כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בליק תיירות

בליק תיירות

נופש וחופש - אחר
כתובת:ישראל
טלפון:033731010
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
malek   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
הזמנתי מלון וטיסה לקוס דרך האתר במחיר 629 דולר לנוסע .יומים לפני הטיסה התקשרו אלינו מבליק לעדכן אותי שאחד מהחדרים שאני הזמנתי לא זמין במלון .אז הסוכנת אמרה לי שעדיף לעבור מלון שהיא המליצה עליו שהוא יותר טוב .לאחר הסכמתי למלון חשבנו שיחזירו לנו הפרש על כל נוסע .שהעלות למלון החדש באתר 419 יורו לנוסע.הסוכנת הסבירה לנו שזה מלון יותר מפואר מתאים לילדים והיא מעדיפה אותו על הקודם .וגם הסבירה לנו שהיא מחזירה לנו את ההפרש שזה 350 דולר שאני חשבתי שזה על כל חדר 350 דולר .לאחר הגעתנו למלון ציפיתנו היתה שזה מלון באמת טוב וטז חשכו עינינו מהמראים בתוך החדרים גוקים מסתובבים בחדר חדרים לא נקים מזגן משנות ה 90 ועל האוכל שאיפשר לדבר ולתאר .ניסינו ליצור קשר עם חברת בליק אין שום מענה אנושי רק דרך הודעות וזה כל שעתים הם חוזרים אליך בהודעה ואפילו לא טיפלו לנו בהעברה למלון אחר או להחליף לנו חדר .וגם בעניין הכספי התברר לנו שהחזר הוא 350 דולר על כל החבילה .ואנחנו הינו 6 נפשות שההפרש בין שני המלונות הוא980 דולר לכל החבילה שהעלינו את בעית ההפרש הם אמרו שזה בגלל שמי טיפל לכם בהעברה סוכנת ולא אתר .יש לציין שאני הזמנתי דרך האתר ולא דרך סוכנת ובגלל חוסר בחדר הם התקשרו אלי אז אני אמור לקבל מחיר של אתר ולא של סוכן .בשורה תחתונה אל תזמינו דרך אתר בליק כי לא יהיה מי שיטפל לכם בכל תקלה או בעיה ברגע שהם צריכים אותך אז הם מתקשרים אליך ללא בעיה. ושאתה צריך אותם אתה תגיע לתאילד ולא תקבל שום מענה . תחשבו פעמיים לפני שאתם מזמינים דרכם .
הצג עוד

דליה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
30 מתוך 100
הזמנתי באתר ולאחר יום ביטלו לי את המלון והטיסות ועד עכשיו מחכה לנציג שיחזור אלייזלזול ויחס מזלזל ברמותבושה שזה התייחסות שלהם אל תזמינו באתר בלייק בכלל וגם דרך בלייק עצמו אין עם מי לדבר
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
פשוט גועל נפש של חברה עבודה בעיניים אין יחס אין עם מי לדבר אחרי שסגרנו טיסה לטורקיה הלוך וחזור להפתעתנו גילינו רק בשדה התעופה שיש לנו קונקשיין בירדן בטיסה חזור ניסינו לדבר ולבדוק מה אפשר לעשות בנושא אבל אין נציג אנושי שיכול לעזור הכל דיגיטלי וזמן מענה ארוך מאד.בקיצור אל תיפלו עם החברה הזאת
הצג עוד

Victor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
גנבים, ביטלתי תיבה, לא מחזירים כסף,....................
הצג עוד

