כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ג'וי מיוזיק

ג'וי מיוזיק

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה, עשו לנו את האירוע למיוחד וכיפי ברמות עם מוזיקה מרימה ואף אחד לא רצה לשבת!
הצג עוד

noa1992mohaliber   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
95 מתוך 100
מקצועיים ביותר, תודה רבה, נמליץ לחברים בוודאות!

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחושה הכי חזקה שלי מג'וי היא שמהרגע שהתחלנו, הדיג'יי רק חיפש איך אפשר לשדרג עוד את האירוע ואיך אפשר לעשות שזה יהיה האירוע הכי טוב עבורנו. וכך היה - האירוע היה מדהים
הצג עוד

אמי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה מדהימה עליהם מגיסי ולאחר הפגישה איתם הרגשתי שזה זה.הלכנו לראות חתונה שהם ניגנו בה וממש התלהבנו והחלטנו לסגור איתם מיד.הייתה לנו חתונה שמחה עם אווירה זורמת וקלילה בזכותם!תודה רבה על הכל
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
כבר מההתחלה ירון, הרשים אותנו במחויבות הבלתי נגמרת שלו. תשומת הלב שלו לפרטים, השיחות הרבות, הפגישות והרצון להביא את האירוע שלנו לשלמות היו באמת יוצאי דופן. ביום האירוע, החתונה שלנו הפכה לחוויה מטריפה וכובשת אשר נעשתה בהתאמה מושלמת לאווירת הקהל. גם כשהאירוע כמעט הסתיים , ירון שמר על האנרגיה והבטיח לנו את ההנאה המתמשכת. עד עכשיו המחמאות לא מפסיקות להגיע!. אנחנו ממש שמחים שבחרנו בירון וגל בשביל ללוות אותנו ביום הזה! ירון היה זמין גם בשביל לעזור עם הקלטה מיוחדת בשביל להפתיע את הכלה ביום החתנוה שזה לא מומבן מאליו בכלל.. הצלחת האירוע הייתה ללא ספק הרבה בזכות ירון וגל.
הצג עוד

אודין   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז עוד לפני שהגענו לערב האירוע פשוט התפעלנו מכל ההשקעה שלך ג'וני הדיג'יי התותח שלנו, כמה תשומת לב, טלפונים, פגישות, שיחות, דגשים על כל פרט הכי קטן כדי שיהיה לא פחות ממושלם!!ואז הגיע יום האירוע שלנו ומה אפשר להגיד חוץ מתודה על ערב מהסרטים!!🤩הייתה לנו חתונה פשוט חלומית! ומה עושה את החתונה טובה אם לא המוסיקה!ג'וני קלט את האנשים ברחבה והתאים את המוסיקה בדיוק אליהם!והכי מרשים שגם כשכבר נשארנו ממש מעט אנשים בסוף האירוע הוא לא נתן לנו לנוח והיה לגמרי עם הלב ברחבה!! הכל רק כדי שיהיה לנו שמח!!😍💃אז תודה ענקית!! מאחלים לכולם חתונה עם ג'וני!!אוהבים מלא💜🙏🌺
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ירון הוא דיג'יי מטורף!!! אין כאלה בעולם!! קודם כל הקשיב להכל, יודע להבין את הקהל, לעשות שמח!! . הרחבה הייתה מלאה. בן אדם מדהים.

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו! אין מספיק מילים שיתארו את האווירה המדהימה שגל והבי לוי עשו בחתונה שלנו! קמנו למחרת ולא הרגשנו את הרגליים וזה אומר הכל! כמות המחמאות שקיבלנו מאורחים שלנו על המוזיקה הייתה אינסופית!אז תודה אלופים שעשיתם לנו את הערב הכי מדהים שיכל להיות! לא יכולנו לסגור דיג׳יי טוב יותר!
הצג עוד

Loran   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאלה ואבאלה!!! קוראים את הקהל בקטע מטורף , הרחבה לא הייתה ריקה לשנייה!!! אפילו באוכל אנשים רק חיכו למוזיקה שלהם. פשוט היה אירוע מטורף והרבה בזכותם. בתור אנשים שממש חשוב להם המוזיקה, לא תתחרטו לרגע אם תסגרו איתם!!!

ערגת-כל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצים בחום!!!! גל היה קשוב לאורך כל הדרך, קיים איתנו מספר פגישות לפני האירוע, נתן אווירה מדהימה גם בקבלת הפנים וגם ברחבה וקיבל מלא פרגונים מהאורחים :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up