מדרגים
צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
כשהגענו למונסניור ידענו ישר ששם נמצא את החליפה.
קיבלנו שירות צמוד מקטיה, שעזרה לבעלי למצוא את החליפה המושלמת וקלעה ישר. הייתה קשובה, נעימה ובעלת טעם טוב.
החליפה איכותית ומחמיאה מאוד.
דורון הבעלים איש מקסים ונחמד, שמתחדש בדברים הכי יפים, אופנתיים ואיכותיים על בסיס קבוע. יש מגוון רחב של מידות וגזרות.
20 מתוך 100
בן אדם לא שירותי ולא נעים..
הולך ראש בראש נגד הלקוחות ומקשה על החלפות/החזרות
כאשר התארסנו אני ובת זוגתי ידעתי שיש מקום אחד שאלך לבחור בו חליפה. במונסניור יש מגוון עצום של חליפות חתן (הכל מאיטליה) ובאיכות מטורפת. למרות שזאת חתונה ראשונה אצלנו במשפחה והיה לחץ לא קטן , דורון וכל הצוות היו מאוד קשובים וסבלניים והתאימו לי ולמשפחה את הבגדים עד הפרט האחרון. החוויה היתה סופר חיובית, כיפית ועם הרגשה שנושא אחד אפשר למחוק מהרשימה . התוצאות בתמונה.
אני רוצה להודות באופן אישי לדורון ולכל צוות מונסניור על שירות איכותי ומקצועי שלא תמצאו כמוהו בשום מקום אחר. גם אם אתם גרים במרכז או בדרום. תשקיעו את הנסיעה ובואו לחיפה- החברה פה יודעים מה הם עושים.
30 מתוך 100
הגענו למונסניור אחרי חוויה מצוינת הקנייה קודמת עם דורון, שנתן שירות מעולה וקלע בול. הפעם החוויה הייתה אחרת לגמרי, אולי כי דורון לא היה והפעם קיבלנו את השירות מאדם אחר. כבר מהתחלה המוכר התעקש לשכנע אותנו שהטעם שלנו לא רלוונטי והוא מבין טוב יותר. מה עם להקשיב ללקוח שלך ולא לדחוף את דעתך...? בכל מה שביקשנו קיבלנו שכנוע לכמה שאנחנו לא מבינים ולא מעודכנים. החוויה שלי הייתה גרועה, כף רגלי לא תדרוך שם שוב ובטח שלא אמליץ לאף אחד ממכריי.
בעלי השתכנע על חליפה מסוימת וביקש לראות ווסט. המוכר התאים לו ווסט שפשוט לא נראה טוב ולא התאים והציע שניקח אותו, ואם נחליט בסוף שלא מתאים, נחזיר ונקבל החזר כספי עליו (ורק בגלל זה הסכמנו). במעמד התשלום עשה המוכר את החישובים על דף שהציגו סכום מסוים לכל אחד מהחלקים (חליפה+חולצה+נעליים ותמחור של הווסט בנפרד). במהלך תקופת הקורונה בעלי הלך לאסוף את החליפה מבלי למדוד בחנות כי לא ניתן היה לפתוח (סגר). באותו ערב לאחר מדידה בבית הסכמנו שאין סיכוי שמשאירים את הווסט שפשוט לא נראה טוב. כבר למחרת הגיע בעלי לחנות כדי להחזיר את הווסט ולקבל עליו את ההחזר, אבל הפלא ופלא - פתאום זה רק זיכוי וגם על סכום נמוך יותר! כמובן שהתקשרתי לחנות. השיחה הייתה ביזיונית. המוכר דיבר בצורה מזעזעת וקרא לי שקרנית, הכחיש את מה שסוכם, סירב לעמוד במילה שלו, וכמובן סירב לזכות את האשראי עד תום הסגר (את זה כן קיבלנו בהבנה כמובן). לאחר שיחה נוספת הסכים המוכר לזכות את האשראי אך בסכום נמוך יותר.
שורה תחתונה - שירות מזעזע ויחס נוראי ללקוח. יש מקומות עם תמורה טובה יותר למחיר. נשאר לנו טעם מר לחתונה.
40 מתוך 100
כשנכנסנו לחנות הייתה אווירה טובה, המוכרת עזרה מאוד והציעה מגוון אופציות לחתן. מהר מאוד הבנו מה אנחנו רוצים ולשם חתרנו. לא הייתה עניבה בצבע שרצינו אבל ראינו פפיון שתאם את הצבע ושאלנו אם יש אפשרות לקבל עניבה בצבע הזה, המוכרת אמרה "ברור" וסמכנו על המילה שלה. אמרו לנו שהחליפה תהיה מוכנה ב-9/7, כמה ימים אחרי תאריך זה התקשרנו לשאול אם החליפה מוכנה ואמרו שכן. ב-16/7 הלכנו לחנות וגילינו לא רק שהמכפלת שנעשתה נעשתה בצורה רשלנית, נראה כמו פרויקט של מתלמד, אלא שהעניבה שלנו לא שם! השאירו את הפפיון וזהו. שאלנו איפה העניבה והמוכר אמר שהוא לא יודע והמוכרת שמכרה לנו לא נמצאת אבל למחרת על הבוקר תיצור אתנו קשר. למחרת בבוקר לא יצרה קשר, אנחנו התקשרנו בערב לקראת סגירה ואמרו לנו שהעניבה תגיע יום למחרת והם יעדכנו אותנו. למחרת התקשרנו בצהריים לשאול מה קורה והמוכרת ענתה שעוד שעה העניבה תגיע והיא תתקשר. מיותר לציין שגם אז היא לא התקשרה... יום למחרת כבר היה שישי, הסופש האחרון לפני החתונה, והחנות שלחה עם אחד המוכרים את העניבה שהגיעה עד לביתינו. לצערי זה ממש לא הצבע שביקשנו... הודעתי למוכר שהביא את העניבה שזה לא מה שביקשנו ואז אמר "יש לנו עוד ספק של עניבות ננסה למצוא שם את הגוון... המדוייק.... זה אף פעם לא יצא בדיוק... זה צבע מאד מיוחד ולא תארנו לעצמנו שיהיה קשה להשיגו ואף אחד לא שיקר או משקר..."
