צור קשר עם בית העסק
אהבו
1
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
פשוט גועל נפש של חברה עבודה בעיניים אין יחס אין עם מי לדבר אחרי שסגרנו טיסה לטורקיה הלוך וחזור להפתעתנו גילינו רק בשדה התעופה שיש לנו קונקשיין בירדן בטיסה חזור ניסינו לדבר ולבדוק מה אפשר לעשות בנושא אבל אין נציג אנושי שיכול לעזור הכל דיגיטלי וזמן מענה ארוך מאד.בקיצור אל תיפלו עם החברה הזאת
20 מתוך 100
גנבים, ביטלתי תיבה, לא מחזירים כסף,....................
20 מתוך 100
סגרנו חופשה עבורנו ועבור ילדנו דרך הסוכנת אירית לקוס בייון לתאריכים 18.04 ועד 24.08 במלון Kipriotis Village Resortמספר ההזמנה 1668764 מספר הזמנה 50228066בעת הרכישה אירית הדגישה כי המלון מתאים למשפחות,מלון מעולה הנרכש אצלכם בסוכנות לעיתים קרובות.בשל היותנו לקוחות חוזרים אצלכם הסתמכנו על דעתה המקצועית ורכשנו את החבילה .אולם, להפתעתנו המרה בעת חיפושינו אחר אטרקציות במקום נחרדו עיננו לגלות כי המלון המדובר לא דומה לתיאורה של איריתפנינו לאירית בבקשה לשינוי המלון והיא טענתה כי לא ניתן לעשות דבר בנושא כי המועד לשינוי לא אפשרי אלה רק בתוספת תשלום .עוד הוספנו כי אנו מבקשים בשינוי בשל תגובות קשות מאוד במלון ואחרת לא היינו חפצים בכך.טענות הגיעו וחזרו כי במלון ישנם כמות גדולה של נמלים ותיקנים בחדרים, ללא מזגנים בחדר האוכל, שימוש במאוררים בחדרים בחום של כ40 מעלות . ללא מיזוג כלל בחדרים. מצ"ב למייל זה אסמכתאות כי המלון אינו ראוי לשהייה כלל בטח לכך עם ילדים קטנים.בהיותי משוחחת היום עם מנהלת מחלקת השירות ,גיתית, הסברתי לה את מצוקתינו וביקשתי את עזרתה בשינוי המלון לטובת ילדנו ולשהות נעימה בחופשה, הסברנו כי ברצוננו להחליף מלון בשל תגובות קשות החוזרות על על עצמם , באותו סכום הרכישה .מיותר לציין כי חסכנו את מיטב כספנו על מנת לצאת לחופשה זו .תשובתה של גיתית החרידה את אוזני ועוד לכך היא אישרה את גרסתי בתגובות שנרשמו על המלון .גיתית טענתה כי נשלחה למלון בשבוע שעבר בשל לקוחות ששבו וטענו כי המלון לא ראוי לשהייה ועוד הוסיפה כי תלוי באיזה חדר תקבלו.עוד הוסיפה כי אין ביכולתה לסייע לנו ותשבותה הייתה "תחפשו מלון אחר ותוסיפו כסף"תשובתה החD7ידה את אוזני וגרמה לנו לתסכול רב ,אייך הגיוני שכך מדברת מנהלת מחלקת שירות הלקוחות? היכן השירות ללקוח? אייך נצא =9Cח פשה במלון זו עם ילדנו שסהכ מעוניינים לשבור שיגרה ולהנות? מדוע מלון זה מוצא ללקוחות כאשר ידוע מראש את טיב המוצר?מבקשת בכל לשון של בקשה,אנא עזרו לנו בשינוי המלון ,בתנאים דומים לרכישתנו לצורך שהייה ראוי בחופשה עבור ילדים שמצפים לכך.. אשמח לשוחח טלפונית עם גורם סמכותי בסוכנות שיבין את מצוקתינו שעומדת כרגע לנגד עינינו . תודה מראש רובין אלכס ממתין לשרות שלכם 0504450503
20 מתוך 100
לא ממליצה. גבו ממני מחיר מלא על טיסה לילד לפאפוס בחברת טוס, כאשר בחברת התעופה היה מבצע של ילדים חינם. גיליתי בדיעבד. אז לאן הלך התשלום לטיסה? כנראה לכיס שלהם. כשפניתי לקבלת הסבר, לא נתנו שום הסבר. אמרו אנחנו סוכנות לא חברת התעופה. אבל סוכנות היא סוכנות של חברות תעופה. אם חברת התעופה לא גובה כסף לטיסה, איך אתם גובים?המסקנה היא לא לסמוך על סוכנויות ולהזמין מהחברות עצמן. זה לא סוף הסיפור, אפנה משפטית כי אני רוצה לדעת לאן הלך התשלום ששילמתי לטיסה.
