כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רפאלה קלדרון שמלות כלה

רפאלה קלדרון שמלות כלה

שמלות כלה
טלפון:0526513381
95
99 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Vered   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
תכננתי את החתונה בתקופת הקורונה תחת הרבה אי וודאות ולחץ. בנוסף לזה, תהליך בחירת השמלה קצת הלחיץ אותי, יש לי חזה גדול וחששתי שלא אצליח למצוא שמלה שתחמיא לי. מהרגע שהגעתי לרפאלה ידעתי שאני יכולה להיות רגועה בכל מה שקשור לשמלה - רפאלה סופר נעימה, סבלנית, חייכנית, אכפתית, אינטליגנטית, מוכשרת ומקצועית!!! היה לי כיף להגיע למדידות, רפאלה הייתה מאוד מקצועית וכנה וידעה לומר מה יתאים, מה פחות ולא פחדה לשנות. התוצאה הסופית הייתה שמלה נוחה, עדינה ובמחיר הגיוני לחלוטין. אני ממש ממליצה עליה לכל כלה שמחפשת אי של שקט בתוך הלחץ של ארגון החתונה!
הצג עוד

lital   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
המעצבת הכי מושלמת שיש! יחס אישי וחם, הקשבה, ובעיקר תשומת לב לפרטים הכי קטנים כדי שהכל יצא מושלם ושאת תרגישי הכי יפה שיש! רפאלה יודעת בדיוק מה מתאים לכל אחת ובשילוב הידע הזה והרצונות של כל כלה היא מעצבת שמלה מקורית וייחודית. אין ספק שהבחירה ברפאלה היתה הבחירה הכי טובה שיש! בכל התהליך הארוך של החתונה, בחירת השמלה ועיצובה היה החלק הנעים והכיף. רפאלה יודעת תמיד להקשיב, להרגיע, לתת מילה טובה, והכי חשוב עצה טובה! רפאלה עיצבה לי שתי שמלות לחתונה וכמות המחמאות עליהן והשאלות על המעצבת שוות ואומרות הכל. מעצבת מוכשרת בטירוף!!!!!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רפאלה היא הבחירה המושלמת ביותר שעשיתי בכל תהליך ארגון החתונה! מלבד העובדה שהיא קסם של בחורה, לבבית, נעימה, סבלנית ומקצועית, היא נותנת הרבה מעבר למה שמצופה. התהליך של עיצוב השמלה לצידה הפך לאסופת רגעים של צחוק והנאה וזה אך ורק בזכות האישיות הכובשת שלה. רפאלה תופרת בחסד, יודעת בדיוק מה כדאי לעשות ויודעת להגיד בדיוק מה יתאים לכל אחת באופן אישי. היא תמיד אומרת את האמת ולא מפחדת לומר גם אם צריך לשנות. תמיד קשובה לכל הערה ומאוד מאוד חשוב לה שהכלה תהיה מרוצה, לא חשוב בכמה עבודה זה כרוך. אני יכולה להמשיך עוד הרבה אבל בשביל לקצר- אין מה להסס בכלל. חוויה נעימה, מחיר הוגן (בניגוד לטירוף שקורה בעולם החתונות) ומקצועיות אין קץ. מומלץ מכל הלב!
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
היי לכל הכלות שקוראות כאן :) עשיתי 2 שמלות אצל רפאלה המדהימה מעבר לזה שהן יצאו מושלמות ומעבר למצופה היחס האישי הסבלנות והכיף של התהליך היה שווה את הכל!! הרי ידוע שכלה לפני חתונה נמצאת קצת בלחץ אבל שהייתי מגיעה לרפאלה למדידות בכל תהליך התפירה של השמלות נהנתי מכל רגע היא מקצועית ברמות כיפית ומרגיעה ומבינה לא הייתי מחליפה אותה בעד שום מעצבת אחרת יצאתי מרוצה+ והייתי ממליצה לכל כלה! רפאלה תמשיכי בדרך הזאת השמיים הם הגבול אוהבת
הצג עוד

