כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לירון כהן אביב

לירון כהן אביב

צלמי סטילס
כתובת:ישראל
טלפון:0522332336
95
99 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליהיא   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קצת קצת באיחור אבל אני חייבת חייבת להמליץ על לירון הצלמת #1! אנחנו זוג שלא ממש אוהבים שהפוקוס עלינו, ובטח שלא רגילים להיות בצד המצולם של המצלמה. לירון מקסימה, היא משדרת המון רוגע, כייפיות וחיוכים. מעבר להרגשה הטובה, אנחנו גם מאוד מאוד מרוצים מהתוצאה הסופית. רצינו להצטלם כמה שיותר בטבע ותחת כיפת השמיים ולירון באמת זרמה איתנו. היא השקיעה בכל תמונה, ולא התייאשה מהבקשות של החברים (היינו 8 סה"כ). תודה רבה לירון, מקווים שנתראה שוב בהמשך. עמית וליהיא 11.10.2018.
הצג עוד

cohen.inbal4   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לירון יקרה, תודה ענקית! כל כך שמחים שבחרנו בך לצלם את החתונה שלנו. בנועם ובקלילות שלך הצלחת לגרום לנו להרגיש בנוח (למרות שאנחנו בדרך כלל נרתעים ממצלמות). לא חשבנו על הצילומים לכל אורך האירוע. כמו באורח פלא קיבלנו ממך המון (המון) תמונות, וכל תמונה היא מרגשת, אמיתית ומיוחדת. ממליצים עלייך בחום!!!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לירון אישה מדהימה, מהפגישה איתה היה לנו ברור שכזו צלמת אנחנו רוצים איתנו לאורך היום הזה. היא הייתה נעימה, כייפית, והרגיעה אותי כשהייתי בלחץ. היה לנו כיף איתה לכל אורך היום. מצד אחד הרגשתי שהיא נתנה לנו את המקום ולא הייתי בתחושה שאני כל הזמן תחת עין המצלמה (מה שקצת דאגתי ממנו), אבל מצד שני היא כל הזמן הייתה שם ותיעדה את כל הרגעים החשובים. היה ברור שחשוב לה לא לפספס כלום, וגם היא דאגה שנעמוד בזמנים (מה שהקל כי אנחנו לא תמיד היינו בפוקוס). גם כל אנשי הצוות שלה (בדגש על רועי מהוידיאו) היו מקסימים. בקיצור - מומלץ.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לירון אחד האנשים היותר מגניבים שיצא לנו להכיר בחתונה, כשהגענו אליה הביתה בפעם הראשונה סגרנו מיד כי היא נראתה לנו פשוט מקצועית ומצוינת, וצדקנו. ביום החתונה היא הייתה מדהימה! אני אישית הייתי קצת בסטרס מהכל ומהארגונים היא הייתה לצדי ועזרה לי, הרגיעה אותי, ואפילו סתם צחקנו ודיברנו שטויות עם המשפחה שלי. הכל נעשה בהנאה ובחביבות היא אישיות מיוחדת, היא מקסימה וטובה וצחקנו איתה ואפילו בסוף המסיבה היא רקדה איתנו ברחבה מרוב שהיה כיף ונפלא! כשהתמונות הגיעו הן ענו לנו על כל הציפיות, הכל היה מושלם, יפה, איכותי, מגניב וגם מצחיק... בקיצור אם יש התלבטות לגביה אל תהססו לבחור, אני בטוחה שהיא עשתה לכם רושם של בן אדם זורם ונחמד, וזו האמת, לי אישית היא הוסיפה לא מעט ושדרגה את החתונה ביום החתונה ובזכותה אני מרגישה שהכל הלך יותר חלק כשלא ציפיתי בכלל! קרן ונתנאל 7.8.17
הצג עוד

