כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
 יונו קיסריה YONO

יונו קיסריה YONO

אולמות אירועים
כתובת:חלמיש 18
טלפון:0504624444
96
99 מתוך 100
לפי 201 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 9 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
בר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
מחפשת את המילים שיצליחו להביע את כמות ההערכה והאהבה אליכם- רפי, שרית, נוי וכל צוות 'יונו' המדהימים! זכינו ביחס הכי חם, משפחתי, אוהב, מכיל עם הסטנדרט הכי גבוה ואיכותי שיש! מעבר לעובדה שהמקום פשוט יפהפיה, האוכל כל כך טעים וכל כך ברמה, השירות מעולהההה והכל כל כך מוקפד ומדוייק. החתונה שלנו הייתה מדהימה ועלתה על כל ציפייה ודמיון וכל זה בזכותם... חלפו מעל 3 שבועות מאז החתונה ועד היום אנחנו לא מפסיקים לקבל טלפונים עם מחמאות על האירוע מכל הבחינות- בדגש על האוכל!!! התאהבנו ממבט ראשון! החל מהפגישה הראשונה בה אמא הציעה לנו לבדוק את האולם אחרי שחגגנו אצלכם בת מצווה לאחותי לפני 7 שנים.. היה מדהים אז ורק הלך והשתבח! וההתאהבות ביננו רק הלכה והתעצמה עד לרגע השיא- יום החתונה! עברנו יחד דרך מאתגרת בה נאלצנו לדחות פעמיים את החתונה ואתם הייתם כל כך אנושיים, מכילים, מדהימים!!! ועשיתם הכל כדי שנהיה מרוצים ומאושרים. היחס והגישה שלכם כל כך לא מובנים מאליהם ואנחנו בכל הזדמנות מוקירים עליכם תודה ומברכים אתכם בלי סוף, אתם ראויים לכך! תודה ענקית, ממליצים מכל הלב והנשמה! מעריכים ואוהבים, בר ונתנאל ♥️
הצג עוד

Assaf   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביונו קיסריה ב5.4.2024כבר מהפגישה הראשונה רפי הבעלים נתן לנו יחס חם והרגשה מעולה.באירוע עצמו הכל התנהל כמתוכנן והאוכל היה מעולה והכל כמובטח.רפי בנאדם הוגן והוא וצוות היונו אנשי מקצוע מעולים.ללא ספק נחזור לחגוג אירועים נוספים ביונו בעזרת השם.
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ערכנו ביונו את הבריתה של בתנו, לפני כמעט 7 שנים.והם פשוט השאירו חוויה טובה וטעם טוב - ומאז אני ממליצה עליהם לכל מי שמחפש אולם באזור קיסריה.השירות היה נעים ואדיב - מהרגע הראשון ועד לאחר שהאירוע הסתיים.הם היו זמינים לכל שאלה, פנייה ובקשה - והכל תמיד בחיוך.יותר מכך - הבעלים היה מקסים ובא לקראתנו - התחייבנו על מספר אורחים מסוים ואחרי שהתאפסנו על הרשימות הבנו שהגזמנו ושייתכן ונאלץ לספוג כמה עשרות מנות... בעל האולם, שראה את הלחץ שלנו כזוג צעיר - אמר לנו להירגע ולא להיות בלחץ, ואמר שנשלם בסוף לפי מספר האורחים שיגיעו - כך שנסיר דאגה מליבנו ושנהיה רגועים ורק נהנה מהאירוע.זה לא מובן מאליו בכלל!!! היה חוזה חתום ומבחינת בעל האולם - זו בעיה שלנו שהתחייבנו מראש על מספר אורחים גבוה מדיי... (בסוף הגענו למספר האורחים עליו התחייבנו - כך שאף אחד לא הפסיד, אבל הטעם הטוב של המחווה של בעל האולם - נשאר!!!)זו רמת אנושיות ואדיבות שלא פוגשים כל יום...
הצג עוד

דליה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הגענו ליונו בהמלצתה של חברה טובה ו לאחר חיפוש מתיש של אולמות . את פנינו קיבל בחיוך רחב רפי גוטמן ,הבעלים של היונו והאדם הכי מדהים שיש ! על רפי נכתב המשפט '' טוב שם משמן טוב ''.רפי שגילה סבלנות ,אמפטיה והכלה לאורך כל הדרך,גרם לנו להרגיש שאנחנו בבית והוא איתנו מההתחלה ועד הסוף. פשוט אפשר לסמוך עליו .הרגשנו שהאירוע שלנו חשוב לו ברמה האישית וזאת לא רק עוד עסקה . רפי היה מקצועי והצוות שליוה אותנו שרית ונוי המקסימים עם שירות אמיתי מהלב .
הצג עוד

