כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פלאפון
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
olg77r   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
שלום לכולם! אני, בהיותי לקוח חברת פלאפון למעלה משנתיים וחצי נתקל בתופעות מוזרות שלא נתקלתי בחברות תקשורת אחרות: 1. הארכת תקופת התחייבות על דעת החברה; 2. העלאת תעריפי עסקה ללא הסכמה מצידי; 3. התעלמות מוחלטת ממרבית פניותיי לנציגי החברה ואף הצעות (ציטוט): "אנו חברה מפלצתית-אל תתעסק איתנו!" ה"סיפורים" הללו מתמשכים מאז ש, לצערי, הפכתי להיות הלקוח של  " חברה מפלצתית "    - חברת פלאפון, אשר אמת לפלא של דברים מעלימה חוזים, מנתקת שיחות טלפון בפנים ועוד... בהמשך אפרט דברים בעמקה, ראו הוזהרתם!   בסוף שנת 2007 רכשתי 4 מכשירים והפכתי להיות לקוח של חברת פלאפון, לאחר תשלום השלישי גיליתי בחשבונית כי השתנה סיום תקופת התחייבות לחברה לשני מכשירים מתוך 4, ישר פניתי לחברה – נאמר לי שיטפלו בנושא, אך מאז חלפו למעלה משנתיים ולרוב פניות חוזרות למרכזי שירות קיבלתי רק תשובה : ששונה מסלול לשני מכשירים (ללא הודעה וללא הסכמתי) ולכן הוארכה התחייבות לעוד שלושה חודשים כאילו מכשירים נרכשו בתאריך חדש ולכן אני מחויב לפי העדכון הנ"ל, זוהי התשובה, ראו הוזהרתם!   לאחר תקופה של שנה, העלו תעריפי שיחות ושירות החברה, למרות שהיה חתום בחוזה על התחייבות הדדית ל- 36 חודשים בסכום חצי מזה, בפניות רבות שלי לחברה קיבלתי תשובה שזוהי הוראה ממשלתית – והחוזה שחתמנו לא תקף יותר בנושא התעריפים..., ראו הוזהרתם!   בפניות רבות שלי לחברה חוויתי פלאי פלאות- כאילו ברור זוהי חברת פלאפון – העבירו מנציג לנציג, לא קיבלתי אף פעם תשובה ברורה ומספקת ובביקור במרכז שירות בנתניה אפילו נאמר לי: "אנו חברה מפלצתית-אל תתעסק איתנו!", ראו הוזהרתם!   בבקשתי להציג לי חוזה בו התחייבתי לכול השינויים ולתקופת התחייבות חדשה – נאמר לי כי הם לא יכולים למצוא את החוזים ואף לפי החוק?- לא חייבים להציג לי שום חוזה, אלא אני בתור לקוח חייב להוכיח שאני צודק..., ראו הוזהרתם!  
הצג עוד

much77   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הסניף ביגאל אלון פשוט מחפיר היחס מתחת לכל ביקורת והתמורה שמקבלים תמורת התשלום החודשי על האחריות הוא מגוחך ביותר. ניגשתי אליהם בשעה 5 וחצי אחרי העבודה כדי לרכוש לי סוללה חדשה למכשיר ה LG שברשותי, המתנתי למעלה משעתיים בלי שאף אחד טרח לומר לי שהמכשיר שלי חזר מתיקון ???? , סוללה לא החליפו לי , תיקנו רמקול ואוזניה למרות שלא הייתה בעיה בכלל בעיה , וכל הענין נראה לי מאוד מאוד תמוהה... מאוכזב מהבזבוז המשווע שנגרם לי ומחוסר האונים שהנציגים שלהם שידרו לי הבטחתי שאכתוב תגובה חריפה מאוד עליהם.
הצג עוד

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
לצערי הפלאפון שלי התחיל להתנתק ומראה על סוללה חלשה (יש לי אותו שנה וחודשיים ) לא הייתי בטוחה מה הבעיה -סוללה/מטען/פלאפון אז הלכתי למרכז שירות .קודם כל אציין את היתרונות -שיש הרבה עמדות וכמעט ולא מחכים הנציגים מאוד אדיבים . התברר שזה סוללה וביקשתי לרכוש אחרת והנציג הנחמד הפך את המחסן כדי למצוא לי סוללה זולה ב99 ש"ח ולא את היקרה ב-250 .באמת עושים מאמץ לעזור . . .טיפול יעיל ויחס טוב,יש כורסאות לשבת ומים קריםהחסרונות -אין להם עודף אז צריך ללכת החוצה לפרוט באופיס דיפו או בחנויות אחרות (אני לא יודעת אם זה נקודתי במקרה שלי או בכלל אבל זה היה מוזר)כל הקונספט של מרכז שירות סלולר הוא לדחוף לשדרוג ..אם אין ביטוח שעולה 40 ש"ח לחודש ואף אחד כמעט לא עושה ביטוח אז המינימום לתיקון (להבדיל מסוללה חדשה וכו') זה 250 ש"חוכל הזמן דוחפים אותך לשדרג ולא לתקן ..אם הייתירוצה לשדרג הייתי הולכת לנקודת מכירה בקניון הקרוב לביתי ולא הולכת למרכז שירות ...הנציגים באמת נחמדים ואלו ההנחיות שהם מקבלים אבל יותר מידי דוחפים את זה ... 
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up