כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יבגני ספרבר - צלם

יבגני ספרבר - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0523314124
95
99 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג שלא כל כך אוהב להצטלם, חששנו מאוד מבחירת הצלם וצלם הוידיאו.. ואז הגיע יבגני והפיג את כל החששות שלנו. נהנו איתו במשך כל היום, הייתה אוירה מדהימה והכל זרם בכייף ובטבעיות! ממליצים בחום!!
הצג עוד

יאיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על יבגני, מהמלצה על צלם סטילס מעולה ועד הישארות איתנו עד 2 וחצי בלילה לראיון שקורה ישר אחרי שהמסיבה נגמרת והכל עוד טרי.
הצג עוד

Nohar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו לא נוטים לתעד את עצמנו, לכן חששנו מאוד מכל נושא צילום החתונה. יבגני היה סופר מקצועי וגם מאוד אישי וחם וגרם לנו להרגיש בטוחים לעמוד מלפני עדשת המצלמה המאיימת. ההחלטה הכי טובה שיכלנו לבחור ללא צל של ספק. מעבר לכך קיבלנו ביקורות מדהימות על עריכת הסרטון מכל מי שראה אותו. תודה רבה תותח 🧡
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הספק האחרון שסגרנו היה צלם הוידיאו. ראינו המון סרטי חתונה ופשוט לא הצלחנו להתחבר לסגנונות השונים, שלא נדבר על המחירים הגבוהים בשוק. אחרי שיטוט ארוך באינטרנט ושיחות עם כמה צלמים, הגענו ליבגני וזה פשוט היה ברור שנסגור איתו - אפילו ויתרנו על פגישה מקדימה ונפגשנו רק בהמשך אחרי שכבר חתמנו על חוזה. יבגני היה מקסים מקסים מקסים לאורך כל הדרך, ביום החתונה עצמו הגיע עם חיוך והיה נעים מאוד, מסתבר שהוא הצליח לצלם רגעים חשובים ומרגשים בלי שאפילו נרגיש שהוא שם (ככה שהוא מאוד לא "ביים" אותנו). הוא הקשיב וכיבד את כל הבקשות שלנו, נתן לנו לבחור את השירים לסרטים (היילייטס וסרט בארוך מלא כולל חופה וסרטונים מהחברים), היה רגיש לשינויים שביקשנו ושלח הכל במהירות שלא ציפינו לה. גם כל מי שראה את הסרטים אהב והתרגש, מומלץ מאוד!
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליבגני במקרה, עשינו סקר שוק קל ונפגשנו עם 3 צלמים אופציונליים שהמחירים שלהם הכי שפויים. בסופו של דבר, בחרנו ביבגני בגלל הרושם שעשה עלינו כבר מההתחלה ובזכות העבודות שלו שראינו. בסוף התברר שההימור קלע בול. נתחיל מזה שיבגני פשוט בחור מקסים ונעים, ביום החתונה עצמו פשוט השתלב מושלם באווירה הכייפית, השמחה והנעימה שהייתה, שקט אבל נוכח- ואת כל זה אפשר לראות בתוצאה המדהימה של הוידאו שקיבלנו. האמת שלפני הכל בכלל לא רצינו וידאו, אבל ביום למחרת החתונה כבר הבנו שזה הדבר שאנחנו הכי מחכים לו. ובהחלט זה ממש כייף ומרגש לראות את הוידאו! יבגני הכין לנו שני סרטונים- אחד קצר של הייליטס (שאנחנו כבר מכירים בעל פה) ועוד אחד ארוך שגם מכיל בתוכו את החופה כולה (לבחירת הזוג כמובן). אנחנו לא מבינים גדולים בצילום אבל מצפייה בסרטים של יבגני ממש רואים עבודה איכותית, מושקעת ומקצועית. גם חברים ואחים שלנו שהתחתנו כבר, ממש התלהבו ביחס לסרטים מהחתונות שלהם. כל ההתנהלות של אחרי החתונה היתה מאוד נעימה בפני עצמה- התבקשנו לשלוח רשימת שירים לסרטים (אגב מחברים הבנו שיש צלמים שבוחרים בעצמם את השירים ולנו בתור אוהבי מוזיקה זה היה מאוד חשוב להחליט על השירים), ואת הסרטונים יבגני שלח לנו ממש מהר ואפילו לפני הזמן שנקבע מראש. צפינו בהם (שוב מאוד מרגש!) וביקשנו לשנות כמה דברים, כמובן שיבגני הכי זרם איתנו ותוך זמן קצר קיבלנו סרטונים מתוקנים לשביעות רצוננו! לסיכום, אם אתם מתלבטים לגבי וידאו כן או לא- חד משמעית כן! זה כל כך כייף ומרגש לראות את זה אחרי החתונה, ממש מחזיר לאווירה של אותו יום הרבה יותר מתמונות סטילס. ובקשר לצלם- יבגני הוא האיש! כזה מקסים, אדיב, מקצועי והתוצאות מושלמות.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים שיכולות לתאר את יבגני. הגענו אליו בהמלצת חבר, ועזבו רגע את איכות התמונות, אבל הבנאדם פשוט מדהים. התחתנו בחתונת שישי, וכל הבוקר שלנו התחיל באיחור די גדול בגלל שנכנסתי ללחץ ובכיתי (בכי טוב!) כל הבוקר. יבגני נשאר רגוע וסבלני כל הזמן, והצליח להוציא מאיתנו כל כך הרבה למרות שהזמן שנשאר לנו לצילומי זוגיות היה קצוב והוא ניצל את הזמן הזה בצורה הטובה ביותר. לא רק שהוא מקצועי ונעים, התמונות יצאו טבעיות ויפות, בדיוק כמו שרצינו. בנוסף, קיבלנו את התמונות שבוע אחרי החתונה, זמן שיא! ללא ספק, יבגני הוא הבחירה הטובה ביותר שעשינו בחתונה שלנו, ואנו ממליצים עליו בעיניים עצומות!!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב22.3 ואני ממליצה לכם על הצלם שלנו יבגני ספרבר, שהמלצתי עליו גם לחברות שלי שבקרוב מתחתנות. היה לנו מאוד נעים לעבוד איתו, מקצועי, ובניגוד להרבה צלמים אחרים - נתן לנו את התמונות לפני הזמן שהוא התחייב עליהן (פחות משבועיים!!). לכל מי שלא אוהב תמיד מרגיש נוח עם מצלמה או לא רגיל - יבגני ממש עושה את זה בצורה טובה ונעימה. שנינו מאוד מאוד ממליצים!!
הצג עוד