yael.bar46   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון בו פגשנו את לירון היה לנו ברור שהיא תצלם אותנו בחתונה! מעבר לצילום המקצועי, היחס האישי והמגניבות שלה- היא פשוט בן אדם מדהים. עוד יותר מדהים שמערכת היחסים איתה לא נגמרת ביום החתונה והיחס האישי והמדהים נמשך עוד הרבה אחרי. אם יש התלבטות אז אין התלבטות! לירון כהן אביב!!!! אוהבים אותך לירון! יעל ותומר 21.10.16
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אז את לירון הכרנו במהלך חיפוש מטורף אחרי צלם שיזרום עם השטויות שלנו שידע שאנחנו קצת מוזרים . התאכזבנו מכמה וכמה צלמים שפשוט לא זרמו או שפשוט דפקו ברזים עוד לפני שנפגשנו . אבל עם לירון הכל הלך בקלות . נפגשנו איתה וישר ידענו שזה זה . מה שנקרא אהבה ממבט ראשון . מצחיקה קולית יצירתיתי ופשוט מגניבה . 4 ימים לאחר החתונה פינקה אותנו אפילו בתקדים למה שיצא מחלק מהתמונות ופשוט התאהבנו לירון פשוט אדירה ומומלצת בחום למי שמחפש צלמת שתזרום תשתלב ותמצא את התמונות הכי מטורפות מהאירוע שלו .
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ללירון הגענו במקרה, אחרי שאיכשהו התגלגלנו לאתר שלה ומאוד אהבנו את התמונות והסגנון המיוחד שלה. כבר מהפגישה הראשונה הייתה תחושה של כימיה טובה. מאוד לא רצינו צלם "מפעיל", אלא מישהו שיצליח להשתלב באירוע, להיות לא מורגש, אבל לתפוס רגעים מיוחדים ויפים. ולהגיד את האמת, אחרי האירוע הייתי אפילו קצת מודאגת כי באמת שלא שמתי לב שלירון הייתה סביבנו וחששתי שלא יהיו לנו כמעט תמונות... עכשיו, בערך שבועיים אחרי החתונה, קיבלנו בינתיים את המאתיים תמונות הראשונות והן פשוט יפות, ואין לי מושג איך היא עשתה את זה אבל היא הייתה בכל מקום, תפסה תמונות משגעות ועשתה לנו צילומי חוץ אותנטים ולא מבויימים אבל מקסימיםו ועם מלא אופי. קיצר, לירון בחורה יצירתית ומוכשרת עם וויב מגניב ואני כל כך מבסוטה שבחרנו בה! אחת הבחירות הטובות שעשינו!
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לירון היתה הספק הכי מוצלח בכל החתונה!!! קיבלנו אינספור מחמאות על התמונות ועל היחס של לירון. לירון התאמצה מעל ומעבר להשיג את התמונות הכי יפות ואומנותיות ועשתה זאת באווירה כיפית ועם חיוך על הפנים. למרות שהיה היום הכי חם בשנה והתחתנו בחוץ, לירון לא עצרה לרגע והפיקה תמונות מדהימות. באמת כיף לעבוד עם מקצוענית כמו לירון שבאמת נהנית מהעבודה שלה!
הצג עוד

meital28   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כמה כייף לנו להמליץ ולספר על החוויה המהממת שהייתה לנו עם לירון - צלמת הסטילס שלנו. ידענו שצילום זה הדבר הכי חשוב לנו מכיוון שבסופו של דבר זה מה שבאמת נשאר. אין ספק שזו הייתה אחת הבחירות המוצלחות ביותר בחתונה שלנו! לירון ליוותה אותי ממוקדם בבוקר מכיוון שזאת הייתה חתונת שישי - אשה מדליקה, סופר מקצועית, מבינה עניין, משרה רוגע ונועם, זורמת עם העניינים וכייפית. בזמן האיפור והשיער היא גם שוטטה בבית ומצאה בדיוק את הפריטים המיוחדים שלנו, בקטע מגניב ממש :) בדיוק הבן אדם שאתם רוצים איתכם ביום הכל כך מיוחד הזה. הצילומים זרמו בכייף ובקלילות ובמשך כל החתונה לירון הייתה שם איתנו, התרגשה איתנו , שמחה איתנו ורקדה איתנו :) ועכשיו לתמונות - טיזר נכבד של תמונות הגיע אלינו ימים ספורים אחרי החתונה וזה היה מדהים להתרגש איתן כשהכל ממש טרי , כל התמונות הגיעו במהירות מפתיעה ממש. התמונות יצאו מטריף, אמיתיות ממש ומהממות , ללירון יש כשרון מדהים לתפוס את הרגע, את השנייה המושלמת הזאת...והתמונות שימחו וריגשו אותנו ממש. מומלצת בחום ומכל הלב!!!
הצג עוד

maor.shabbat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התמונות שלירון צילמה יצאו איכותיות, אותטניות ורומנטיות בדיוק כמו שרצינו וציפינו :) מלבד זאת לירון פשוט מקסימה ולא וויתרה לאף אורח על תמונה, ניגשה לכולם וצילמה. אנחנו ממליצים בחום!

להמשך גלישה באתר
up