pauline   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אתחיל בזה שאין ברשותי שמלות, ואם כן, אז לרב אני קונה אותן מתוך הכרח לאירוע ואז מאחסנת אותן בארון עד למסירתן לתרומה... עם כל ההתרגשות מהחתונה עניין השמלה היה היחידי שהעיק עלי מאוד: גם שמלה, גם לבנה וגם יצלמו אותי כל היום... הגעתי לרפאלה חודש וחצי לפני החתונה, אחרי הרבה מדידות בכל מיני מקומות, הראיתי לה תמונה עלומה מהאינטרנט שלא הצלחתי למצוא מה מקורה- היא הסתכלה על התמונה, הסתכלה עלי ואמרה "אין בעיה, הבנתי את הסגנון, הבנתי אותך ועכשיו אצייר לך משהו ותגידי מה דעתך". אחרי כמה דקות הופיעה שמלה מושלמת עבורי על הדף. הייתי אצלה 3 פעמים בדיוק, היא הפכה את התהליך לנעים, כייפי ומרגש, עשתה כל שינוי והתאמה שביקשתי ולא הסכימה לוותר "עד שאת לא יוצאת מפה שלמה ומאושרת עם השמלה לחלוטין" אין לי דרך להסביר עד כמה היא הפכה את היום המרגש הזה למושלם עבורי. מומלצת בחום!!!
הצג עוד

dvora   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רפאלה המדהימה! בתור מישהי שהגיעה ולא ידעה לגמרי מה היא רוצה (אלא הרבה מה היא לא רוצה...) רפאלה קלטה אותי ממש, עיצבה יחד איתי את השמלה והייתה פנויה תמיד לענות לכל שאלה, לקבל כל רעיון ולהרגיע כל חשש. אחרי כמה וכמה ביקורים אצל מעצבות שונות, היה מרענן לפגוש מישהי עם ראש פתוח ונעימה שמצד אחד מבינה את הקושי במציאת שמלת כלה ומצד שני- עובדת ומתנהלת בכזאת קלילות (גם בחודשי הריון מתקדמים!). חיכיתי בקוצר רוח למדידות שתמיד היו כייפיות וברוח טובה, השמלה יצאה מהממת והיה לי עצוב להפרד ממנה :) לכו לפגוש את רפאלה! כדאי לכן.
הצג עוד

taly_se   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בארגון חתונה יש משימות ומלא דברים לעשות אבל צריך גם להנות מהדרך ואין ספק שעם רפאלה זה מה שזה! הסבלנות, ההשקעה, הדיוק, שימת הלב לפרטים הכי קטנים, יצירתיות, המקצועיות עם החשיבה על כל מה שלך ככלה לא עולה על הדעת היא שם בשביל להשלים את הפרטים. עם ניסיון למה צריך לשים לב ואיך יהיה הכי נוח בלי לוותר על הכי יפה- זו רפאלה!! היה לי כייף מאוד ואין לי מספיק מילים לומר תודה על הכול ובמיוחד הזרימה עם כל מה שהיה לי בראש, אין ספק שנעשה הכול כדי שאני אהיה שלמה ומרוצה.
הצג עוד

tanyac87   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
החוויה שלי עם רפאלה הייתה מדהימה. יש לה קשב וסבלנות אינסופית, היא לא תנוח עד שלקוחה מרוצה ב-100%. בנוסף לכך - היא מוכשרת מאוד ויודעת בדיוק איך שמלה צריכה לשבת כדי להחמיא. השמלה הייתה מדהימה, בדיוק מה שדמיינתי. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על הגזרה והסגנון המקורי של השמלה. החוויה הייתה כל כך מיוחדת שגם אמא שלי ושתי האחיות שלי החליטו לתפור את השמלות שלהן לחתונה שלי אצל רפאלה. גם הן קיבלו יחס אישי ותוצאה מדהימה - החל מחוויה משותפת של בחירת בדים ועד מדידות דקדקניות ומקצועיות, ובעיקר מאוד כיפיות ונעימות. לסיכום - ממליצה בחום. מובטחת לכם חוויה ותוצאה מדהימות. רפאלה - תודה על הכל! אוהבות, בנות משפחת כהן.
הצג עוד

Sam   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תודה ענקית לרפאלה על היחס החם ועל השמלה המושלמת!! ממליצה בחום !! ידיים זהב פשוט ❤️
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ההחלטה הכי נבונה שעשיתי בכל מה שקשור לאירגון החתונה שלנו, היתה הבחירה ברפאלה! שתעצב את השמלה שלי. שילוב של מקצועיות, סבלנות, רוגע, איכפתיות, והמון תשומת לב לכל פרט הכי קטן. נהנתי להגיע למדידות בסטודיו הנעים בהוד השרון, ולקבל שירות מצויין בכל מה שהייתי צריכה. אני ממליצה בחום לעבוד עם רפאלה, השמלה שלי היתה מיוחדת, החמיאה לגוף שלי, הרגישה נוחה ונעימה במשך כל הערב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up