כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הסיינדה - אחוזת ארועים

הסיינדה - אחוזת ארועים

אולמות וגני אירועים
טלפון:046588810
59
59 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
חוויה קשה היה לי אם המלצרית שהיא לא מקצועית רגשי נחיתות קשיים .שאלתי אותה מדוע היא מגישה לשולחן את האוכל בשלבים ולא במכה אחת היא הביאה לי מישהו שהציג את עצמו כאחראי על המלצרים וטען בפני והיא עוד לידו המלצרית שדיברתי לא יפה וטון הדיבור שלי היה מאיים .ישר עזבתי את המקום והלכתי הביתה .שחלילה לא יאשימו אותי שאולי גם שלחתי ידיים .בקיצור שרות על הפנים ולא נותנים כבוד מינמלי לאורחים .לשם גם אם הבן שלי יתחתן לא הגיע למקום הנורא הזה.תת רמה.
הצג עוד

מריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
יהודה מנהל אולמי הסיינדה בית שאן פשוט נסיך ליווה אותנו כל הדרך בחיוך ורוגע נענה לכל שאלה ודבר אין עליך !! ליאור המנהל אירוע שהדריך אותנו הכי טוב שיש בחיוך רחבבבב ובכל טוב זה היה מדהים תודה על הכל !! כמובן שבואו נשבר על האוכל חברים ואואו ואוא ואואו ואוא פשוט ללקק את האצבעות פה אחד גדול כל האורחים אמרו טעים ברמות האוכל מפואר להפליא🤩
הצג עוד

Kim   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אולם מושלםםםםםם ,אוכל מדהים! אנשים כל כך התלהבוווו וכך גם אנחנו :) ממליצה מאודדדד
הצג עוד

benid1212   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
האירוע היה בחורף ממש לפני חודשיים, את הסכום אני לא זוכר בדיוק רק אני יודע שהיה להם מבצע ממש משתלם. איך היה האירוע יותר ממצויין פשוט מושלם. ראשית, הכניסה לגן פשוט הייתה יפיפייה, הקבלת פנים וכל האוכל. קיבלתי רק ביקורות טובות מהאירוע המרגש הזה. הצוות האולם התייחס פשוט לכל לקוח באופן אישי ושירת אותו על הצד הטוב ביותר. הסיינדה בהחלט גן אירועים מושלם להתחתן או לערוך כל אירוע שתרצו. שיהיה המון מזל טוב לכולם :-)
הצג עוד

shanibe   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
לפני החתונה, היינו בטוחים שלא נכתוב חוות דעת שאינה חיובית על אף אחד מהספקים של החתונה שלנו. לצערינו לא זה המצב.חשוב לציין כי בחרנו לקיים אירוע מזנונים, זה רעיון ממש ממש טוב, כי האורחים לא צריכים להתמודד יותר מידי עם מלצרים גרועים ויכולים לאכול כמה סוגים של מנות בקצב שלהם ובכמות שהם רוצים לאכול. מאוד מאוד מומלץ! נתחיל בנקודות החיוביות: 1. האוכל מצויין והרבה הרבה אוכל....2. המקום מאוד יפה 3. החופה נמצאת במיקום טוב, אתם לא נמצאים בפלנטה אחרת בזמן התנהלות החופה ולאורחים יש את היכולת להרגיש חלק ממנהנקודות שליליות, מאוד:1. עד היום אין לי מושג מה שמו של מנהל האירוע, הוא אפילו לא הציג את עצמו בפנינו למרות שהיינו בקבלת הפנים של האורחים ואף שעה לפני שהאורחים הגיעו (אנוחנו מניחים שהיו לו כמה הזדמנויות לפנות אלינו)2. בקשנו שהבופה בקבלת הפנים יוגש החל מהשעה 19:00, ובשעה 19:20 נאלצתי להכרחי את מנהל המקום להוציא את המנות, כאשר התגובה לבקשתי הייתה" אף אחד לא יגיע לך גם עוד שעה" (באותו זמן היו בחוץ בקבלת הפנים בערך 30 אורחים)3. הכנו סידורי שולחנות לפי פתקי שמות (מאוד לא מומלץ!) סידור השולחנות דרש זמן הכנה רב, ביום החתונה כחצי שעה לפני שהאורחים מגיעים גילינו ששינו לנו את סדר השולחנות שנקבע איתנו יומיים לפני החתונה בטענה "שלא הסתדר להם כמו שקבענו" אבל לומר לנו את הדברים מראש אף אחד לא חשב! בקיצור מצאנו את עצמנו בשעה 18:30 כחצי שעה לפני שהאורחים צריכים להגיע מסדרים ומשנים את המספור של השולחנות, כדי שהסבתות שלנו לא ישבו באמצע רחבת הריקודים. סיוט!4. הכנו תוכנית של זמנים לכל אורך הערב, וכאן נכנס מקומו של מנהל האירוע, הוא היה אמור להודיע לדי ג'י להוריד את המוזיקה בזמן הקינוחים, אף אחד לא אמר לדי ג'י את הדבר למרות שהכל היה כתוב ולכן לא זכינו לקיים את ריקוד הסלואו המסורתי, פשוט לא הפסיקו את המוזיקה.בגלל זה אולי 10 אנשים אכלו קינוחים. בקיצור הרבה מאוד דברים הרגיזו אותנו מאוד לפני אחרי ותוך כי האירוע. היה לנו מאוד לא נעים לגלות כי המקום חשב שהחתן והכלה אינם מודעים לקורה סביבם במהלך האירוע והרגשנו שהם מנצלים זאת.
הצג עוד