אלכס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
סגרנו חופשה עבורנו ועבור ילדנו דרך הסוכנת אירית לקוס בייון לתאריכים 18.04 ועד 24.08 במלון Kipriotis Village Resortמספר ההזמנה 1668764 מספר הזמנה 50228066בעת הרכישה אירית הדגישה כי המלון מתאים למשפחות,מלון מעולה הנרכש אצלכם בסוכנות לעיתים קרובות.בשל היותנו לקוחות חוזרים אצלכם הסתמכנו על דעתה המקצועית ורכשנו את החבילה .אולם, להפתעתנו המרה בעת חיפושינו אחר אטרקציות במקום נחרדו עיננו לגלות כי המלון המדובר לא דומה לתיאורה של איריתפנינו לאירית בבקשה לשינוי המלון והיא טענתה כי לא ניתן לעשות דבר בנושא כי המועד לשינוי לא אפשרי אלה רק בתוספת תשלום .עוד הוספנו כי אנו מבקשים בשינוי בשל תגובות קשות מאוד במלון ואחרת לא היינו חפצים בכך.טענות הגיעו וחזרו כי במלון ישנם כמות גדולה של נמלים ותיקנים בחדרים, ללא מזגנים בחדר האוכל, שימוש במאוררים בחדרים בחום של כ40 מעלות . ללא מיזוג כלל בחדרים. מצ"ב למייל זה אסמכתאות כי המלון אינו ראוי לשהייה כלל בטח לכך עם ילדים קטנים.בהיותי משוחחת היום עם מנהלת מחלקת השירות ,גיתית, הסברתי לה את מצוקתינו וביקשתי את עזרתה בשינוי המלון לטובת ילדנו ולשהות נעימה בחופשה, הסברנו כי ברצוננו להחליף מלון בשל תגובות קשות החוזרות על על עצמם , באותו סכום הרכישה .מיותר לציין כי חסכנו את מיטב כספנו על מנת לצאת לחופשה זו .תשובתה של גיתית החרידה את אוזני ועוד לכך היא אישרה את גרסתי בתגובות שנרשמו על המלון .גיתית טענתה כי נשלחה למלון בשבוע שעבר בשל לקוחות ששבו וטענו כי המלון לא ראוי לשהייה ועוד הוסיפה כי תלוי באיזה חדר תקבלו.עוד הוסיפה כי אין ביכולתה לסייע לנו ותשבותה הייתה "תחפשו מלון אחר ותוסיפו כסף"תשובתה החD7ידה את אוזני וגרמה לנו לתסכול רב ,אייך הגיוני שכך מדברת מנהלת מחלקת שירות הלקוחות? היכן השירות ללקוח? אייך נצא =9Cח פשה במלון זו עם ילדנו שסהכ מעוניינים לשבור שיגרה ולהנות? מדוע מלון זה מוצא ללקוחות כאשר ידוע מראש את טיב המוצר?מבקשת בכל לשון של בקשה,אנא עזרו לנו בשינוי המלון ,בתנאים דומים לרכישתנו לצורך שהייה ראוי בחופשה עבור ילדים שמצפים לכך.. אשמח לשוחח טלפונית עם גורם סמכותי בסוכנות שיבין את מצוקתינו שעומדת כרגע לנגד עינינו . תודה מראש רובין אלכס ממתין לשרות שלכם 0504450503
הצג עוד

Hagit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
לא ממליצה. גבו ממני מחיר מלא על טיסה לילד לפאפוס בחברת טוס, כאשר בחברת התעופה היה מבצע של ילדים חינם. גיליתי בדיעבד. אז לאן הלך התשלום לטיסה? כנראה לכיס שלהם. כשפניתי לקבלת הסבר, לא נתנו שום הסבר. אמרו אנחנו סוכנות לא חברת התעופה. אבל סוכנות היא סוכנות של חברות תעופה. אם חברת התעופה לא גובה כסף לטיסה, איך אתם גובים?המסקנה היא לא לסמוך על סוכנויות ולהזמין מהחברות עצמן. זה לא סוף הסיפור, אפנה משפטית כי אני רוצה לדעת לאן הלך התשלום ששילמתי לטיסה.
הצג עוד

Хлестаков   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עדכון:חו"ד אחרונן שלי היי לא טוב ולא נכון.לא פעלתי נכון מול החברה ותוצאות היו בהתאם.אני מתנצל.כך או אחרת נציג עשה ממש נס והציל חופשה שלנו.גם מחיר סביר מאוד.עבודה מקצואית ומצויינת.ממליץ לפנות דרך טלפון *2585 ושיהיה חופשה מצויינת לכולם.
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
בעקבות המלצה של זוג חברים רכשתי חבילת טיול הכוללת טיסה, לינה וארוחת בוקר מסוכן של בליק בשם יריב.ביקשתי מיריב את הטיסה והמלון של זוג החברים יריב גבה ממני 3 אש״ח.שילמתי את הסכום מאחר והאמנתי שיריב גבה ממני סכום יחסי לכך שאני לבד.בבדיקה שעשיתי אחרי הרכישה נמצא שהזוג שילם בדיוק אותו הסכום(3 אש״ח עבור זוג). הכיצד ? ברור שלא הייתי אמורה לשלם מחצית מהסכום שנגבה מחבריי אך נראה לי שלגבות מחיר של 2 נוסעים זה לא ראוי.פניתי ליריב הסוכן ולמורן שלדבריו היא בעלת החברה והם נפנפו אותי.
הצג עוד

אבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
סכנה לא להתקרב.הזמנתי טיסה מנתבג לאילת דרכם קיבלתי מספר הזמנה החשבון חוייב כולל קבלה מגיע לדלפק של ארקיע ואין שום כלום לא יודעים על מה מדובר.למזלי עוד היה מקום בטיסה וקניתי כרטיס נוסף ושלמתי שוב לארקיע במקום.עכשיו כשאני מבקש החזר מטרטרים אותי במקום לברר את העניין מול ארקיע להתנצל וללמוד.🤮🤮🤮
הצג עוד

Yoram   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
90 מתוך 100
טלפון אליכם בהמשך להמלצת חברים.ההצעה למלון הייתה טובה מאוד.לא אהבתי את המועד לקבלת הניירת שהוא קרוב מאוד למועד היציאה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up