כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אימפקט הפקות

אימפקט הפקות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0506286950
95
99 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Itay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שלמה המלך!! יצאנו מאושרים מהאירוע, קיבלנו כמות משוגעת של פרגונים ומחמאות על הכללל - ושום דבר מזה לא היה קורה בלי שלמה. מדבר בגובה עיניים ופתוח, ומעבר לדאגה לכל ההפקה המשוגעת ובאיכות מדהימה, גם ידע לייעץ ולהכווין אותנו לספקים שונים שבסוף התאימו לנו בול! גם היה שם להרגיע כשלרגע נלחצים :) בקיצור, מ-ל-ך!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כשהחלטנו להתחתן ידענו שאנחנו רוצים חתונת שטח והחלטנו ללכת על הטוב ביותר, שאלנו דיג'יי מהתחום על מי היא ממליצה כי חשבנו שהיא יכולה לתת נקודת מבט אחרת ומקצועית יותר וזוגות כנראה ימליצו על המפיק שלהם אלא אם כן היתה פדיחת ענק... קיבלנו שלושה שמות ושלמה היה השני שפגשנו, באותו רגע ידענו שמצאנו את הבנאדם שלנו וההחלטה התבררה כמוצלחת מכל הבחינות! אפילו ההורים שלנו וכל אחד שהיה באירוע ידע להגיד שההפקה היתה ברמה והאנשים כל כך נחמדים ושירותיים. התהליך שלנו מול שלמה היה הרבה יותר ארוך ואנחנו יודעים לומר כמה הכל היה פשוט מדויק עבורנו. מצד אחד מישהו שמוביל את הפרויקט ומנהל אותו כמו שצריך, מצד שני זורם איתנו על כל השגעונות וההתלבטויות שלנו ויודע גם להגיד מתי זה פחות מתאים ובצורה הכי נעימה שיש. היתה לנו חתונה מושלמת, בדיוק מה שרצינו, יום שמח שלנו, מלא אהבה ואנשים אהובים, ועם המון שקט כי היינו בידיים טובות. כולם עדיין בהיי ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כל פרט קטן וגדול ומבסוטים מכל אחד מהספקים שהיו באירוע. וזכינו בעוד חבר לחיים :)
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב20.9 בחתונת שטח (במלון שמעולם לא התחתנו בו על שפת הכינרת). בחרנו את שלמה להפיק את האירוע הזה. אחרי שנפגשנו עם כמה ספקים הגענו סוףסוף אליו ומהרגע הראשון לא היה לנו ספק שזה הבנאדם. שלמה בצניעות, חן, הומור, והמון המון הבנה וטוב לב הפיק לנו את היום המאושר בחיינו שהיה הרבה מעבר לכל מה שיכולנו לדמיין. הבנאדם הזה הוא קוסם והכל נעשה בשקט ובאלגנטיות. התהליך עם שלמה היה מדהים, המון תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים ומצד שני המון שקט עבורינו.
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל ארבעה ימים לפני החתונה , שקיבלנו טלפון ממשרד הבריאות - בו הודיעו לנו שמקום החתונה נסגר מיידית , ואין לנו איפה להתחתן 🙈 אחרי מיליון טלפונים , באמת מיליון , (בכל זאת , ארבעה ימים לפני היום הגדול!) הגענו לשלמה המלך . האלוף . האהוב . המדהים (ואני יכולה להמשיך ככה שעות . אבל נראה לי שהבנתם ;) יום למחרת שלמה כבר היה אצלנו על הבוקר , והתחלנו לעבוד . קיבלנו את הבריכה של המושב שאנחנו גרים בו כדי לחגוג . תוך 48 שעות (כןכן!!!!) שלמה הרים חתונה קסומה ונפלאה , שעוד תרשם בספרי ההסטוריה ♥️ הייתה חגיגה נפלאה , איכותית , מלאה בכל טוב , פשוט מושלמת . אף אחד לא הרגיש שהיא תוכננה ובוצעה ביומיים (: התאהבנו בשלמה מהרגע הראשון (עוד מהשיחת טלפון) . קשוב , מקצועי , אדיב , פשוט תותח! בקיצור . אם תכננתם חתונת שטח , וגם אם לא , תקשיבו לכלה שביטלו לה את החתונה ארבעה ימים לפני . 🙏🏻 כלכך מאושרים שיצא לנו להכיר ולעבוד עם המלך הזה , רק מתבאסים שזה היה כלכך קצר . 🌻☀️🌈♥️💫🤗🍄🐶🎉🌸🦄
