כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ חן בנימין - Blue Volcano

DJ חן בנימין - Blue Volcano

תקליטנים
טלפון:0544407330
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
חן התאים את עצמו לרצונות שלנו, הוא נכנס לראש שלנו עוד לפני האירוע בעת בחירת הז׳אנרים והשירים ובמהלך האירוע עצמו חן זיהה בדיוק מי נמצא ברחבה, מה מתאים לו ואיך הוא יכול למקסם את האירוע. את הכל הוא עשה בכזו צניעות וברגישות. בנוסף לדיג׳יי, זכינו לעבוד עם בן אדם.
הצג עוד

mail.lemetsikanim   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
בחרנו את חן כי חיפשנו דיג'יי שיתאים לחתונה דתית וקיבלנו עליו המון המלצות. מההתחלה הוא היה קשוב לרצונות שלנו וגם ידע להמליץ מה לעשות כשצריך. בחתונה הוא עשה אווירה שמחה ומקפיצה, רצינו שיעשה לנו מוזיקה בסגנון של להקות וממש לא היה אפשר להבדיל :)
הצג עוד

chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות דרך קבוצת פייסבוק של צריכים משהו, ומשם הכל היסטוריה. מהשיחה הראשונה עם חן, הייתה לנו התאמה מדויקת למה שחיפשנו, לנגנים לסוג מוזיקה וכו. האוזן הקשבת בתקופה הכל כך לחוצה לשינוים לבקשות. היו רגועים עם המוזיקה ברמות כי חן פשוט היה שם, הדגים לנו סוגים שונים בפגישה וליווה אותנו בכל הדרך. שהייתי אבודה עם שירים מסוימים ידע להציע שירים שהם היו המושלמים בשבילנו. ברוך השם זכינו!!ואם אתם שואלים איך היתה החתונה ?? אנשים לא הפסיקו להיות ברחבה ולרקוד, אין לנו ספק שמצאנו דיג׳י שילווה אותנו בעוד המון שמחות בחיים בלי נדר. אם הייתי יכולה להעלות לכאן סרטונים מהחתונה, כמה אנשים שמחו מהמוזיקה היא הייתה כל כך מדויקת לקהל ! חן אתה אלוףףףף !!!!
הצג עוד

חיים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בהתחלה רציתי DJ שכבר הכרתי והייתי בשתי חתונות שלו וחיפשתי מישהו שמכיר גם את האולם הדתי וגם את העולם החילוני הגעתי לחן עם קצת חששות עד האירוע אבל באירוע עצמו חן העיף אותנו לשמים כל האורחים לא ישבו לשניה וקיבלנו המון מחמאות ממליץ בחום
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חן האלוף! תודה על ערב מושלם! על הקשבה ועל דרך מהממת אל החתונה. שתזכה לשמח עוד הרבה זוגות בע״ה

אהובה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בחתונה של חבר בעלי פגש את חן בנימין לראשונה , ונהנה מהאווירה והאנרגיות שהוא הביא לאולם, ואחרי עוד חיפושים בגוגל ופייסבוק החלטנו לשכור את שירותיו, החלטה שהתבררה כאחת הטובות! הוא יזם איתנו פגישה מסודרת לפני החתונה לתאם שירים וסגנון, וסגר הכל באופן כל כך מסודר שהרגשנו בידיים טובות. גם לאחר הפגישה כשפנינו אליו בוואטסאפ לעדכונים ובקשות הוא היה זמין וגמיש ונענה בשמחה. ביום החתונה עצמו הוא הגיע לאולם בשעה מוקדמת מספיק לארגן את ההגדרה ואת העמדה , דאג שהכל יהיה מסודר פיקס לפני שהאורחים החלו להגיע, התרשמנו מהמקצועיות שלו מאד. כל הבקשות שלנו קיבלו מקום, כל החלומות התגשמו, סגנון השירים היה מותאם בדיוק לציבור , הרחבה הייתה אש!! ובאמצע הארוע כמובן שהוא בא כמה פעמים לוודא שהכל בסדר ותואם ציפיות או אם יש רצון למשהו אחר. אנחנו יותר ממרוצים !!!
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
פשוט די גי מדהים! היה קשוב לנו כל הזמן והרים את הרחבה בטירוף עם המון סגנונות! אם כבר דיגי אז רק חן בנימין
הצג עוד

יוני ואביבה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לחן מחיפוש באינטרנט, היה נחמד והחלטנו בסוף לקחת אותו, מה שהתברר כהחלטה סופר טובה. הייתה לנו חתונה מאוד שמחה, חן פשוט מריח קהל ויודע מה לשים, והמוזיקה שלו ממש ברמה גבוהה, ממליצים בחום!!
הצג עוד

tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחרי שביררנו ודיברנו עם כמה תקליטנים, הגענו לחן המקסים! מהשיחה הראשונה איתו הבנו שהוא בן אדם מיוחד, עם שמחה טבעית והרבה רצון לעשות לנו שמח בחתונה. קיימנו איתו פגישה בה הוא הבין את סגנון המוזיקה שלנו. בחתונה עצמה הוא הרים את הרחבה וזרם איתנו ועם האורחים.
הצג עוד

צביאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברנו עם חן הוא ישר שידר לנו אנרגיות חיוביות וטובות. הרגשנו את הרצון של חן להגשים לנו את החלום של החתונה שלנו בצורה הכי טובה שיש. במהלך החתונה המוזיקה היתה מעולה, חן הוא אומן בלקרוא את הקהל ובלהבין איזה מוזיקה הקהל רוצה. הוא פשוט עשה לנו את החתונה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up