כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
2DANCE
95
99 מתוך 100
לפי 34 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הדס ודור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
יאנה מאוד מקסימה ועזרה לנו להרכיב את הריקוד שיצא מושלם וכל האורחים היו בהלם מהריקוד שהיה מושלם.זה הייתה חוויה מדהימה שלא ציפיתי ותיארתי שיהיה כל כך כיף ומהנה. אני שמחה מאוד על ההחלטה הזאת ועוד יותר אני שמחה שיצא לי להכיר את יאנה.ואני מאוד ממליצה לכל הזוגות שרוצים לרקוד סלואו בחתונה שלהם לקבוע עם יאנה .אתם לא תתחרטו!
הצג עוד

אנסטסיה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
יאנה המדהימה!! אין מילים לתאר את החוויה! לא רצינו שהסלואו שלנו יהיה באנלי, זוג שמתנדנד מצד לצד וממלמל מילים אחד לשניה.הגענו ליאנה דרך המלצה בפייסבוק, וזה היה פשוט חיבור ממבט ראשון!השיעורים עצמם מאוד חוויתיים, מצחיקים , פסיכולוגיים ובעיקר מהנים!יאנה הצליחה להוציא מכדורגלן , רקדן!וגם המחיר של השיעורים מאוד הוגן יחסית לשאר המקומות שבדקתי באזור שלנו.ללא ספק אמליץ על יאנה לשאר הזוגות שלנו שמתחתנים, וגם לכל מי שקורא כאן את התגובות!
הצג עוד

Ksenia   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהנה ,מצחיקה ומתחשבת בכל הרמות וסוגי המגבלות
הצג עוד

יעל סלומון ברוך   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים חוויה זוגית מעולה, זכרונות טובים וריקוד שהוא שוס - יאנה היא השם. יאנה בעלת סטודיו 2DANCE , יאנה כיפית, מצחיקה, מקצועית! תתכוננו לחדד את החושים תוך כדי הנאה ושריפת קלוריות (; אחרי שחזרנו מהשיעור הראשון כבר ידענו שבחרנו נכון ושיאנה תלווה אותנו לבניית ריקוד החתונה שלנו. בזכות שיעורי הריקוד והמקצועיות של יאנה גילינו את הרקדנים שבתוכנו והאורחים פרגנו ועפו על הריקוד שלנו. ללא ספק זיכרון נעים לכל החיים.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו ליאנה חודשיים לפני החתונה משתי סיבות- כדי להצליח לזוז ולרקוד במסיבה וכדי ללמוד כמה צעדים בסיסיים שאיתם נוכל לעשות ריקוד סלואו (שהוא לא לעמוד בחיבוק ולזוז מצד לצד). חשבנו בהתחלה שניקח כמה שיעורים בודדים כדי ללמוד כמה דברים בסיסיים, בשיעורים הראשונים יאנה לימדה אותנו צעדים ובין השיעורים התאמנו וכך יצא שהתקדמנו בקצב מהיר והיא הציעה להכין לנו כוריאוגרפיה וריקוד שלם. הגענו לחתונה עם ריקוד מיוחד שהתאמנו עליו המון בתקופה שלפני האירוע (משהו שגם הנעים לנו את התקופה המלחיצה הזו וגרם לנו לעשות משהו נחמד רק שנינו בתקופה שלפני החתונה). במהלך היום של האירוע הריקוד שידרג לנו מאוד את הצילומים ואת הקליפ וכמובן שבמהלך האירוע כאשר הופענו איתו (לאחר הארוחה ובסיום המסיבה) קיבלנו מחמאות והתרשמות בלי סוף מהאורחים שעד היום זוכרים את הריקוד ומחמיאים על התוספת המקורית והמיוחדת שהריקוד הוסיף לאירוע שלנו. העבודה עם יאנה היתה נעימה והיא התאימה את עצמה ליכולות שלנו ובכל פעם הציעה לנו בחירות בין אפשרויות כדי שנרגיש בנוח עם הריקוד שלנו. היא גם עזרה לנו בבחירת שיר והכל יחד יצא מושלם וכל כך מקצועי ויפה. בנוסף במהלך מספר שיעורים בודדים לקראת האירוע תרגלנו איתה תנועות פריסטייל לרחבה שגם נתנו לנו ביטחון לרקוד במסיבה.
הצג עוד

omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו ליאנה בתור זוג שלא רקד יותר מדי ביחד ואף פעם לא התחבר לריקודים. רצינו לעבוד בעיקר על ריקוד freestyle ברחבה ועל אינטרקציה זוגית בזמן הריקודים. יאנה הייתה מאוד סבלנית וקשובה, עבדה עם כל אחד על הנקודות שבהן הוא רצה להשתפר, ונתנה לנו חיזוקים משמעותיים לביטחון העצמי ולתקשורת הזוגית שלנו על הרחבה. בזכותה למדנו להנות מריקוד, ובחתונה ממש הרגשנו את כל הדגשים שלמדנו ועבדנו איתה במהלך השיעורים לפני. יאנה לימדה אותנו לאט ובסבלנות איך לגרום לגוף לנוע בצורה יותר טבעית וחלקה, מהלכים שונים בזמן ריקוד, גם עם החברים ושאר האורחים, וגם ציידה אותנו עם מאגר של צעדים לריקוד זוגי.
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליאנה כחודש וחצי לפני החתונה, זמן קצר בשביל ריקוד סלואו, אבל היא יצרה לנו ריקוד יפהפה, רגוע ועדין יחסית, בהתאם לאופי ולבקשות שלנו. היה מאתגר, היינו מגיעים לשיעורים מרחוק (גרים בגבעתיים והשיעורים בחיפה), אבל זה היה כל כך שווה את זה! יאנה מדהימה וקסומה, ויכולה להוציא מכל אחד ריקוד שכולם יתלהבו ממנו. על הדרך קיבלנו גם כמה טיפים לגבי ריקודים בחתונה באופן כללי, כדי שיהיה לנו מספיק ביטחון ושזה ייראה טוב גם בצילומי הסטילס והווידאו. המשפחה והחברים גם ארגנו לנו flash mob, גם הכוריאוגרפיה שלו הייתה של יאנה, וזו הייתה ההפתעה הכי מרגשת וכיפית שהייתה בחתונה. ממליצים בחום!
הצג עוד

AVIV   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל אנחנו רוצים להודות ליאנה המתוקה על כל הדרך שעברנו איתה עד לחתונה! ממליצים בחום לכל זוג שרוצה לשדרג את הסלואו בחתונה ולהכניס משהו אחר, חדש ומרענן! יאנה לימדה אותנו ריקוד סלואו עדין, יפייפה ורומנטי, מאוד ביקשנו שיהיה עדין טבעי ולא מתאמץ וכך היה! יאנה קשובה, נעימה, התחברה לקצב שלנו ולראש! הייתה סבלנית וחייכנית בכל שיעור! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על הריקוד וזה היה אחד הרגעים המרגשים בחתונה! אז שוב נאמר תודה ענקית יאנה את תותחית!!!
הצג עוד

alex.s05091990   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רוצים להגיד תודה ענקית לסטודיו לריקוד 2dance ובמיוחד ליאנה, המדריכה המנוסה והמקצועית שלנו, שבנתה עבורנו את כל הכוראוגרפיה. ריקוד חתן כלה היה אחד השיאים (אם לא ה-שיא)! השיעורים היו פרטיים לחלוטין – רק אנחנו והמדריכה בסטודיו אינטימי ובאווירה נעימה. יאנה ליוותה אותנו החל מהצעד הראשון ועד החתונה ונתנה תשומת לב מיוחדת לכל אחד מאיתנו. היא נתנה גם טיפים חשובים ליום האירוע. הריקוד היה אטרקציה מרכזית בערב המרגש שלנו, ונתן לנו מזכרת לכל החיים!!!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו, אין מילים!! התלבטנו המון האם לעשות ריקוד מגניב לחתונה, הגענו ליאנה שבועיים וחצי לפני החתונה ואחרי הפגישה והשיעור הראשון בו לא הפסקנו לחייך החלטנו שעושים את הריקוד, ההחלטה הייתה כל כך נכונה, היא פשוט תותחית, עשתה עבודה מופלאה והוציאה מאיתנו דברים שלא חשבנו בכלל והכל עם חיוך ענק, תחושת ביטחון והשלווה המדהימה שלה.. היא כמובן עשתה הכל כדי לשמח אותנו ולגרום לי להינות מהרגע הכי הרבה שאפשר והצליחה בגדול כי עד עכשיו לא מפסיקים לקבל מחמאות על ריקוד מושלם! תודה תודה תודה ❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up