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
״תסביר לי עוד פעם איך זה יראה, אני לא מצליח לדמיין״. זה המשפט שחזרתי ואמרתי בכל פעם שהגעתי לשטח החקלאי סמוך לקיבוץ חולדה, היכן שהתחתנו. ושלמה בתורו שוב חזר והסביר לי בחיוכו האופייני איך הוא הולך לשפוך תאורה כנגד הבמבוקים כדי להבליט את הבר והרחבה. אותה רחבה שניסינו לשבור ללא הצלחה בערב חתונתינו. ‏Rewind. אחרי למעלה מחצי שנה של ארגונים והכנות, נאלצנו בעל כורחנו למצוא מקום אחר להתחתן בו. שבועיים לפני היום המיועד. נואשים וחוששים, פנינו לשלמה, אשר לא היסס להענות לאתגר-לצמצם חצי שנה לשבועיים: תאורה, הגברה, רחבה, ריהוט, חופה, מטבח, חשמל שירותים ועוד ועוד וכל מה שצריך כדי להפיק חתונה מאפס, באמצע השטח, במקום ללא כל תשתית. רמת הירידה לפרטים נשמרה בכל פינה ופינה ולאורך כל האירוע, עד לכדי הזזת עמוד התאורה בקבלת הפנים בכמה מטרים כדי שאף מנת פתיחה מהבופה לא תשאר חשוכה. את כל הקרדיט יש לזקוף לזכות שלמק׳ה וצוותו המשוגע. שילוב של מקצוענות במקסימום, יושרה והגינות, חריצות אין קץ, אכפתיות, ניסיון, סבלנות שלווה ורוגע שמוקרנים החוצה מעיניו החייכניות. אמא שלי קראה לזה ״מענטש״, אני קורא לזה חבר. חבר עם חברת הפקה שכל רצונו הוא להתאים לך את האירוע שחלמנו בראשנו, בלי פוזות, בלי לעגל פינות ובלי להרוויח עליך איפה שלא צריך. עד שהגענו למקום, שעה לפני החתונה, לא ידענו איך תראה החתונה שלנו, ושמנו את מבטחנו אצל חברינו החדש. הוא הצליח, בענק. ————— ואם הסבתא הפולנייה שלי (שלא ידעה שמתקיימות בארץ חתונות מחוץ לאולם אירועים) הגיעה לשטח ונפעמה ממה שנגלה למול עיניה, כנראה שבאמת היה ניחוח של קסם באותה הפינה של הכרם, סמוך לקיבוץ חולדה. עומרי ובת אל 26.9.2019
הצג עוד

Aya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
משיטוט באינטרנט בחיפוש אחרי חתונה בשטח הגעתי אל שלמה. משיחת טלפון הבנתי שאנחנו באותו הראש, וקבענו פגישה. מפה לשם - סגרנו על חתונה שישי צהריים אינטימית (120 איש) בבית של ההורים במושב. מרגע הטלפון לשלמה ועד לחתונה היו 3 חודשים, שבהם אני הייתי עמוסה פיזית ונפשית להתמודד עם הקמת האירוע (התכוננתי למעבר לחו"ל), ובאמת שנתתי את כל המושכות להפקה ואני שמחה שעשיתי את זה. אני לא יכולה לתאר כמה מרוצים יצאנו - היה מדהים! החתונה הכי טובה והכי מתאימה לנו. כל מה שיכולנו לבקש קיבלנו! חייבת לציין שהספקים שהיו, הרמת האירוע, ההתנהלות - הכל היה מצויין! במיוחד אני חייבת להגיד שהיינו זוג לא קלאסי, להתחתן בבית של ההורים, זה אומר שתמיד יש להם מה להגיד ולהעיר, והקונספט של החתונה היה להם קצת קשה (חתונה הפוכה, ללא סידורי הושבה קלאסיים, אלא יותר סגנון של "קוקטייל פרטי" מושקע מאוד עם המון אוכל איכותי שלא מפסיק לזרום) - ושלמה הצליח לנווט אותם וגם אותנו למקום הנכון! אחרי האירוע כולם (!!!) אמרנו ואמרו לנו שהיה אחד האירועים היותר טובים שהם היו בו! וסוף סוף משהו מרענן, לא נדוש, אוכל מצויין, אווירה כייפית. וההורים שלי אמרו שהם ממש צריכים להודות שטעו ושלא יכלו לבקש יותר. באמת אין לי מה להוסיף חוץ משאם אתם מתלבטים - אל תתלבטו, ולכו על זה.
