כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ג'וי בר
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dinigury   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זכינו שג'וי בר היו הבר בחתונה שלנו!!! מהרגע הראשון שדיברנו עם אוהד והכרנו אותו מיד הבנו שמדובר באדם מיוחד שרק רוצה שנהיה מרוצים ושהחתונה שלנו תצא הכי מוצלחת שיש.. לאורך כל הדרך הוא היה אכפתי לרצונותינו ודאג שהכל יהיה בדיוק כמו שחלמנו ורצינו. באירוע עצמו הכל היה מתוקתק, הברמנים היו אדיבים, נעימים וקלילים, רקדו עם האורחים והוציאו המון צייסרים לרחבה.. היה אלכוהול במגוון, באיכות ובשפע רב.. אין מאושרים מאיתנו שבחרנו בג'וי בר לחתונה שלנו..
הצג עוד

Maia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגשנו את אוהד דרך המלצה מחברים כבר מהרגע הראשון הוא היה כל כך נעים ומבין עניין הגיע לסיור לוקיישן לחתונת השטח שלנו גרם לנו להרגיש בנוח והולך להיות אירוע מדהים!
הצג עוד

mika   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אוהד והחבר'ה היו מדהימים, התאימו בול לאוירה המטורפת שהיתה בחתונה ולא הפסקנו לקבל מהאורחים מחמאות עליהם!!! המלצה חמה חמה חמה 😇

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
אוהד וצוות הבר היו אמינים, מקצועיים ונעימים עוד מפגישות ההכנה, נענו לכל הבקשות המיוחדות שלנו, היו כנים איתנו לגבי חבילת הבר שהיינו מעוניינים (למשל הציעו לנו לקנות בקבוקים אקסטרה כדי להוזיל עלויות). התקשורת איתם הייתה נעימה, הצוות מעולה, והיה אלכוהול מגוון וקפה טוב. בנוסף, ניתן ממש להתאים "חליפה לפי מידה" מבחינת כמות וסוגי האלכוהול שתהיו מעוניינים בהם.
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לאוהד הגענו אחרי המון המלצות מקבוצת פייסבוק, וואלה- כל מה שכתבו נכון! אוהד עובד באווירה טובה, נעימה ומקצועית, הוא ענה על כל שאלה ושינה כל מה שרצינו, היה פתוח לבקשות לרמת האורח הבודד שהיו לנו, והכל בחיוך. באירוע עצמו הצוות שלו פשוט הרים את האירוע, בשילוב של שייקים, קוקטיילים, שוטים וכו' הם הצליחו להתאים לכל אורח את מה שמתאים לו, והאורחים פשוט נהנו! ידענו שבר זה חשוב, אבל לא חשבנו שנקבל כאלו פידבקים טובים מהאורחים עליו! אוהד- תודה!!!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שירותיים בטירוף, כולם אמרו לנו שהם היו אדיבים ונתנו את כל התשומת לב לאורחים שלנו!
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ג'וי בר ואוהד המקסים הם הבחירה הטובה ביותר שאפשר לעשות. אוהד היה קשוב לכל בקשה ורצון שלנו וגם לשינויים. באירוע עצמו הברמנים היו תותחים, נתנו שירות מהמם ותקתקו הכל, אנשים לא המתינו בתור לבר וכולם קיבלו שירות טוב.

Vered   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאוהד דרך המפיק שלנו, הוא היה זמין, קשוב וגמיש לכל הבקשות והשינויים שלנו. במיוחד בזמן הקורונה היה לנו חשוב לעבוד עם אנשים הוגנים שאנחנו באמת יכולים לסמוך עליהם ואוהד היה ממש הגון, מתחשב והקל עלינו מאוד. חוץ מזה המחיר ממש אחלה והשירות במהלך האירוע היה מקצועי. תודה על הכל! ורד ועידו
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עם ג'וי בר סגרנו בהמלצת המפיק שלנו (ניר מחברת אדמה), ואכן זו הייתה הבחירה הנכונה (: התמורה שמקבלים ביחס למחיר היא מדהימה!! האורחים עפו על השייקים שלהם ולא הפסיקו לשתות אותם, וגם הקוקטיילים הבסיסיים שהם מציעים מעולים. באו לקראתנו גם בהשלמת אלכוהול - במחירים הכי משתלמים, ואפילו הציעו מיוזמתם לחייב אותנו רק על הבקבוקים שנפתחו (ובדיעבד גם לא חייבו אותנו על אחד הבקבוקים שנפתחו, סתם ככה בשביל הפרגון (: ) היו מקסימים עם אנרגיות מדהימות!!! ממליצים בחום.
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
פשוט מאוד, הציעו חבילה מאוד משתלמת ועזרו להתאים ולשנות אותה בצורה שתתאים לאירוע שלנו. אוהד המנהל אדיר והצוות שלו מקצוענים. בקיצור אין מה לחפש דילים אחרים בחוץ. ממליץ מאוד.

להמשך גלישה באתר
up