ירין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליונו אחרי שעברנו מספר לא קטן של אולמות. בשנייה שנכנסו ליונו ידענו שזה המקום שבו נתחתן. הגן המדהים, השירות והאדיבות של כל הצוות, מנדי נוי ושרית מנהלי האירוע האלופים שהיו זמינים בכל שעה ועשו כל דבר קטן שרק ביקשנו. והתודה הכי ענקית לרפי הבעלים שליווה אותנו לאורך כל הדרך, שירותי, אכפתי, דאג שתמיד נהיה מרוצים ונותן יחס אישי לכל זוג.האוכל באירוע היה מדהים והמחמאות לא מפסיקות להגיע
הצג עוד

יסכה ולברד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב אמאלה מאיפה להתחיל? ליונו הגענו אחרי ששבועיים לפני האירוע האולם שלנו ביטל לנו בעקבות המלחמה. נלחצנו ברמות מטורפות! מישהו מהמשפחה המליץ לנו על יונו, וכבר בשיחת הטלפון עם רפי ושרית המדהימים הייתה לנו תחושה טובה ולא טעינו! היה הכי מדהים שאפשר! התחשבו בנו ברמה הכי גבוהה שיש והאוכל היה לא שפוי!!! כולם החמיאו ברמות! רוברט מנהל האירוע ונוי היו פשוט מדהימים ותקתקו הכול בצורה מטורפת! הרגשנו הכי רגועים שיש וידענו שאנחנו בידיים טובות! ממליצים מאוד!
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו!! התחתנו ב30.8 באולם המהמם הזה, בעיני זה אחד הגנים הכי יפים שיש בארץמעבר למקום הקסום הזה יש את הצוות, שחשוב לציין שגם אחרי הסגירת חוזה עושים מעל ומעבר בשביל שנרגיש בנוחרפי ושרית המהממים שהיו בשבילנו מההתחלה ועד הסוףאלי המנהלת אירוע שלנו שהיא פשוט מושלמת, תקתקנית ברמות שאני לא יכולה להסביר, ממש ממליצה לקחת אותה ליום שלכםשמוליק המנהל מטבח המקסים ורותם המנהל בר, כולם עשו ככ הרבה והרגישו את זהלא מפסיקים לקבל מחמאות על המקום ועל האוכל
הצג עוד

inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשהגענו ליונו היינו אחרי 5 אולמות אחרים שראינו. חיפשנו מקום יפה, נעים ועם שירות אדיב. נפגשנו עם רפי והוא פשוט הקסים אותנו בשירותיות שלו. אחרי שסגרנו הכול התנהל מול שרית, תמיד זמינה, תמיד קשובה והכי חשוב עוזרת! אולם מהמם, האוכל היה טעים בטירוף לא מפסיקים להחמיא עליו והשיא היה נוי, מנהל האירוע, שלא יודעת מאיפה הוא נחת עלינו. אבל ואוו הוא לא שחרר לרגע וניצח על הכול בצורה מושלמת!!! הוא היה כמו עוד חבר באירוע. באמת שהיה כל כך כיף והכול היה יותר ממושלם!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
צוות מצויין, רפי, נוי, שרית. זמינים לכל עניין בכל זמן, מבינים את הצרכים הספיציפיים של כל אירוע ונותנים את המענה המיטבי.האורחים התפעלו מהמקום הקסום, מהאוכל האיכותי ובכלל מהשירות.נוי, מנהל האירוע, ליווה אותנו מהרגע הראשון, היה זמין תמיד והרגשנו שהוא ממש חוגג איתנו.מקום מצויין.
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב אז נתחיל מזה שהאולם מהמם כבר מהכניסה ישנה אווירה קסומה! האוכל קיבלנו עליו מלא מחמאות ואפילו שהיה לנו אירוע יחסית קטן לא הצלחנו לבחור מהמנות לבופה ולסלטים אז פשוט נתנו לנו את כל האופציות שרצינו. בעל האולם רפי שהוא באמת באמת הכי מתחשב ונעים וכמובן שזה פרנסה של אנשים אבל הוא באמת בא לקראת הזוגות שמתחנים אצלו. מנהל אירוע נוי! אין דברים כמוהו אנשים שאלו אותנו אם זה משהו חיצוני ששילמנו לו בשביל להרים ! אין דברים כמוהו אם הוא המנהל אירוע שלכם חד משמעית לא צריך מנהל אירוע חיצוני!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up