כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הובלות הישראלים

הובלות הישראלים

הובלות
טלפון:0506599959
0
59 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Izik marudy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
60 מתוך 100
שמי איציק מרודי ואני הבעלים של חברת הובלות הישראלים איציק מרודי , חשוב לי לציין שקיימת חברה נוספת בשם הזה . וחוות הדעת אינם קשורות אלינו . ניתן לקבל מידע בטלפון - 0507770787 או דרך הפייסבוק הובלות הישראלים איציק מרודי . כל מי שעבר איתי יודע שאנחנו מבצעים הובלות דירה ברמה גבוה ועם צוות מיומן ומקצועי . אנחנו לא עושים ברז?ללקוחות שלנו . ודואגים להיות מדוייקים ואחראים .
הצג עוד

המלאכית הקטנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
קיבלתי את הצעת המחיר הכי זולה ממה שבדקתי על הובלה קטנה, ויום לפני ההובלה המוביל פשוט לא עונה לי!!! לא הייתה לי ברירה אלא לסגור עם מוביל אחר והוספתי על זה 600₪. כיוון שזה היה מהיום למחר. פשוט חוצפה!!!!

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
20 מתוך 100
קבעתי חודש מראש הובלה! דחו אותי כל היום שמגיעים עוד שעה ועוד שעתיים ובסוף לא הגיעו!! נתקעתי בלי הובלה ב 14:00 בצהרים ביום שישי! ממש חוסר אונים!! החוויה שלי הייתה של חוסר אמינות ובמחשבה שנייה הייתי בוחרת במובילים אחרים.

nativya   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
60 מתוך 100
הטיפול בהזמנה היה סבלני קשוב ומיומן. התיאום בזמנים שהיה חשוב ומורכב היה מעולה. המובילים הגיעו בזמן לכל הכתובות במעבר והביצוע מהיר יעיל ומקצועי. תודה רבה נתיב
הצג עוד

agodateno   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
שלום. היינו רוצים לציין לטובה את היחס המסור שקיבלנו מחברת הישראלים. חשוב לנו להדגיש את הנכונות, היעילות והרוגע שהשרו עלינו כלל אנשי הצוות למן תחילת העבודה ועד לסיומה. קיבלנו את הצעת המחיר כבר בטלפון תוך הקפדה על שאילת כל השאלות ובדיקת הפרטים שנראו לנו הכי ברורים והכי מובנים מאליהם. המובילים והאורזות הנחמדות הגיעו ועזרו לנו לעבור דירה בראש שקט ממש כמו משפחה גדולה אחת. הרגשנו שהצוות עובר אתנו דירה ולא קיבלנו לרגע את תחושה של חוסר סבלנות. לאורך כל הדרך כל שקיבלנו הם הקשבה ורצון אמיתי להשביע את רצוננו גם בזמנים הלחוצים יותר דני וחגית רעננה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up