כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רון תורגמן צילום חתונות

רון תורגמן צילום חתונות

צילום וידאו וסטילס
96
99 מתוך 100
לפי 93 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
maor910   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
חיפשנו צלם לחתונה שלנו, והיה חשוב שיהיה חיבור ושיצליח להוציא מאיתנו חיוכים. ושהגענו לרון הרגשנו בידים טובות :)
הצג עוד

zohar.erez.kv   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קיבלתי את המספר של רון דרך איש קשר מהאולם, והרמנו טלפון באותו היום,רון היה סבלני ומקסים, ממש מסביר פנים, וסגרנו אותו לחתונה🫶🏻ביום האירוע היו עיכובים ותקלות אצלנו, ורון זרם לגמרי על שינוי לוקיישן ברגע האחרון, היה שם כדי להרגיע והוציא אותנו עם תמונות פצצה ובאווירה טובה, חיוך ושירותיותקיבלנו מחמאות מכל המשפחה שהגיעה מוקדם לצילומים על היחס והקשב של רון, אני ממליצה בחום ממש!צלם מקצועי ואנושי
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פניתי לרון לראשונה לפני כשנה, עבור תאריך החתונה המקורי שלנו ב8.11.23 ומההתחלה החוויה הייתה נורא נעימה.לאחר מכן, היינו צריכים לדחות את החתונה, וכאשר דיברתי עם רון הוא ישר אמר לי אל תדאגי הכל יהיה בסדר כשיהיה לכם תאריך חדש דברי איתי ובאמת כששוחחתי עמו מחדש הוא היה פנוי למזלי.הכל הלך חלק, היה זמין תמיד, פירגן ועשה תמונות מדהימות
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה עם רון היה לנו ברור שהוא הולך ללוות אותנו ביום המאושר שלנו! הבחירה הכי מדויקת ,מקצועית ומושלמת שיכולנו לעשות!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
רון המדהים!!! כבר שנכנסנו לפגישה איתו ידענו שהוא האחד שילווה אותנו ביום הזה. האנרגיות שהוא הביא איתו, הביטחון בתור זוג ביישנים שלא אוהב להצטלם הרגשנו שהוא יתן לנו הכי הרבה ביטחון ושקט, וכך היה! ביום החתונה רון היה כל כך סבלני, מרים ברמות, דואג, הרגשנו הכי בנוח בעולם בקיצור הוא מדהיםםם!!! והתמונות מדהימות רמה גבוהה!!!! לא לחשוב פעמיים לסגור עם רון
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על רון מהאולם ופנינו על מנת לקבל תיק עבודות ויש אהבנו את עבודתו.המפגש הראשון היה מקסים ומהנה שלרגע שכחנו שבאנו לדבר על חתונה ופשוט נהננו מהרגע.לאורך כל הדרך רון היה זמין, מקצועי ומתחשב.חשוב לציין שנאלצנו לדחות את החתונה בעקבות המלחמה ורון ישר דאג לעשות הכל בשביל להיות איתנו ביום שלנו.ביום האירוע רון בא באנרגיות חיוביות כמו שרק לו יש, דאג לאווירה נעימה וכיפית.כמובן שאת האומנות שלו אי אפשר לקחת ממנו והוא דאג לכוון אותנו ולהוציא את המיטב מכל תמונה.בחור יצירתי שאין שני לו ואנחנו מרוצים מהתוצאות!!בקיצור צלם מעולה ומומלץ בחום רב!!!!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
רון והצוות שלו היו פשוט מושלמים הוציאו תמונות מושלמותתתהיו קשובים למה שרציתי שיגעתי אותם והם פשוט זרמו איתי מה שהיה חשוב לי זה שהצילומים יהיו זורמים וקלילים ושלא יביימו אותי וזה בדיוק מה שאהבתי ברון!!ממליצה ברמות!!
הצג עוד

משה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
היינו אמורים להתחתן בנובמבר וקבענו עם רון כבר בהתחלה, בסופו של דבר דחינו בגלל המלחמה ובתוך כל הבלגאן הזה של ספקים וחתונה רון היה הכי סבלני בעולם, עוד לפני שהבנו שהוא צלם תותח הוא כבר הוכיח לנן שהוא קודם כל בן אדם! כל כך שמחים שבחרנו בו עוד לפני שגילינו כמה הבחירה הייתה נכונה.ביום של האירוע קיבלנו עוד הוכחה, בסבלנות ובהרמות, ביום כל כך עמוס הבנאדם הגיע עם לוז ברור ומשומן והכל עבר הכי חלק שיש בלי טיפת לחץ בזכותו!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מאוד התחברנו לסגנון צילום של רון, הוא היה הספק שהיינו בטוחים שנסגור ישר כשראינו תמונות וקליפי הייליטס מהאתר שלו! אנחנו לא זוג שמצטלם הרבה וקצת חששנו מיום צילומים, רון משרה אווירה נעימה ומשוחררת שפשוט זרמנו איתו והתוצאה יותר ממושלמת!
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
רון האלוףףף!! בא עם מצב רוח לצחוקים עם מלווים זרם על כל מה שרצינו ושיגענו אותו 😂תמיד היה זמן ומקסים עם סבלנות רבה נהנינו בחברתו באותו יום והוא כל הזמן דאג להראות לנו את התמונות לראות שאנחנו מרוצים , עם כל הזרימה והצחוקים באיכות מצוינת ולא פחות!!! תמונות חתונה הכי יפות שיצאו אי פעם באיכות מטורפת רון יודע בדיוק איך לצלם בזווית מחמיאה (שלבחורה זה חשוב) עם שילוב של השמש … בקיצור בזכות רון ואיזי חווית החתונה הייתה מושלמת והזכרונות שלנו, התמונות נדירות ולא פחות . שירות אמינות ואיכות זה רק אצל רון!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up