ina28   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
קודם כל מז"ט... אסיינדה מקום יפה ומיוחד והדבר הכי מוצלח שם זו רווית - מנהלת האירוע. רווית מקסימה ועושה כל מה שביכולתה ואף מעבר, על מנת שהאירוע יעבור בהצלחה!!!!! עכשיו נעבור לדברים הפחות זוהרים וזה גונן - מנהל התפעול. נתחיל בזה שאם יש אפשרות תבחרו באורן שהוא נחמד ואמין. לא שגונן לא נחמד, אבל אמינות זה ממנו והלאה. תפסנו אותו בשקרים יותר מפעם ופעמיים. הוא יוצר רושם של אדם נחמד, אבל בעיננו זאת הטעיה. אחרי החתונה באנו לשלם והוא איים עלינו בתביעות משפטיות, אמר שהקהל שלנו "עיוורים, לא ברמה ולכן לא יודעים מהי יוקרה" ציטוט של דבריו. החתונה הייתה מקסימה פרט לכמה פאשלות קטנות וגונן במקום להקשיב התחיל לתקוף וזה נגמר בזה שהוא לא רצה לקבל מאיתנו כסף ושוב איים בתביעה משפטית. בסוף סגרנו את העניינים מול אורן שלו יש יחסי אנוש, מה שלגונן לא היה איתנו. פרט לכך, גונן עשה לנו בעיות עם בר חיצוני. טרופי בר איתם הם עובדים, לא מקצועיים והיחס של שימי לבנות בעיניי היה מזעזע. אם ברצונכם להביא בר חיצוני לא להתייאש. לנו אמר כי הוא לא מספק קרח ולא מספק כוסות ואם יספק קרח זה בעלות שלל 200 שקל. אבל תנסו לשכנע אותו. תלוי איך מדברים איתו. אם הוא מסרב תגידו שאתם תעשו את האירוע במקום אחר ותראו איך הוא ירדוף אחריכם על ארבע! תנסו ותיווכחו. אצלנו זה עבד. מבחינת עלויות מסכים עולים 700 ולא 1000, גם עלינו ניסו לעבוד וזה לא הלך.... ולגבי המנות תמיד אפשר ואף מומלץ להתמקח. מבחינת הצוות לא הכי נחמדים, פרט לרווית המדהימה ואורן שאיתו אפשר לנהל שיחה מתורבתת. שוב, המקום יפה, שירות המלצרים טוב וכך גם האוכל. אם תחליטו בכל זאת על אסיינדה, בחירה טובה אבל תנסו להתרחק מגונן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up