100 מתוך 100
עדכון:חו"ד אחרונן שלי היי לא טוב ולא נכון.לא פעלתי נכון מול החברה ותוצאות היו בהתאם.אני מתנצל.כך או אחרת נציג עשה ממש נס והציל חופשה שלנו.גם מחיר סביר מאוד.עבודה מקצואית ומצויינת.ממליץ לפנות דרך טלפון *2585 ושיהיה חופשה מצויינת לכולם.
20 מתוך 100
בעקבות המלצה של זוג חברים רכשתי חבילת טיול הכוללת טיסה, לינה וארוחת בוקר מסוכן של בליק בשם יריב.ביקשתי מיריב את הטיסה והמלון של זוג החברים יריב גבה ממני 3 אש״ח.שילמתי את הסכום מאחר והאמנתי שיריב גבה ממני סכום יחסי לכך שאני לבד.בבדיקה שעשיתי אחרי הרכישה נמצא שהזוג שילם בדיוק אותו הסכום(3 אש״ח עבור זוג). הכיצד ? ברור שלא הייתי אמורה לשלם מחצית מהסכום שנגבה מחבריי אך נראה לי שלגבות מחיר של 2 נוסעים זה לא ראוי.פניתי ליריב הסוכן ולמורן שלדבריו היא בעלת החברה והם נפנפו אותי.
20 מתוך 100
סכנה לא להתקרב.הזמנתי טיסה מנתבג לאילת דרכם קיבלתי מספר הזמנה החשבון חוייב כולל קבלה מגיע לדלפק של ארקיע ואין שום כלום לא יודעים על מה מדובר.למזלי עוד היה מקום בטיסה וקניתי כרטיס נוסף ושלמתי שוב לארקיע במקום.עכשיו כשאני מבקש החזר מטרטרים אותי במקום לברר את העניין מול ארקיע להתנצל וללמוד.🤮🤮🤮
90 מתוך 100
טלפון אליכם בהמשך להמלצת חברים.ההצעה למלון הייתה טובה מאוד.לא אהבתי את המועד לקבלת הניירת שהוא קרוב מאוד למועד היציאה.
30 מתוך 100
שירות מזעזע!!!! בזמן שסגרנו את חבילת הנופש הנציג היה מקסים. לצערנו נאלצנו לבטל את החופשה עקב אבל משפחתי. נאמר לנו עוד בזמן סגירת החופשה שאין אפשרות לבטל. בכל מקרה ביקשנו אופציה להעביר את החופשה למישהו (הכל כבר שולם!!!!) וישר הנציגה (שהיא האדם האחרון בעולם שצריכה לעבוד עם אנשים!!!!!) אמרה שלא ניתן. אחרי ויכוחים ארוכים (וזה תוך כדי שבעה!!!) אמרה שאפשר לשלם עבור שינוי שם.. מקובל. תחילה אמרה ששינוי שם בעלות של 100 דולר. את החופשה מכרנו בהתאם כאשר התחייבנו בפני הזוג שרכש מאיתנו שזהו הסכום. יום אחרי שיצרתי קשר עם הנציגה העלות השתנתה ל 200 דולר. ואחרי שעתיים ל 200 יורו!!!!!!! הנציגה דיברה בצורה מזעזעת כשציינתי שלא ייתכן שככה משנים סכומים ואני אצטט אותה "הסכום הוא 200 יורו, שמעת?!? ביי" וניתוק!!! ככה נציגה בחברת תיירות מדברת. כל ההתנהלות תחילה הייתה רקקק במיילים עד שהתחננתי שיתקשרו כי אי אפשר להתנהל ככה!!אני בטוח לא אסגור דרכם שוב, מקווה שהרבה אנשים יקראו את התגובה הזאת ויחשבו פעמיים אם לפנות אליכם!!
60 מתוך 100
תשובות של נציגכם במייל וכמו כן זמן התגובה לבעייה שנוצרה. מזלזלת וללא כבוד על אדם שמבקש שירות מינימלי.