כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גלושא צלמים
98
98 מתוך 100
לפי 526 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ונסה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שעות
100 מתוך 100
הגענו לגלושא דרך חבילת החתונה המושלמת בכרמלה אבל אני כולכך שמחה שהגענו אליהם כי אין ספק שהם צלמים מדהימים שהיינו לוקחים גם בלי קשר.החלק של הצילומים היה החלק שהכי חששנו ממנו ביום החתונה. חששנו שלא נרגיש בנוח, שיהיה לנו מביךאבל גל ואלכס פשוט הפכו כל רגע לחוויה נעימה ובסוף נהנו מאוד מהצילומים. שלא לדבר על כמה מדהימות יצאו התמונות!!לאורך כל היום גל ואלכס היו שם כדי להרגיע, לסייע ופשוט עשו לנו את היוםוהפידבקים על התמונות וקליפ החתונה לא הפסיקו להגיעאין ספק שגלושא היו בחירה מדהימה!
הצג עוד

רותם וירדן קוק   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שעות
100 מתוך 100
גלושא האלופים שודכו לנו כחלק מהחבילה בכרמלה, והיום בדיעבד היינו בוחרים בהם חד משמעית בלי היסוס גם בלי החבילה.אנחנו החשבנו את עצמנו כלה וחתן מאוד ביישנים ולא אוהבים להצטלם והם פשוט הוציאו מאיתנו את הטוב ביותר! הייתה אווירה סופר נעימה ורגועה לאורך כל הצילומים, הרמות ופידבקים חיוביים לצד יצירתיות ומקצועיות. התוצרים הגיעו ממש יום יומיים לאחר החתונה, האיכות מטורפת, אנחנו פשוט נפעמים עד היום מהתמונות.חד משמעית הבחירה הבטוחה והחכמה ביותר
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
ארתור לקח אותנו לגן שמואל, להצטלם. כמובן שבאנו קצת סגורים והוא פתח אותנו ויצא מאוד יפה. תוך כדי החתונה צילמו כל מה שצריך ותפסו רגעים מיוחדים. בנוסף שלחו את התמונות כבר תוך שבוע.
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
בתור אחת שלא ממש אוהבת להצטלם הבחירה בצלם הייתה הכי קריטית מבחינתי. נפגשנו עם גל ולא היה לנו ספק שזאת הבחירה הנכונה. לאורך כל היום גל ואלכס נתנו לנו להרגיש הכי נוח בעולם, לא ביימו אותנו יותר מדי והתמונות שהם הוציאו היו מושלמות!!! במהלך האירוע כמעט ולא הרגשנו אותם (בקטע טוב לגמרי) והם ידעו לתפוס את הרגעים הכי יפים שיש. את התמונות הערוכות קיבלנו ממש מהר וכל תמונה יותר מהממת מהשנייה. הבחירה בגלושא הייתה בחירה מעולה!!!
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מקצועיים וקלילים. הסשן צילומים שלפני האירוע מאוד זרם, לא הייתה הרגשה של לחץ וגלושא ממש זרמו איתנו ועם מה שמתאים לנו.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו חבילה מהאולם וקיבלנו בנוסף המון המלצות על גלושא ככה שזה היה ברור שנבחר בהם! המפגש עם רומן הצלם היה מרגש וכיפי! לגמרי הכניס אותנו לאווירה ויצאנו בהרגשה מעולה!ביום החתונה הצלמים הגיעו באחת וחצי וצילמו אותי בדירת התארגנות וממש נתנו לי להרגיש הכי יפה שיש.התמונות מההתארגנות ומהמפגש היו מהממות!את הצילומים עשינו בקיבוץ יגור, ממש קרוב לאולם בו התחתנו והתמונות יצאו פשוט מושלמות!כמובן שלאורך כל הערב הם היו מאוד קשובים, מאוד יסודיים וסבלנים.ממש תודה לגלושא על השירות המהמם!
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
החוויה שלנו עם גלושא הייתה מדהימה! רומן וכל צוות הצלמים היו מקצועיים ונחמדים ונשארו עד הרגע האחרון של האירוע. לקחנו חבילה של סטילס ווידאו והוספנו גם מגנטים, היה נוח לעבוד מול ספק אחד, ממליצה בחום!
הצג עוד

talmendelson910   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
רומן ואלכס היו הצלמים שלנו באותו היום וממש נהננו איתם.אני ובן זוגי לא אנשים שאוהבים להצטלם כלכך ובכל זאת הם הצליחו להוציא מאיתנו דברים שלא חשבנו עליהם בכלל, הרימו לנו וצחקו איתנו והיו כלכך סבלנים ומביניםובנוסף קיבלנו במתנה צילומי אינסטגרם שיצאו היסטריים!!! עפנו עליהם ממש והצלמת שצילמה אותם הייתה כלכך חמודהאני לגמרי יכולה להמליץ על גלושא!!! היו מדהימים!! 💜
הצג עוד

Katya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
החוויה עם גלושא (הצוות של רומן) היתה מושלמת! מהפגישה הראשונה התחברנו ממש וסגרנו איתם ישר בלי להתלבט! אנחנו נורא ביישנים מול המצלמה והם הוציאו אותנו כמו דוגמנים, התחברנו נורא מהר והם גרמו לנו להרגיש נורא בנוח, הם לא ביימו אותנו וזה מה שהיה הכי יפה הם הוציאו רגעים אמיתיים שלנו וזה היה מושלם.
הצג עוד

אדר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אנחנו שמענו על גלושא מחתונה של חברים וכבר אז שמענו עליהם רק דברים טובים! הם הכי חמודים בעולם, נותנים תחושה נעימה וגורמים לכל תהליך הצילומים להרגיש הכי בנוח שיש! כל תמונה ותמונה, סרטון ההיילייט, הכל נראה מושלם והכי מרגש בעולם! פשוט אלופים! גם המשפחות התלהבו מאוד. באמת מדהימים, הכי ממליצה לעבוד איתם ♥️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up