כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גיל שוען איפור

גיל שוען איפור

איפור כלות
95
99 מתוך 100
לפי 19 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Meytar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
גיל היא אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בחתונה. באמת!היא ועידן (מעצב שיער) הם פשוט שילוב מושלם של גלולת הרגעה ביום החשוב הזה.היא גורמת לך להרגיש מלכה וסופר טבעיתעשתה אותי ועוד 4!! מלוות וכולן יצאו מושלמות ובזמן.תקתקה אותנו ועבדה בשיא המהירות בלי שנרגיש.גיל מושלמת ממליצה עליה ברמות!
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת למלוות לאורך זמן, רק בגלל שהיא הייתה צריכה לאפ-ר גם עור בוגר, אחרי שיחה קצרה עם גיל (שמומחית לעור בוגר אגב) הבנתי שלא רק שהיא עושה עבודה יפה אלה גם בן אדם שכיף לעבוד איתו ומייד סגרתי. המלוות היו מרוצות מאוד!! היה כיף עם גיל והייתה זמינה לכל הודעה ושיחה וזרמה עם כל השינויים הלא צפויים (והיו הרבה שינוים, בסוף גיל רק דאגה שיהיה לי. יום כיף ויעבור ברוח טובה וככה באמת היה!!
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ואווו מאיפה להתחיל. אנחנו שתי כלות כך שהעבודה עלינו הייתה כפולה ביום החתונה :). נפגשנו עם גיל יחד עם המעצב שיער עידן בן חמו (נשמה ענקית לא פחות (חוות דעת בנפרד)) כמה חודשים לפני החתונה, שוחחנו והסכמנו על הסגנון שכל אחת ואחת מאיתנו רוצה. לא היה צורך באיפור ניסיון כי סמכנו על גיל בעיניים עצומות, ברור על ההתחלה שהיא מקצוענית ברמות הכי גבוהות שאפשר למצוא. האיפור היה ואווו, כל אחת מאיתנו יצא שונה , האיפור היה קליל ולא כבד והחזיק מעמד לאורך כל החתונה (חתונת שישי צהריים). החווית איפור על גיל ועידן הייתה כל כך כיפית וקלילה.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כמו להרבה כלות, גם לי היה חשש כבד מנושא האיפור. אני מאלה שלא מתאפרות ביום יום ומאוד אוהבות את המראה הטבעי והיה לי מוזר שדווקא ביום של החתונה אני צריכה להשתנות פתאום ולעשות משהו שהוא כל כך לא טבעי לי. בסוף החלטתי ללכת על זה! ואני כל כך מאושרת על זה: גיל הצליחה לעשות ממני את הגרסה המשודרגת שלי. אשכרה הצליחה עם איפור לעשות אותי יפה יותר באיזה 150%! הייתי בשוק! ועדיין להיות הכי אני שיש :) אהבתי את עצמי ואת איך שאני נראית כל כך ביום החתונה וזה המון המון בזכות גיל. גיל גם הצליחה להיות גלולת הרגעה שהייתה כל כך נחוצה בבוקר החתונה. פשוט תודה.
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
גיל מהממת ומקסימה, איפרה אותי בול כפי שרציתי, עדין ומהמם. עשתה אותי הנסיכה שרציתי להיות :) ממליצה בחום!

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
גיל מתוקה אמיתית ומקצוענית, איפרה אותי עדין ויפה וקיבלתי המון מחמאות. ממליצה בחום. חיפשתי מישהי שרק מאפרת, המליצו לי על גיל ובצדק :)
הצג עוד

meraveperetz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
איזה כיף היה להתחתן עם גיל! מעבר לאנרגיות הטובות גיל סופר מקצועית לא צריך להסביר לה יותר מידי היא פשוט יודעת את העבודה! האיפור יצא סקסי וזוהר בלי מראה מטויח וכבד , קיבלתי אין ספור מחמאות והאיפור החזיק כל הערב. גיל איפרה גם את המלוות שלי שלא רגילות להתאפר והן היו מרוצות עד הגג! כולנו הרגשנו נסיכות ליום אחד!
הצג עוד

דנה כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
גיל היקרה! ישר בפגישתנו הראשונה (לאחר שקיבלתי המלצות מחברות) ראיתי שמדובר בבחורה מקסימה, כיפית ומקצועית, כזאת שאת רוצה שתהיה איתך ביום החתונה. ואכן כך היה. גיל איפרה אותי ואת 3 האחיות שלי. כל אחת לפי הסגנון שרצתה וגיל כמובן ידעה לכוון ולהמליץ בהתאם. איזה כשרון, כל הערב החמיאו לי ולאחיותי על האיפור המדהים. מעבר לכשרון הברור מאליו, איזו קלילות ואווירה טובה, ידעת להשרות רוגע כשהייתי קצת לחוצה בבוקר וידעת לעשות שמח כשהתחיל הבלאגן ובעיקר להיות הכי מדהימה שיש ביום הכי חשוב!! הכי שמחה בעולם שהיית שם איתי! נתראה באירוע הבא ;)
הצג עוד

yardenshay.wed   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
גילו'ש מדהימה אחת!! רוצה לומר לך המון תודה על איפור מדהים, הרגשתי כמו נסיכה. את נעימה, מתוקה וכייפית, הבחירה המושלמת לבוקר החתונה! אאחל לך הצלחה ושפע, ושכל האור שאת מקרינה יחזור אליך. נשיקות אהובה!
הצג עוד

dana0228   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רציתי איפור עדין וטבעי שיחזיק לי לכל היום ולא ארגיש שיש לי שפכטלים על הפנים. מעבר לזה שבדיוק זה מה שקיבלתי אצל גיל, היא גם הגיעה עם המון אנרגיות ומצב רוח טוב. הרגשתי מאוד אני וכולם החמיאו לי על כמה שנראיתי טבעית ולא מאופרת. מבחינתי זו הייתה המחמאה גדולה ביותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up