כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דורון קדלץ - צלם של אנשים

דורון קדלץ - צלם של אנשים

צלמי סטילס
טלפון:0723929935
95
99 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לדורון הגענו דרך המלצה וכבר בשיחה הראשונה איתו הרגשנו שזה חיבור טוב. דורון הגיע עם חיוך ויצר אווירה קלילה, מצחיקה ונעימה, עוד משלב האיפור והשיער. היה ממש כייף ורגוע במהלך הצילומים שלפני, במהלך החתונה כולה ונשאר איתנו עד שהאורחים האחרונים הלכו. אהבנו מאוד שהוא זרם איתנו, תיעד את האוירה ויצר תמונות טבעיות ואמיתיות. דורון הביא איתו צלמת נוספת, רוני שהייתה גם היא מקסימה ומקצועית, ידעה לנהל את מהלך הצילומים המשפחתיים שזה היה מדהים במיוחדכי קשה להיות מרוכזים ולזכור הכל עם כל הסחות הדעת מסביב, היא דאגה שלא נפספס אף אחד.
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה בדורון הייתה אחת הבחירות הטובות שעשינו בחתונה!! חיפשנו צלם שאוהב לזרום עם הרגע, מאפשר ליום להתנהל בצורה טבעית ויודע לתעד את הרגעים האמיתיים.. מהרגע שראינו עבודות של דורון ידענו שהוא הצלם בשבילנו! דורון אדם מקצועי, קליל ושמח, עזר לנו להרגיש נינוחים ולהשתחרר מול המצלמה, והכניס המון אנרגיות חיוביות ליום עצמו.. הוא היה מודע ללוח הזמנים שקבענו ועזר לנו להתנהל בתוכו. דורון היה זמין לכל בקשה, וההתנהלותו מולו מקצועית ונעימה. התמונות מדהימות ויפות, מדוייקות ומעבירות את כל הרגעים החשובים והמרגשים.. תודה לך דורון על שהשארת לנו מזכרות בלתי נשכחות מהחתונה! אין מאושרים מאיתנו מהבחירה בך!!
הצג עוד

נעמה ורשף   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו! פשוט אין מילים! קודם כל היה פשוט כייף. דורון בא באווריה הכי טובה כייפית וקלילה שיש, מה שגורם גם לכל מי שלא אוהב להצטלם להרגיש הכי בנוח שאפשר! התמונות יצאו מדהימות, אותנטיות ומרגשות. כולנו יצאנו כ"כ יפים :) מחיר הוגן, עמידה בזמנים (בקבלת התמונות וביום החתונה) פשוט באמת שכל מילה מיותרת! ממליצה ממליצה ממליצה!!!
הצג עוד

מירי ואייל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים צלם מוכשר, בסגנון הכי טבעי שיש או אם אתם אנשים שלא אוהבים להצטלם- אין ספק שדורון הוא הבן אדם שידע לספק לכם את התמונות המוצלחות ביותר. התחתנו ביום שישי, יום קצוב בזמן שמתחיל בשעות המוקדמות של הבוקר, דורון עמד בזמנים ואפילו הקדים. לא היה אורח אחד בחתונה שאין לו תמונה, והיו מעל ל400 אורחים. דורון מבטיח להעביר את התמונות לאחר חודש וחצי בערך, אך התמונות הגיעו הרבה לפני והיו מעבר למצופה. מחיר הגון ביותר ובאיכות מעולה! אומן. מקצועי. מצחיק. ספונטני - יעשה הכל שתהיו מרוצים. ללא ספק יצאנו עם חבר :)
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין מילים, תשמעו. אם אתם מחפשים צלם מוכשר, בנאדם מקסים מקסים שכיף לחייך אליו כל הערב, איש שיחה לכל שעות האיפור-שיער הארוכות לפני שהלחץ מתחיל > פשוט תותח - אתם יכולים להפסיק להתלבט. יצאו תמונות יפהפיות של כל המשפחה, אפילו שאיחרנו מאוד ובקושי נשאר זמן לצלם אותן. דורון לא ביים אף אחד ופשוט הסתובב בין האנשים ותפס תמונות מעולות, גם שלנו וגם של האורחים. המון רגעים קטנים ויפים, איתנו ובלעדינו.
הצג עוד

guyfree10   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בלי יותר מידי דיבורים מיותרים, דורון פשוט צלם מדהים. יודע לתפוס את הרגע ומשקיע בכל תמונה ותמונה. איש מקצוע נעים ואיכותי. הגיע בבוקר מלא אנרגיות, הלך אחרי אחרון האורחים. סיפק את התמונות כפי שהבטיח בדיוק בזמן ולא חסך על תמונות ערוכות. מי שמחפש ראש שקט - דורון הוא האיש שלכם. מוציא תמונות מושקעות שמשקפות את האירוע בצורה מושלמת.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
דורון צלם מקצועי, נעים וזורם, בדיוק מה שחיפשנו. מישהו שנרגיש בנוח לידו ויוציא תמונות כייפיות ואותנטיות. ביום עצמו של האירוע היה מאוד נעים איתו בהתארגנות ובצילומי חוץ והוא עזר לנו טיפה להשתחרר בצילומים ויצאו תמונות מהממות. בנוסף דורון והצלם הנוסף שהגיע דאגו שיהיו לנו תמונות עם המשפחות שלנו בכל הקומבינציות האפשריות :) מאוד ממליצים
הצג עוד

yasmin82lev   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התמונות שצילם דורון במהלך כל היום יצאו פשוט מושלם! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מאנשים על האיכות שלהם ועל הטכניקה שלו. הוא תפס רגעים מאוד מיוחדים. אנחנו מאוד מאוד מרוצים מהתמונות שקיבלנו (יותר מ- 2000 באיכות מעולה) וגם שבחרנו באדם סופר נוח וכיפי להעביר איתו את כל היום. הוא גם מצחיק ויעשה מלא פאן :) ממליצים בחום!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אחרי הרבה חיפושים מצאנו את דורון הצלם המוכשר! בחור נעים, מצחיק ומקצועי שממש מוסיף ליום המיוחד שלנו. התחתנו במרץ האחרון בשישי צהריים, ואת כל הרגעים הכי מיוחדים שכל כך קל לפספס בתוך כל ההתרגשות דורון ידע לתפוס. כהוכחה לטיב מלא חברים ובני משפחה שינו תמונת פרופיל לתמונות המיוחדות שדורון תפס. בקיצור באמת ממש ממש מומלץ!
הצג עוד

Gali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דורון קדלץ - מומלץ בחום!! דורון הוא צלם מעולה. התמונות יפות, מעניינות ולא שבלוניות. מרגישים את האופי וההומור שלו גם בתמונות :) ומלבד הצילום, הוא איש נעים, מצחיק, קליל וזורם, ככה שכיף ונעים להעביר איתו גם את היום לקראת החתונה. הוא עומד בכל ההבטחות ולא משחק משחקים. בהמלצתינו כבר צילם חתונה של זוג חברים:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up