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף. היתה לנו חוויה מושלמת. שלמה הצליח בהרבה נחישות ורגישות לנצח על החלומות שלנו, ולהוציא תוצאה שמתעלה על כל ציפייה. התחתנו בשטח במרכז הארץ, ביום חמישי בחודש יוני. במשך חודשים ארוכים חשבנו יחד עם שלמה על כל פרט ופרט. שלמה, בסבלנות אין קץ המליץ על ספקים שיתאימו בדיוק, הרגיע את המשפחות, היה לנו כתובת לכל שאלה. בכל שלב בדרך יכולנו לומר בביטחון שהולך להיות אירוע מטריף. במהלך החתונה שלמה היה בכל פרט, בקשר עם כל השותפים (החל מהאחייניות בדרך לחופה ועד לאחרון האורחים), ווידא שהכל קורה בזמן וכולם מרוצים והתגובות בהתאם. אנחנו ממליצים בחום והרבה (ממש הרבה) אהבה על אימפקט שהיתה לנו בית ומשפחה!
הצג עוד

Aya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את שלמה פגשנו בפעם הראשונה והתאהבו בכנות של הבן אדם, במקצועיות והאהבה שלו להפיק אירועים, וכך התחלנו תהליך הפקה מלא. התהליך היה נעים, מזמין, מקצועי וכיפי. שלמה גרם לנו להבין איך אנחנו מדייקים את האירוע שלנו כדי שהוא ישדר אותנו החוצה- בראש ובראשונה שטח מדהים ולאחר מכן, הספקים, העיצוב, והתכלול הכולל של האירוע. לא היה רגע שהוא לא היה זמין ולא עשה את הכל עם חיוך שגרם לנו להרגיש הכי נינוחים שיש איתו. והאירוע!!! וואי וואי- איזה אירוע!! הכל עמד מתוקתק ומתוזמן ואפילו בדברים שלא תוכננו (כמו מזג אוויר) שלמה ניצח על הכל מלמעלה בשלווה, רוגע ומקצועיות שאין כמוה. המקום היה יפייפה, הספקים נתנו עבודה וכמו שהוא דאג להכל נשאר לנו רק להינות :) שלמה, אתה אלוף האלופים ואין מאושרים מאיתנו שחווינו את התהליך הזה איתך! תודה רבה- אוהבים המון!!! 💓
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בשקט בשקט, עם הקשבה וחיוך רגוע, שלמה הפיק לנו אירוע קטן וביתי שהוא כל מה שרצינו ואפילו לא ידענו שחלמנו... נעים, טעים ושמח! שלמה הפיג חששות, העלה ציפיות ודאג שהכל יזרום בקלילות לאורך כל הדרך. כל מה שנשאר לנו לעשות זה להתרגש לקראת ולהנות תוך כדי.
הצג עוד

doronzur7   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון אחרי ההצעה ידענו שנתחתן בשטח. הבנו שאנחנו חייבים מפיק שמבין ויודע... הגענו לשלמה ומהפגישה הראשונה ידענו שהוא יפיק לנו את החתונה! תהליך ארוך של החלטות ופגישות שארך בערך חצי שנה ולאורך כל התהליך שלמה נתן לנו הרגשה שאנחנו הזוג היחיד שאיתו הוא עובד. בזכות הניסיון, היצירתיות והיכולת (המטורפת) להתגבר על קשיים לוגיסטיים - שלמה הגשים לנו חלום! עבדנו ביחד, כצוות. שלמה עם ראש פתוח וזורם.. ההחלטות התקבלו ביחד ועדיין ביום האירוע לא האמנו לתוצאה הסופית! שהייתה מעל ומעבר לכל ציפייה ודמיון! בקיצור, אין על שלמה! אלוף!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up