כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי נועם זלאיט

דיג'יי נועם זלאיט

תקליטנים
טלפון:0508090153
99
99 מתוך 100
לפי 896 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 8 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
sol   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
וואווו וואווו וואווו ! לא משנה כמה אנסה לכתוב לא אצליח להמחיש את הטירוף והאווירה המדהימה שנועם עשה לנו, כבר בפגישה הראשונה היה לנו חיבור והחלטנו לסגור אתו בלי לראות אחרים, נועם באדם מדהים עם שמחת חיים ואנרגיה מדבקת. כל התהליך מולו היה מדהים, היה זמין תמיד ונתן את הדגשים המקצועיים שלו והפך לנו את הערב לבלתי נשכח. הקהל שלנו לא הפסיק לרקוד, עד רמה שאנחנו ביקשנו ממנו שיפסיק.נועם עשה לנו את הערב והפך את תהליך החתונה לכיפי בטירוף!
הצג עוד

ilana   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
ק-ר-נ-ב-ל את נועם הכרנו לפני שנה בחתונה של חברים וכבר אז ידענו שרק הוא יהיהבחתונה שלנו! נועם פשוט העיף לנו את הקהל!!! מהרגע שהשיר הראשון התחיל לא הייתה שניה שרחבת הריקודים הייתה ריקה... נועם ידע לקרוא את הקהל ושמר את הרחבה מלאה בכל רגע נתון, היה לנו קהל מעורבב ומגוון עם גילאים שונים ונועם גרם לכולם לכולםםםם לרקוד ולעוף איתנו ברחבה. קיבלנו פרגונים ענקיים ומלא שאלות מי היה הדי ג׳יי 😍
הצג עוד

לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
נועם זלאיטטטט השם והאגדה!מלבד זה שהוא דיג'י הצגההה הוא בן אדם עם לב זהב, תמיד היה קשוב, תומך, מייעץ ומרגיע בכל מה שהוא רק יכול. בן אדם עם אנרגיות מטורפות שירד לרחבה לרקוד איתנו ולהרים לנו, כזה שרק רוצה לעשות אנשים מאושרים ביום החשוב בחיים שלהם!! ממליצה בחום לאירוע שלכם
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אין אלופים כמו די-ג׳יי נועם זלאיט! מהרגע הראשון היה לנו חיבור מטורף איתו. הוא קרא אותנו ישר וידע להתאים לנו את המוזיקה שתעשה הכי שמח! הרחבה שלנו הייתה מלאה לאורך כל האירוע ולא רצינו שייגמר. נועם זלאיט הבחירה הכי טובה שלנו!

dorel   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מספיק מילים כדי לתאר כמה כיף ושמח היה לנו בזכות איתן - עוד לפני המקצועיות והמוזיקה המטורפת שהוא ניגן, האדם שהוא והאנרגיות שהוא מביא איתו שוות את הכל!!! כבר בפגישה הראשונה הבנו שמדובר בבן אדם מדהים והרגשנו שהוא כבר חבר שלנו שנים.
הצג עוד

zoharma7   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
נועם ניגן בחתונה של אחותי אי שם לפני שש שנים, ולא היה לי שום ספק שאני אסגור אותו גם בחתונה שלנו. לפני שהוא מקצועי ברמות, הוא בן אדם כזה טוב, מהפגישה הראשונה איתו הוא נתן לנו את ההרגשה הכי נינוחה שיש, קרע אותנו מצחוק ודיברנו איתו כאילו אנחנו חברים שלו שנים. הוא ניגן לנו בפגישה ועפנו עליו ברמות!!!! רואים שהוא אוהב את מה שהוא עושה והוא כל כך טוב בזה. לא הפסקנו לקבל מחמאות ושאלות עליו בחתונה ואחרי החתונה, הוא ידע לקרוא את הקהל הכי טוב שיש וניגן בדיוק מה שרצינו. תודה עליך נועם!!!
הצג עוד

dani   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
נועם זלאיט - ה מ ל ך !!! הרים לנו חתונה לפנים!!! כולם כולל כולם החמיאו ושאלו אותנו מי זה הדיגיי, ידע להתאים את המוסיקה לקהל תוך שילוב סגנונות מגוונים. מעבר לכך נועם הוא לא עוד ספק, הרגשנו שאכפת לו כאילו הוא מנגן לאחד האחים שלו בחתונה. היה מאוד סבלני, מקצועי והכי אישי שיש. הרגשנו כאילו אנחנו הזוג היחיד שלו! תמיד זמין, תמיד עונה, עוזר בהתלבטויות ונותן אחלה רעיונות. לא יכולנו לבחור מישהו טוב ממנו.
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
נועם היה הדיגיי בחתונה שלי אחי לפני שנתיים ומהרגע הראשון ששמעתי אותו ידעתי שאותו אני רוצה בחתונה שלי! מהפגישה הראשונה אצלו במשרד ועד לשיר סיום נועם היה תמיד שם בשבילנו לאורך כל הדרך, הקשיב, ייעץ ונתן אחלה טיפים. אנחנו לא מפסיקים לקבל תגובות מטורפות מהאורחים שלנו על כמה נועם מושלם וכמה מטורף היה.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לאיתן אסדו האלוף אחרי שהדיג׳יי שסגרנו הבריז לנו, איתן קיבל אותנו בזרועות פתוחות וחיוך, מהרגע הראשון היה וייב טוב וחברי. כבר במהלך הפגישה הראשונה לא היה לנו ספק שאיתן יהיה הדיג׳יי בחתונה שלנו, סמכנו עליו בעיניים עצומות וידענו שהוא לא יאכזב אותנו.איתן הפך את החתונה שלנו לקרנבל, עשה הכל מעל המצופה ועל הצד הטוב ביותר, במקצועיות, בחיוך ובאהבה, ואפילו ירד לרחבה לרקוד איתנו ולשמח אותנו. פחות משבוע אחרי החתונה כבר העברנו את המספר שלו לכמה זוגות חברים שמתחתנים ועפו עליו! תעשו לעצמכם טובה ואל תוותרו על איתן! זאת הבחירה הכי טובה שאתם יכולים לעשות!
הצג עוד

nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסים לנועם למשרד מבינים מי הוא, בן אדם כיפי וזורם עם שמחת חיים מדבקת.נועם קלע בול לטעם שלנו ושל האורחים והרחבה תמיד הייתה מלאה! כל ההתנהלות מולו לאורך כל הדרך הייתה סופר מקצועית ולגמרי התכוונן למה שאנחנו רוצים ואוהבים, היה פתוח בראש וידע בדיוק איזה סגנון של שירים להתאים לרחבה באותו רגע. אנחנו סופרררר ממליצים על נועם
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up