כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Dj LaZaK - מוסיקה נדירה לארועים

Dj LaZaK - מוסיקה נדירה לארועים

תקליטנים
96
99 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omri   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לליו דרך המלצה. מהרגע הראשון היה שיח פתוח כייפי וזורם. שיתפנו בפנטזיות המוזיקליות שלנו והרגשנו שיש אוזן קשבת ומקצועית. אחרי האירוע, הופצצנו במחמאות על התקלוט.בנוסף, ליו עזר לנו להרים מופע לייב של להקה בחתונה, ועשה שיהיה סאונד נהדר, דבר לא מובן מאליו בכלל.
הצג עוד

אופק   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשרצינו לבחור דייג׳י גילינו כמה אנחנו זוג לא פשוט כשזה מגיע למוסיקה, אנחנו אוהבים המון סגנונות אבל לא את המוכרים (פופ, מזרחית ותכלס שירי חתונות בכללי) לכן היה לנו ברור שאנחנו חייבים דייג׳י עם סבלנות, ידע וכשרון שיצליח איכשהו להתאים את עצמו אלינו... זאת הייתה משימה קשה אבל אז קיבלתי המלצה מחברה על לאו המדהים. ואיזה מזל !! לאו הצליח להרים את הרחבה בטירוף ל12 שעות ( גם באפטר שהיה לנו ישר אחרי הגן אירועים ) הצליח להכניס את כל הסגנונות שרצינו ולהכין סט מטורף בלי ללכת על השירים שבדרך כלל שמים בחתונות וזה מה שהיה לנו חשוב ! ברור שכולם מקבלים מחמאות על המוסיקה שלהם בחתונות.. אבל ההוכחה אצלנו הייתה שאנשים מכל הגילאים רקדו כמעט 12 שעות :) וזה הכל תודות ללאו !!! מי שרוצה דיג׳יי שבאמת מבין במוסיקה, אותנטי והכי עדכני שיש, קשוב ומקצועי ללא ספק צריך לדבר איתו !
הצג עוד

Ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
ליאו הוא דיג'יי מהמם - החל מהפגישה הראשונה הוא גרם לנו להרגיש ממש בנוח, חידד ביחד איתנו את הסגנונות שאנחנו הכי אוהבים, והכל התנהל באווירה סופר כייפית וקלילה.בארוע עצמו הוא היה מעולה, הרגיש את הרחבה וזרם איתנו על כל מה שרצינו.ממליצים בחום!
הצג עוד

Carmela   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה מתחילים.נפגשנו עם ליאו בביתו והקליק היה מיידי. השיחה זרמה כ-ל דבר שהוא השמיע לנו אהבנו, ורצינו סתם להישאר שם לשמוע איתו מוזיקה. ביום האירוע הוא הגיע באנרגיות חיוביות וכיפיות, במהלך קבלת הפנים מידי פעם הוא הבליח על פניי והוא השרה כזאת אווירה טובה ואם היה טיפה את המתח של האירוע הוא לגמרי עזר להפיג אותו.השירים שהוא שם קלעו בול לטעם שלנו ולאנרגיות של הרחבה והלוואי שהייתי יכולה לשמוע אותו מתקלט עוד שעות!בן הזוג שלי מאוד ביקורתי כלפי מתקלטים והוא ציין לא פעם שהוא הדיג'יי הכי טוב בעולםמומלץ מאוד מאוד מאוד!
הצג עוד

אוהד   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
נתקלנו בו לגמרי במקרה והתמונה עשתה לנו את זהאחרי שיחה קצרה בטלפון הבנו שיש קליק ואחרי הפגישה הראשונה היינו ממש מרוציםהיה לנו סגנון סופר ספציפי ופנטזיה שלמה על האירוע שבו הריקודים הם לא תמיד לב העניין אבל לאזאק היה איתנו בראש ובלב כל הדרך
הצג עוד

