כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סוניק - הפקות מוסיקה לאירועים

סוניק - הפקות מוסיקה לאירועים

תקליטנים
95
99 מתוך 100
לפי 30 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 7 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
היינו בחתונה אחרת עם אלי ושי וממש אהבנו את הסגנון אז לקחנו את הפרטים שלהם. כבר מהשיחה הראשונה עם אלי ידענו שיש התאמה, הוא היה ממש נעים ומרגיע בטלפון ולחלוטין נתן לנו הרגשה שעם קצת הכוונה מאיתנו נקבל מוזיקה מושלמת לאירוע. סיפרנו לו איזה מוזיקה אנחנו אוהבים ומה הסגנון שאנחנו רוצים שיהיה בכל שלב באירוע והוא עזר להכווין וזרם איתנו לגמרי.בקבלת הפנים הייתה מוזיקה שממש הכניסה לאווירה ובנוסף אלי ניגן את השירים האהובים עלינו תוך כדי ובדיוק בזמן המתאים (נתנו לו רשימת שירים שנרצה שיהיו לפני האירוע).אלי ושי תיאמו ביניהם ותזמנו בצורה מושלמת את הכניסה לחופה.הכי מטורף היה בריקודים: התחלנו עם מוזיקה שמתאימה לכולם ולאט לאט אלי ושי הגבריו ונתנו בראש עם טרנסים (כמו שביקשנו) והעיפו את כולם באוויר. הרחבה לא נרגעה לרגע במשך כל האירוע, חברים אמרו אחרי החתונה שהם יצאו תפוסים ומפורקים מרוב ריקוד.
הצג עוד

Katrina   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אלי אנחנו מכירים מזמן ויודעים שהמסיבות שלו הכי טובות כך שהיה ברור לנו שנרצה שהוא יתקלט גם בחתונה שלנו. אלי עלה על כל הצפיות, הכל היה מדויק הפלייליסט נעשה בשיתוף פעולה איתנו, וכמובן המסיבה הייתה יוצאת מן הכלל ואנחנו עדיין ממשיכים לקבל מלא מחמאות.
הצג עוד

Talia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ישבנו עם אלי והרגשנו שיש פה אדם שמעבר ללהבין במוזיקה, מבין קהל, יודע לדייק למכנה המשותף מצד אחד ולדייק לנו לפי הבקשות שלנו מצד שני. היה כייף טהור!!! מושלם!!! קרחנה, מסיבת טבע, נוסטלגיה של ה90, קצת מיינסטרים כי צריך קצת... הכל באיזון מושלם!
הצג עוד

Stas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה אלי היה קשוב, סבלני ונעים. הסברנו לו את הציפיות שלנו והוא הגיב בהתאם. עזר לנו לדייק את הפלייליסטים ונתן את ההסברים המקצועיים איך לבנות אותו.
הצג עוד

ady   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חוויה מדהימה ומושקעת, התגייסות מיידית והשקעה מלאה עם רצון של לתת את השרות הטוב ביותר. מחא עזרה, הקשבה ותמיד מוכן עם עצות. אהבנו ומאוד ממליצים. מיכל ועדי.
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הוא פשוט תותח! אלי כל כך מקצועי והיה קשוב אלינו לאורך כל הדרך. בחתונה שלנו הייתה גל להקה, ולכן אלי ניגן בחלק השני של קבלת הפנים, בזמן האוכל ובאפטר פארטי של 00:00. הסנכרון וגם המעבר בין להקה לבין די-ג׳יי יכול להיות מאתגר, אבל אלי התאים עצמו גם לסגנון שלהם, גם אלינו וגם לאורחים. זה כל כך לא מובן מאליו. הוא המשיך להקפיץ את כולם אחרי שהלהקה סיימה והיינו ממש מרוצים! תודה ענקית!!!
הצג עוד

limordavid01   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
עשינו חתונת קורוהה קטנה עד 120 אנשים, הבחירה באלי הייתה מושלמת! כולם רקדו ברחבה והייתה מוזיקה מצוינת. תודה רבה על אירוע נדיר:)

Yael & Erez   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מיד אחרי הצעת הנישואין התחלנו בחיפוש ספקים כשהכל היה פתוח חוץ מדבר אחד שמבחינתנו היה סגור- הדיג'יי! בלי למצמץ ידענו שניקח את אלי סוניק (יעל היתה סגורה עליו כבר מ-2015 אחרי שהיתה ב2 חתונות שתיקלט בהן). הוא הראשון והיחיד שפנינו אליו. הבחירה לא איכזבה! כבר מהטלפון הראשון אלי נתן לנו הרגשה טובה וכשפגשנו אותו כבר ידענו ב100% שאנחנו בידיים הכי מקצועיות שיש וסגרנו איתו מיד. בזמן שעבר מאז, כבר הספקנו לחוות את האי-וודאות של הקורונה, ואלי היה סופר מבין וגמיש איתנו. עברנו על תרחישים אפשריים שונים (כן ריקודים, לא ריקודים, חתונה רגילה או חתונה מצומצמת וכו'). הוא היה כל כך גמיש שכשהחלטנו להקדים את החתונה (מהיום למחר!) לפני הסגר של חגי תשרי והודענו לאלי 24 שעות מראש- הוא עשה הכל ופינה את כל הלו"ז שלו כדי להיות איתנו ותוך יום ארגן את הפלייליסט והכל. בסופו של דבר החתונה התקיימה במתכונת מצומצמת והיו ריקודים ואלי נתן עבודה לאורך כל הערב ושם את השירים שביקשנו וגם הוסיף משלו ובנה לנו פלייליסט מטורף!! תוך כדי האירוע גם קיבל בקשות מהאורחים והפתיע אותנו עם יציאות מעולות ופשוט נהנה איתנו ביחד. רואים שהוא אוהב מה שהוא עושה ושבאמת אכפת לו מהזוג והוא נותן מכל הלב ובמחיר הוגן לכל נפש!
הצג עוד

giliaran06   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הבחירה באלי היתה ברורה מאליה, מההתחלה היתה אחלה כימיה ואלי היה קשוב לרצונות ולבקשות שלנו. באשר לביצוע - היה מטורף! הרחבה היתה מלאה והאוירה היתה מעולה, לא יכולנו לבקש יותר טוב! ממליצים בחום!!
הצג עוד

Catalina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין מספיק מילים לתאר את החוויה המדהימה שאלי עשה לנו. התחתנו בחתונת צהרים קטנה . ואלי הרים לנו את האירוע לשמיים! היינו מאוד מרוצים מהיחס האישי תשומת הלב והבנת הזוג..... אלי אתה אחלה גבר תודה על האירוע המדהים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up