כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קארין דקל- איפור ושיער

קארין דקל- איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0526574572
89
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
NETTOOSH10   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
45 מתוך 100
שילמתי על פגישת נסיון 250. לפני הפגישה קרין קיבלה ממני תמונה של איפור שעשיתי בעברכדוגמא למה שאני רוצה. היא אמרה שיהיה לי יותר יפה משהו אחר. האיפור שהיא עשתה לי היה אכן שונה ולא התמברתי אליו. כשניסיתי לומר מה לא מרגיש לי נוח בו היא ביטלה את הדברים שאמרתי ודירבנה אותי ללכת כבר. זאת למרות שהמחיר של הנסיון היה בנפרד מהמחיר הכולל של האיפור. חוסר קשב וחוסר סבלנות. חוויה מאכזבת.
הצג עוד

אדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לקארין דרך המלצה וכמובן שגם לאחר שראיתי את התמונות של העבודות שלה והיא מדהימה! מקצועית ברמות, זורמת עם הבקשות ומוציאה אותך לא פחות ממושלמת! האווירה והיחס שלה ביום של החתונה הכי כיפית בעולם, היא מצחיקה וכיפית, מורידה את סף הלחץ ומקלילה את האווירה חוץ מזה שהיא מאפרת מדהים ומקצועי, הוציאה תמונות מושלמות אפילו יותר מהצלמים(; והכי חשוב, האיפור לא ירד אפילו עד היום שאחרי!! נשאר מההתחלה ועד סוף האירוע!
הצג עוד

meytar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרות לחתונה והסתכלתי על עבודות שלהן באינסטגרם. זו היתה משימה קשה עבורי כי אני לא אחת שרגילה להתאפר ויש לי גם קושי עם המראה שלי בתמונות (אני אחרי ניתוח אז זה נושא רגיש). כשהגעתי לקארין כל תמונה היתה בול לטעמי. כבר בשיחה הראשונה איתה התחברתי אליה מאוד, הסברתי לה את הקושי שלי ושאלתי אם אפשר איפור ניסיון, היא אמרה לי שהיא לא נוהגת לעשות אבל שהיא מבינה את הקושי שלי וקבענו איפור ניסיון. היא היתה מקסימה ורגישה והכינה אותי לחתונה בצורה מדויקת עבורי. האיפור והשיער החזיקו עד סוף האירוע וגם קיבלתי ערכת טאצ' אפ שבקושי הייתי צריכה (חשוב לציין שזו היתה חתונת שישי בספטמבר עם חופה בחוץ, אז היה חם!! ועדיין הכל החזיק פיקס)
הצג עוד

Shany   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עשיתי אצל קארין איפור ושיער(מתולתלת, אז חששתי) ומהר מאוד קארין הבינה את הרצונות והטעם שלי וגרמה לי להרגיש בנוח והכל עבד טוב והחזיק לאורך כל האירוע.
הצג עוד

avital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קארין היא המאפרת היחידה שפגשתי לאיפור ניסיון ומיד סגרנו לאירוע .. היה לי ברור שהיא תעשה אותי כמו שאני רואה את עצמי בדימיון!! קארין מדוייקת וידעה איך להדגיש את הפנים והשיער שלי בצורה שהכי תחמיא לי. הכל החזיק ונראה אותו דבר במשך כל האירוע. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האיפור והשיער אבל הכי חשוב שאני ממש אהבתי!!
הצג עוד

Pliah   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קארין היא המאפרת הכי איכותית ויסודית שנתקלתי בה, אין דבר יותר גרוע מליפול על מאפרת שמוציאה אותך כמו ליצן או לא מצליחה להוציא את האופי ואת הרצונות שלך החוצה דרך האיפור, קארין גרמה לי מהרגע הראשון להרגיש בידיים כל כך בטוחות, היא מקצועית ברמות 20+ שנה ניסיון אישה נעימה מצחיקה וקשובה ברמות לא מפחדת מעבודה קשה והעיקר והכל כדי שהכלה תהיה מרוצה, לא צריך הרבה כדי לראות שהאיפור ברמה הכי גבוהה שיש עם החומרים הכי טובים!!! תודה קארין!!!
הצג עוד

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
חששתי מאוד להסתכל על תמונות לאחר החתונה ולא לזהות את עצמי, אז הבקשה היחידה שלי מקארין הייתה לשמור על הפרצוף שלי אותו הדבר גם בחתונה ולא להגזים באיפור. קארין איכשהו הצליחה לשמור על מראה מהמם, נקי, אבל מצד שני - ביום החתונה הייתי הכי יפה שהייתי אי פעם! גם באיפור הניסיון וגם ביום החתונה היה לנו פשוט כיף ביחד, והרווחתי ספקית שביום אחד נהייתה גם חברה. היא גרמה לי להרגיש הכי בנוח שיש, ובעיקר מאוד מאוד מאוד מאוד יפה. האיפור והשיער גרמו לי להרגיש כמו כוכבת ועד לרגע זה אני לא מפסיקה לקבל מחמאות! מחכה כבר לאירוע הבא שאוכל להזמין את קארין ללוות אותי בו.
הצג עוד

Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר כמה שקארין מוכשרת, מקצועית, ידיים של אומן ובן אדם נדיר וכייפי! קארין כל כך מוכשרת גם כמאפרת וגם כמעצבת שיער! ביום החתונה קארין גרמה לי להרגיש ולהראות כמו כוכבת קולנוע ותרמה לכל חוויית החתונה שלי עוד יותר. היה פשוט חוויה מושלמת בזכותה. ממליצה בחום רב
הצג עוד

dan_dan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה לפתוח בכך שלפני שאשתי הגיעה אל קארין היא ניסתה עוד מספר מאפרות ואחרי מצב של כמעט ייאוש הגיעה אל קארין וממש לא הצטערה על כך. קארין איפרה ועצבה את השער של אשתי לחתונה, היא הייתה סופר מקצועית. הגיעה בדיוק בשעה שנקבעה, זכרה כל מה שסוכם מראש. הייתה מאוד סבלנית וחייכנית, לכלה, לחברותיה ולהוריה ועזרה להשרות אווירה של רוגע ומקצועיות. הכל תקתק ועבד בול לפי הזמנים שתיארה מראש. כל סיכה הייתה במקום, הכל ישב בצורה מושלמת ואשתי נראתה כמו נסיכה מן האגדות. האיפור היה מושלם, לא עשוי מדי והתאים בול לתווי הפנים של אשתי ולא יצר ממנה משהו שהיא לא. בקיצור קארין מומלצת בטרוף ושווה כל שקל.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, קארין מדהימה! עשתה לי איפור ושיער לחתונה וקיבלתי כל כך הרבה מחמאות! יצא בדיוק כמו שרציתי! והאיפור והשיער נשארו מושלמים עד סוף הערב. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up