כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's

קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שעות
verify
100 מתוך 100
כחלק מהחוזה באולם (בית ברעננה), קיבלנו את קלמנטין, וזכינו בתומר טפירו.ו-וואו!!!!!!! זכינו בתומר, שמהרגע הראשון שנפגשנו הרגשנו שאנחנו מדברים עם חבר שמשדר איתנו על אותו הגל. ביקש להבין כמה שיותר אותנו ואת הטעם שלנו ואת הציפיות שלנו מהמוזיקה שתהיה בחתונה, הציג לנו אפשרויות וממש עבר איתנו על הסדר של המוזיקה כמו שהוא מדמיין את זה, כולל ממש השמעות של מעברים בין הכל. התוצאות מדברות בשם עצמן- כולם היו על הרחבה כל הזמן, כל הבקשות שלנו נענו, מגדול ועד קטן באמת שכולם נהנו!! אמרו לנו שיודעים כמה הדי גיי טוב כשפשוט לא רוצים ללכת לרגע כדי לא לפספס את השיר הבא.המלצה רותחתתתת
הצג עוד

yuval.gan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
היינו בשתי חתונות שרוני תקלט בהם והתאהבנו במוזיקה ובאווירה שהייתה. מעבר לזה שרוני הרים את כל האירוע הוא בן אדם מדהים,זמין לכל דבר, כל פגישה איתו לעבור על השירים הייתה חוויה. ממליצה לכולם לקחת אותו!!

נגר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
כחלק מחבילה באולם בית אירועים אורבני, קיבלנו את דיג'י רוניקס האדיר.מהפגישה הראשונה הוייב היה מעולה.הוא קלט את הטעם שלנו בול.ובאירוע הרחבה הייתה באוויר.ממליצה בחום

dana   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו איפה מתחילים?! היינו אמורים להתחתן ב16/10 אך בגלל המלחמה נאלצנו לדחות את האירוע ולמזלנו תומר טפירו היה זמין ביום שרצינו! פגשנו את תומר קיץ שנה שעברה (2023) ומיד הבנו שהוא יהיה הדיג'יי שלנו, הוא ישר קלט את הווייב שלנו וזרם איתנו! ובאירוע.. וואו וואוו וואוווו!! כמה מחמאות קיבלנו על המוזיקה! איזה טירוף היה, הרחבה היית מפוצצת אנשים תמיד, תומר ידע לקרוא את הקהל ופשוט העיף את כולנו. בקיצור, תומר הגשים לנו חלום! תודה רבה!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אל בנג׳י הגענו לאחר שסגרנו בגן אירועים ״בית״ המדהים.מהביקורות שקראנו ומשיחת הטלפון הראשונה כבר הבנו שזכינו בדי ג׳יי שכל אחד היה חולם עליו לחתונה שלו🥹הפגישות איתו היו הכי מרימות בעולם, בנג׳י פשוט הבין את הוויב, הייתה כימיה ואנרגיה מדהימה! הוא היה קשוב לנו ורצה להבין בדיוק מה לא ומה כן. וב2 הפגישות שלנו הפכנו לגמרי לחברים טובים.בפגישה השניה שבה חזרנו עם השירים שבחרנו, שיתפתי אותו שאני רוצה להקליט שיר סלואו לחתונה, והוא אמר לי אם את רוצה -פשוט עושים את זה. הוא עזר לי בטירוף בבחירת שיר ושרד את החפירות שלי😂 קבענו באולפן הקלטות יחד והיה הכי כיף בעולם,הוא שלח לי סקיצה וסידר בהתאם להערות שלי- בצורה הכי מקצועית שיש.השיר הזה נשאר כסוד עד לרגע הסלואו בחתונה.באמת חוויה שאזכור לתמיד, אין דברים כאלה. תודה בנג׳י המלך שעזרת לי להגשים חלום!!!❤️ מחכים כבר ללכת למסיבה שלך בקרובבבבאופיר וקוסטה
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לבנג'י, הדיג'יי המקסים שלנו שהיה קשוב אלינו, נכנס לנו ללב מהפגישה הראשונה, אירגן פלייליסט מוזיקלי כמו שאנחנו אוהבים לאורך כל הערב ובזמן הריקודים דאג להרים לנו את הרחבה! קיבלנו שפע של מחמאות!
הצג עוד

תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אלופים!זכינו שתומר טפירו ינגן לנו בחתונה, הרים לנו את האירוע ודאג שכולם ירקדו ויהנו, החל מהמבוגרים ועד להכי צעירים.עזר לנו המון בבחירת הסגנונות, נתן לנו המלצות ודאג שהכל יהיה מושלם מבחינת המוזיקה.קיבלנו עליו הרבה מחמאות ואנשים שביקשו שנקשר אותם אליו כדי שינגן גם אצלם.בנוסף לזה, ניב אביטל הבעלים דאג שהכל יעבור הכי חלק ונעים ווידא שוב ושוב שאנחנו מרוצים.מומלצים מאוד!
הצג עוד

אורלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בשידוך המיוחד דרך אולם האירועים 'בית-חלל אירועים אורבני'. קלמנטין הנפלאים מיד הבינו את הסגנון המתאים ושידכו את רוניקס די ג'יי האלוף!!!
הצג עוד

Offir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם קלמנטין דרך האולם שלנו ( בית רעננה) את בנג'י.בנג'י בן אדם נעים ונחמד, הפגישה הראשונה נתן לנו שיעורי בית כדי להכיר את הסגנון. בפגישה השניה השמיע חומרים בסגנון של מה שבחרנו פגע בול.החתונה הייתה טירוף!! בנג'י חיי את הקהל ויודע את העבודה. יש דברים שלא ידעתי כמה הם חשובים. לדוגמה בתחילת הריקודים הקצב לא היה משוגע אבל כן מרקיד, רציתי קצת יותר קצב בדיעבד מבסוט על הרגע הזה כי בסוף הריקודים נמשכים לתוך הלילה והקצב רק עלה והמשיך עד 3 בלילה. המוזיקה הייתה בול כולם ממש נהנו ובעיקר אנחנו. ממש מומלץ!!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב״בית״ ברעננה עם הדיג׳יי תומר טפירו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up