Alisa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
יבגני היה הצלם הראשון איתו נפגשנו אחרי הרבה שיעורי בית וסקר שוק שעשינו. התחברנו לסגנון הצילום המקצועי שמוציא מהאנשים את מיטבם. מהרגע הראשון היה בינינו חיבור מיידי, ההתנהלות מול יבגני היתה נעימה, מקצועית והוגנת בכל המובנים . היה זמין לכל שאלה . באירוע עצמו הוא התעלה על הציפיות..עבד בחריצות ומקצועיות עם כל כך הרבה אנרגיות טובות ואדיבות. התוצאה כעת בידינו ואנחנו מרגישים שעשינו את הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות. ממליצים עליו בחום ואהבה לכל מי שאנחנו מדברים איתו
הצג עוד

yanamz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כשהתחלתי לבדוק צלמים, קיבלתי כלכך הרבה הצעות מחיר וכלכך הרבה אופציות והרגשתי שאני הולכת לאיבוד. בתור מישהי שהייתה לה חתונה קטנה הסינון הראשוני היה המחיר( אחרי הכל קיוויתי לכסות את החתונה). יבגני היה הצלם הראשון שפניתי אליו והשני שפגשתי- על החוזה כבר חתמתי במקום. יבגני הוא צלם צעיר וככזה יש לו גם המון אנרגיה ושמחת חיים שהוא מביא איתו. מעבר לזה שאנחנו מאד מרוצים מהתוצאות, היה לנו פשוט כייף איתו בצילומים(גם בזוגיות וגם ביום החתונה). חשוב גם לציין שההתנהלות מולו הייתה סופר נוחה, תמיד זמין, תמיד עונה. הייתי בטוחה שתמיד יגיע בזמן( או יקדים) ושאין שום סיכוי לפשלה. לסיכום, ממליצה בחום :):):)
הצג עוד

adirot   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין לנו מילים לתאר כמה אנחנו מרוצים מהבחירה הזו בחתונה שלנו. יבגני הוא בהחלט הצלם הטוב ביותר שיכולנו לבקש, בדקנו ונפגשנו עם מספר צלמים, לא שמענו עליו קודם והגענו אליו די במקרה, אבל התאהבנו בעבודה שלו שראינו ברשת, גם בפגישה איתו ראינו עבודות נוספות שלו ואהבנו את סגנונו היחודי והאהבה שלו לצילום. יבגני הגיע בדיוק בזמן שביקשנו ממנו והיה פשוט אדיר להעביר איתו את היום, יבגני כצלם חתונות עבר לא מעט ימי חתונות לחוצים בחייו ולכן ידע להכווין ולנהל את היום מבחינת זמנים ולוקיישנים. בחתונה הצטרף צלם סטילס נוסף (שלצערי אנחנו לא זוכרים את שמו) שהיה ממש 10! כעבור שבוע כבר קיבלנו את התמונות והבנו שוב עד כמה עשינו בחירה מצויינת... כל התמונות היו יפות ומחמיאות ורואים שבוצעה השקעה לא קטנה בעריכה ובפרטים הקטנים. החוויה איתו ביום החתונה והתוצאה הסופית של התמונות היו מושלמות. ממליצים בחום לכולם!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up