כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
 אמדו AMADO
96
99 מתוך 100
לפי 83 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו לפגישת ההיכרות עם ציפי מאוד התלהבנו מהמקום, מהיחס האישי, מהאווירה, מהמקצועיות ומהרצינות שזכינו לקבל מציפי. קיבלנו מידע חדש אודות ארגון החתונה שלא קיבלנו באולמות אחרים בהם היינו בפגישות. החלטנו לאחר הפגישה כי המחיר נשמע לנו הוגן והחלטנו להתקדם הלאה ולסגור עימם חוזה. מהרגע שסגרנו חוזה הכל התחיל לרוץ מאוד מהר- קבעו לנו פגישה עם מנהלת המשרד מורן, עם רונן מנהל האירוע ופגישת טעימות. הצלחנו לצפות בהרבה חתונות ולהתלהב מהאווירה ומהאופי של המקום.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
משפחת אמדו הם הדבר הכי טוב שקרה לנו ❤️התנהלות מקצועית, בטוחה ונעימה! היו זמינים לנו מתחילת הדרך ועזרו בכל מה שהיה צריך.ספיר המושלמת שדאגה שיהיה לנו אוכל מהסרטים (והיה ים מחמאות על האוכל) וגם ייעצה ועזרה בכל מה שהיה צריך גם מעבר למה שאולם צריך, ורונן מנהל האירוע שלנו שדאג שהכל יתקתק כמו שצריך ואכן היה מדויק. היינו רגועים ובטוחים לאורך כל הדרך. האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא על המקום (והמיקום שהוא פצצה!!!), על האוכל בקבלת פנים ובפנים, על העיצוב והשירות.משפחת אמדו אתם פשוט אלופים ברמות, מאושרים שסגרנו אתכם! ממליצה לכל מי שרוצה להיות בטוח שהאירוע שלו יהיה מושלם לסגור באמדו.
הצג עוד

נעמי ודנה ♥   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מדהימים! מדהימים! מדהימים! אין מילה אחרת....
הצג עוד

Deborah   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאמדו הגענו אחרי שאולם אחר שחתמנו בו נסגר.היינו בהיסטריה מן הסתם וספיר המקסימה הרגיעה אותנו וליוותה אותו בכל שלב.הצוות היה מהמם ועטף אותנו והיה זמין לנו כל הזמן.האוכל , אמאלה האוכל !! שלמות.שרון המעצבת ממש הבינה את מה שרצינו ודייקה בדיוק את הבקשות שלי לעיצוב והפכה את האולם היפייפה הזה לעוד יותר יפה וקסום.רונן מנהל האירוע ושאר הצוות היו איתנו לכל דבר קטן והרגשנו ממש בידיים טובות ובטוחות.
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאמדו הגענו בעקבות אירוע משפחתי שהיה זכור כמצוין. האירוע היה מושלם! אולם גדול ויפה, קבלת פנים וחופה מיוחדת לרקע המפלים. ספיר שליוותה אותנו הייתה זמינה עבורנו לכל שאלה ובקשה. האוכל מצוין והעיצוב היה מקסים. המקום מרכזי מאוד, יש חנייה בשפע. האורחים נהנו מאוד וקיבלנו המון פידבקים על המקום. מומלץ בחום!
הצג עוד

yuvaltiolian09   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שירות מצוין ליווי אישי מהרגע שהתקשרנו ודיברנו עם אהובה המקסימה ועד החתונה עצמה. ספיר עשתה הכל כדי שנרגיש נוח ושניהיה בטוחים. צוות סופר מקצועי תמורה מעולה למחיר ומקום מהממם!!

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לאולם בטעות אחרי 20 אולמות שבדקנו. הראשונה שפגשנו היא ספיר המהממת, אין מילים לתאר את ההקשבה שלה, הגמישות, הכוונה שנצא מרוצים במאה אחוז ונקבל כל מה שאנחנו רוצים בצורה הטובה והנעימה ביותר. כל התהליך איתה היה כיפי, היינו רגועים וידענו שאנחנו יכולים לסמוך עליה בלב שקט. גם כשחפרנו והצקנו היא תמיד קיבלה אותנו בסבר פנים יפות וענתה בנחת. גם אופיר מנהל האירוע היה מדהים ועזר לנו ביום החתונה בכל דבר מהכי גדול ועד הכי קטן. בכללי כל הצוות כולל המלצרים והברמנים היה מעולה ואין שמחים מאיתנו על הבחירה!!! האולם עצמו מהמם, ללא קירוי בחורף שזה היתרון הגדול (למרות הסיכון יצא לנו בנובמבר יום יפה). לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל ועל החופה. באמת שאמדו הוא הבחירה הטובה ביותר שעשינו והיינו מתחתנים שם גם עוד עשר פעמים!
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז אמדו היה האולם השלישי שראינו ומיד התאהבנו, לא היה לנו ספק שזה המקום בשבילנו! לאורך כל הדרך הצוות היה שם עבורנו ונתן מענה לכל שאלה ולכל בקשה! ספיר ואהובה המדהימות עזרו בהכל ונתנו לנו הרגשה שהאירוע שלנו חשוב להם בדיוק באותה מידה כמו שהוא חשוב לנו! אופיר המנהל אירוע מקסים ולכל מי שחושב לקחת מנהל חיצוני פשוט אל! אופיר היה מעל ומעבר! תודה לאמדו על חתונה מושלמת במקום אלגנטי עם אוכל טעים ואווירה בדיוק כמו שחלמנו! ושוב נגיד.. תודה לספיר המהממת שפשוט היתה שם בכל רגע ובכל דבר שרק ביקשנו וחלמנו.. תודה♥️
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מספיר ואהובה המדהימות שקיבלו את פנינו בחום ואהבה! הקשיבו לכל הבקשות והגישמו לנו כל לחלום אפשרי
הצג עוד

איילת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשנכנסנו לאולם הבנו שבאמדו נתחתן. התחלנו את התהליך מול האולם ונהננו ממנו מאוד. כמות המחמאות שקיבלנו על האירוע היא מטורפת - האוכל, השירות והנראות של האולם. ממליצים בחום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up