כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נדב רותם

נדב רותם

צלמי סטילס
95
99 מתוך 100
לפי 59 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nittai   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמענו המלצות חמות על נדב, והוא עשה מאמץ עצום לבוא עד לירושלים כשהוא בכלל מהצפון. הוא התלהב על הסיפור שהכרנו והיה לו חשוב לשמח ולהצליח לבטא אותנו בצורה טובה דרך הצילום. נהננו איתו ביום החתונה וללא ספק שלמים עם הבחירה שלנו בו!0523961716
הצג עוד

Yoav&Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דיברנו עם כמה צלמים וכבר משיחת הטלפון היה לנו ברור שנדב הוא הצלם שלנו. הוא נעים, שקט, לא לוחץ, התקשורת איתו לאורך כל הדרך הייתה מעולה וביום האירוע הוא נתן לנו הרגשה טובה בצילומים!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הסתכלנו באתר של נדב ומיד ידענו שזהזה. נדב היה נהדר אלינו משיחת הטלפון הראשונה.. חיפשנו את הטבעי, את הצלם שידע לתפוס את הרגע! היה כייף איתו מאוד, מההתחלה בהתארגנות וגם בצילומים -לקח אוצנו לספוטים מגניבים בכרמל, התמונות רצו ברחבה וממה שראינו- כל תמונה הצגה!!! נהנינו מאוד!! הוא לא הלחיץ והשרה אווירה נינוחה וכייפית!
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את נדב סגרנו עוד בזמן הסגרים, לאחר פגישה בזום בלבד. לא עם כל ספק התקשורת תמיד מושלמת, על נדב אני יכולה להגיד בלב שלם שהיה חיבור מיידי, תקשורת וזמינות מעולה והכל תקתק בצורה מושלמת גם ביום עצמו, אליו הצלחנו להגיע רגועים בלי דאגות בגלל שסמכנו עליו בלב שלם. התוצאות משקפות את כל זה... תמונות יפיפיות, טבעיות, תופסות את הרגע והצחוק האמיתי שהיה בכל היום הזה. תודה על חוויה מושלמת!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתה חוויה מעולה! נדב היה זמין, מקצועי וסבלני! לא יכולנו לבקש צלם מוצלח יותר. התמונות יצאו מקסימות ומתאימות לאופי שלנו.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם נדב בטלפון אפילו בלי לפגוש אותו כי התחברנו ממש לווייב והיינו בחתונה של חברים שהוא צילם בה תמונות מהממות. התמונות יצאו מושלמות, עדינות וטבעיות בדיוק כמו שרצינו!!! ממליצה!

רז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את העבודות של נדב ראינו אצל חברים שהתחתנו ומאוד התלהבנו!! למי שמחפש צלם שיודע לתפוס את הרגע בטבעיות וללא העמדות מבויימות הוא האדם! יום החתונה הוא יום מלחיץ מעצם קיומו ולכן היה לנו חשוב לבחור בספקים שאנחנו סומכים עליהם ויעשו את עבודתם ברוגע ובמקצועיות. יום הצילומים עצמו היה מצחיק, כיף מאוד, נינוח וחוויתי. באירוע עצמו נדב תמיד היה שם כדי לתעד כל רגע משמעותי ועשה זאת עם חיוך ועשה אווירה טובה שזה לא פחות חשוב מאשר התמונות עצמן. התמונות עצמן יצאו מהממות! וקיבלנו אותן מהר מאוד!!! תודה רבה נדב היה מושלם!!
הצג עוד

aya.gur   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עם דחיות הקורונה נאלצנו להחליף צלם פעמיים בגלל זמינות תאריכים, והגענו בסוף לנדב כמעט בטעות. בדיעבד זאת הייתה אחת ההחלטות המוצלחות של החתונה. חיפשנו צלם שיצלם אותנו בסגנון טבעי ולא מבויים מדי ונדב הצליח לקלוע בול. כל ההתקשרות עם נדב טרום החתונה הייתה נעימה, הוא זרם עם כל הבקשות שלנו ולא ניסה לדחוף לשום תוספות או אקסטרות. ביום החתונה האווירה במהלך הצילומים הייתה נינוחה וכיפית ולמרות שאנחנו לא טובים בלהצטלם הצלחנו להשתחרר וליהנות ממש :) התמונות הגיעו תוך פחות משבועיים (!) והן פשוט יפיפיות.
הצג עוד

clilclaradror   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נדב היה הצלם המושלם! הוא צילם את הרגעים הכי יפים, לא הפריע ולא ניסה לביים אותנו. התמונות מרגשות ומעבירות את ההתרגשות והאהבה והשמחה שהיתה, לא מלוטשות מדי ועם זאת מחמיאות ויפות. הוא היה מרגיע לאורך כל הדרך, השרה אווירה נינוחה מאוד. אני מאוד מובכת מצילומים ונהנתי מאוד מהצילומים בזכותו. הוא מיד קלט מי האנשים שחשוב לצלם הרבה ועשה הכצ כדי שנהיה רגועים ומרוצים.
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג שלא כל כך אוהב להצטלם, חששנו מאוד מבחירת הצלם.. ואז הגיע נדב והפיג את כל החששות שלנו. נהנו איתו במשך כל היום, הייתה אוירה מדהימה והכל זרם בכייף! חוץ מזה, קיבלנו ים מחמאות מחברים על נדב וכמה כייף סוף סוף שהצלם הוא שרודף אחריהם לתמונה ולא ההפך! ממליצים בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up