עכשיו נזכרו להגיד שזה אף פעם לא יהיה מדויק?! 4 ימים לפני החתונה ואנחנו בלי עניבה. הוא הבטיח שבראשון מגיע הספק הנוסף ויצרו איתנו קשר.... אנחנו כבר שבועיים אחרי החתונה ואף אחד לא התקשר.
בזיון של חנות, יחס מזלזל והתנצחות של המוכרים ברגע שמשהו לא מסתדר ישר מתווכחים ומוציאים את הלקוח לא בסדר.
אור ואבא שלו קנו במונסניור את החליפות כולל הכל – חולצה, ג'קט, עניבה ומטפחת לכיס, מכנסיים, חגורה ונעליים (ועוד חולצה ומכנס לשבת חתן). והם גם הלבישו אותו בבוקר החתונה..
כמה מילים מהחתן - כשהגעתי למונסניור אמרתי בגדול מה אני רוצה ואילן המלביש התותח, ישר התאים לי חליפה. החליפה תאמה בדיוק את מה שרציתי והייתה אחלה אבל הרגיש לי מוזר לבחור ישר את החליפה הראשונה (אחרי כל הסיפורים על כמה קשה לרתם למצוא שמלה) אז ניסיתי עוד סגנון וישר חזרתי לחליפה הראשונה. מונסניור דאגו לבצע תיקונים לחליפה מהר והוסיפו ספידה לנעליים שהרגישו קצת גדולות בהתחלה.
בבוקר החתונה הגעתי לשם ואחרי שני צ'ייסרים הלבישו אותי והכל היה פיקס! מומלצים בחום!
100 מתוך 100
חשבנו שכבר לא קיימות חנויות עם שירותי חייטות צמודים . אבל אז הגענו למונסניור בעלי מאוד גבוהה ורזה וכל החליפות שמדדנו לו תמיד היו קצרות עליו בידיים . אבל כשהגענו לדורון הוא התאים לנו חליפה מדהימה !!! נתן לתופרת שתתקן את הגקט ותקשיבו יצא פשוט מושלם !!!
אין מילים . חובה לפני שאתם מחפשים חליפה קודם כל להכנס למונסניור .
100 מתוך 100
לא מאכזב אף פעם .
צוות מקצועי והכי חשוב מה שכבר נעלם ביום שירטת תיקונים !!!
מומלץ בחום
100 מתוך 100
הגענו ליוסי בעקבות המלצות של חברים (שלושה חברים שונים מאזור המרכז קנו אצלו חליפה). איך שהגענו ישר עזרו לנו ושירתו אותנו על הצד הטוב ביותר. החליפה הראשונה שיוסי הביא זו החליפה שלקחנו והיא התאימה בצורה מושלמת. לאורך כל הדרך השירות היה מקצועי, החליפה הייתה מוכנה בזמן והאיכות אין בכלל מה לדבר, לא מצאנו בשום מקום אחר. אפילו באולם כל העובדים שאלו מאיפה החליפה והחולצה כי הם לא ראו דבר כזה. אנחנו הגענו במיוחד מתל אביב כדי לקנות אצלו.
ממליצים בחום!
20 מתוך 100
לא ממליצה בכלל. תמורה לא הולמת למחירים הגבוהים. בעלי קנה משם את החליפה שלו עליה שילם 3000 ש״ח. ביום החתונה בעלי הגיע להתארגן וכשלבש את החליפה גילה שלא בוצעה מכפלת כפי שביקש והתופרת השאירה את המכנס פרום. העובד שהלביש אותו ניגש לתופרת ובוצעה מכפלת במקום, הוא המתין שם כעשרים דקות. לאחר שמדד שוב את המכנס אורך המכנס היה לא כפי שביקש ( הוא ביקש 7/8 והמכנס היה באורך מלא). הם קיצרו לו את המכנס באופן ידני, שמו סיכות במכנסיים וזהו. בעלי יצא לא מרוצה בכלל מהחנות, מפאת קוצר זמן והלחץ של יום החתונה הוא לא התלונן באותו רגע אלא פשוט רצה לצאת כבר. לאורך כל יום הצילומים בעלי הרגיש לא בנוח להצטלם כאשר ראו את הסיכות ואת חוסר המקצועיות בכל התמונות שלנו.