הרשי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על לה-זק ממישהו שהיה במסיבות שהוא תיקלט בהם וזו הייתה המלצה פגז! כי ליאו (לה זק) עשה לנו מסיבת שנות ה90 שהפכה למסיבת טכנו והייתה פשוט בדיוק בדיוק מה שרצינו. נהנינו המון וגם קיבלנו הרבה פידבקים חיוביים על כך שהמוזיקה הייתה בול במקום. התקשורת איתן הייתה נעימה ונוחה והוא אפילו עזר לנו לבחור שיר כניסה :)
הצג עוד

Adir   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם היה אפשר לתת יותר מחמישה כוכבים היינו נותנים מיליון!מעבר לזה שליאו הוא בן אדם חוויה היה ברור מהרגע הראשון שבאמת אכפת לו וחשוב לו שהמוזיקה באירוע תהיה בול מה שאנחנו מחפשים.הוא השקיע בנו שעות רבות של השמעת מוזיקה, חיפוש רעיונות, התאמות ושינויים, כל כך הרבה מעבר למה שציפינו וזה לא מובן מאליו!כל מי שדיבר איתנו אחרי האירוע דאג לציין את הדי ג'יי המדהים וכמה המוזיקה הייתה מצוינת!ליאו הוא די ג'יי מקצוען, חי את הרחבה ויודע להרגיש את הקהל ולהתאים לו בדיוק את המוזיקה למצב הצבירה שהוא נמצא בו. הוא הצליח להרקיד את הרחבה ולהשאיר אותה בועטת במשך שעות ארוכות באירוע ואנחנו כל כך מודים שפגשנו אותו והצלחנו לסגור איתו!
הצג עוד

יפעת   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב, על ליאו אנחנו יכולים לכתוב גם ספר. דיגיי שהוא חלום, הצגה, מלך, לב ענק והכל בבן אדם אחד !!בפגישה הראשונה איתו פתחנו בקבוק יין, התאהבנו ! איך שיצאנו היה לנו ברור שמצאנו את האחד. לאורך כל התהליך נשארנו איתו בקשר והתכתבויות, וכל הזמן הזה ליאו הרגיש פשוט כמו חבר קרוב, שמכיר אותנו ככ טוב. זה בא לידי ביטוייי באופן מטורףףף ברחבה - הוא פשוט הבין איזה מוזיקהה אנחנו רוצים בצורה הכי מדויקת שיש !!!! טווח המוזיקה שהוא מכיר הוא מטורף, הוא פשוט שולט מהמון סגנונות ויודע לייצר מעברים מדהימים.הוא פשוט אמן !!!הייתה לנו פשוט מסיבה שלא יכולנו לדמיין, הכי אנחנו, שמחה עוצמתית מצחיקה לא פוסקת !התחתנו באמצע שבוע והרחבה נשארה ערה עד 2:00❤
הצג עוד

amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשחיפשנו דיג'י לחתונה היה לנו חשוב שזה יהיה מישהו שנתחבר אליו ברמה האישית ושנוכל להשתגע איתו על הרחבה. לאו הוא בדיוק כזה, יצאנו מהפגישה הראשונה איתו בהיי מטורף! הפגישה הייתה מצחיקה ממש, היה שילוב של אווירה טובה ומקצועיות, הוא עזר לנו להיסגר על פליליסט החלומות לחתונה שלנו ונתן לנו מקום גם אחרי הפגישה לשגע אותו בכל מוזיקה או שיר שנזכרנו. באירוע עצמו היה פשוט טירוף, הרחבה הייתה מפוצצת, כל שיר להיט, מלא אנרגיות! האורחים לא הפסיקו להגיע כמה הדיג'י תותח אמיתי. הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליאו המדהים הזה הגיע אלינו הביתה בפגישה הראשונה להבין מה אנחנו אוהבים יותר ומה פחות ופשוט מהפגישה הראשונה הבנו שאנחנו פשוט סומכים עליו ברמות וכמובן שלא טעינו המוסיקה בחתונה הייתה ואוו ! הרחבה הייתה מלאה כל הזמן והיה הכי כיף בעולם לא יכולנו לבקש די-ג’יי יותר אלוף הוא פשוט קלע בול לכל מה שאנחנו אוהבים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up