כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בסט מן

בסט מן

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0544772080
97
99 מתוך 100
לפי 337 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 7 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
talmoyal0   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו! הלוואי והיה לי מושג אפילו מאיפה להתחיל! שחר אחי היקר והאהוב - מה כבר לא נאמר עלייך? התחלנו את דרכנו אי שם ביוני 23, אחרי שסגרנו אולם אתה היית הספק הראשון שסגרתי. לא עניין אותי מחיר, לא עניין אותי כלום - עניין אותי שאתה תנצח על המקהלה שנקראת החתונה שלנו, 10 חודשים קדימה של שיחות, הכנות, פגישה שלקחה 3 שעות במקום שעה וחצי, איזה חיבור, איזה בן אדם, איזה מקצוען, איזה מ ל ך! החיבור שלי ושל אשתי לשחר היה מדהים מהשנייה הראשונה, החל מהשיחה הראשונה שלקחה קרוב לשעה, דיוקים, חידודים, זמינות בשעות לא שעות, זריקת הרגעה שצריך, כל מה שמנהל אירוע צריך להשרות - קיבלנו משחר. שחר ניצח על המקהלה ביד רמה, עזר לנו בחיסכון של מנות רזרבה, דאג שהכל יהיה פרפקט החל מהדבר הכי קטן עד לדבר הכי גדול שרק אפשר לחשוב עליו. הלוואי ויכלתי לתאר את כמות הסיפוק שקיבלתי ממנו, את הנחת ואת הרוגע - כל דבר שרק יכלתי לחלום שאקבל משחר - קיבלתי ממנו! אתה מבחינתי לא מנהל אירוע, אלא חבר לכל החיים! נכנסת לנו ללב ובטוח שלא תצא ממנו. מבטיחים להיות השגרירים שלך בכל מקום שרק נגיע, אוהבים אותך מכל הלב ומעריכים ומוקירים תודה על הכל מהכל, אתה הבחירה הכי טובה שלנו. טל ואופק ❤️
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את שחר המקסים פגשתי באירוע של בת דודה שלי, היה איתו חיבור כבר משם והיה לי ברור שאני רוצה אותו באירוע שלי- זאת הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שלי. מעבר לזה שהוא אדם מקסים, שירותי, נעים, קשוב, רואים שבאמת באמת אכפת לו. באמת תמורה כל כך משתלמת למחיר! ולא רק ברמה של ניהול מנות הרזרבה (שהיה מאוד משמעותי אצלנו), אלא באמת השקט הנפשי ששחר נתן לנו, כבר משלב תכנון האירוע, התייעצויות לאורך כל הדרך ובשבוע האחרון שלפני החתונה וממש עד הסוף (אפילו כמה ימים אחרי החתונה עד לסגירת כל הקצוות הכי קטנטנים). באמת שאין כמוהו! ממליצים עליו בחום גדול!
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שחר הורוביץ מבסטמן הוא אחת הבחירות הכי טובות שעשינו לאירוע שלנו! אחרי חוויה קצת פחות טובה של הפקת אירוע הגענו לשחר והוא פשוט עשה לנו חוויה מתקנת. ברגע שהגענו אליו הרגשנו שאנחנו יכולים לשחרר הכל (למרות שאני חולת שליטה) כי יש על מי לסמוך שיעשה לנו את האירוע הכי מושלם שיש וזה בדיוק מה שהוא עשה. לאורך כל הדרך וגם אחרי שנדחתה לנו החתונה בגלל המלחמה, שחר תמיד היה איתנו בקשר, ענה על כל שאלה מתי שהיינו צריכים, עשה איתנו פגישות ארוכות לקראת האירוע עם סידור של כל מה שעוד נשאר לעשות וירד לפרטים הכי קטנים. במהלך האירוע שחר הגיעי עם אשת צוות נוספת ככה שתמיד היה בסביבה מישהו שיכולנו לפנות אליו. בחתונה הכל תקתק בלי שהיינו צריכים לחשוב בכלל, האורחים התפלאו מהמקצועיות והשירותיות והזמינות של שחר, בכל מה שאנחנו או האורחים שלנו היו צריכים. שחר גרם לנו להרגיש כמו אורחים בחתונה של עצמנו וזה היה מושלם!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל שהמליצו לנו על השירות של בסט מן. דיברנו עם שחר ומכאן זו כבר הייתה "אהבה ממבט ראשון". מהפגישה הראשונה עם שחר, הוא ירד לכל הפרטים שאפילו לא חשבנו עליהם, הציף לנו סיכונים ובעיות עוד לפני שעלו וליווה אותנו בכל התהליך בצורה הכי מקצועית, אמינה והיה זמין לשאלות כל הזמן כולל שישי שבת ולילות!יצא כך ששחר ליווה אותנו גם בתהליך דחיית החתונה, תמך, ייעץ ועזר לעשות את כל התהליך בצורה הטובה והיעילה ביותר, עודד אותנו שהיינו צריכים ופשוט היה שם בשבילנו.עברנו לא מעט בלתמים והפתעות במהלך התקופה האחרונה עד החתונה ושחר פשוט הוכיח את עצמו כל פעם מחדש, עזר לנו, ייעת, תמך ופשוט הציל אותנו מכ"כ הרבה לבטים וכאבי ראש.ביום החתונה שחר היה שם בשבילנו וידע לבוא ולעזור רק ממבט. ההורים שלנו התאהבו בו, סמכו עליו בעיניים עצומות והוא פשוט היה שם לכל דבר ועניין.כל מי שמתלבט על ניהול אירוע, אין מה להתלבט. שחר יעזור ויהפוך לכם ולאורחים שלכם את חווית האירוע למושלמת פי כמה.האורחים שלי לא מפסיקים לשאול אותי על הבחור החמוד שהתעניין איך להם ודאג שיהיה לנו מקום לעבור בחופה. הפרטים הקטנים שאנשים שמו לב שעושים את כל ההבדל.ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

שירי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשראינו המלצה על יוסי באחת מהרשתות ישר שלחנו לו הודעה וקבענו לפגישה.מעבר לזה שיוסי הוא אחד האנשים היותר כיפיים ונעימים לעבוד איתם, מהרגע הראשון היה ברור שמדובר במקצוען !! עבר איתנו על כל פרט, סידר לנו את הראש עם ההושבה שאל שאלות ענייניות, עשה תיאום ציפיות והסב את תשומת לבנו לדברים שלא תמיד זוכרים. והכי חשוב -הרגיע אותנו עם כל הלחץ שמסביב ודאג שלא נתעסק בכלום ! ראש שקט לשני פרפקציוניסטים ! הכי מממליצים שבעולם !!!
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
ידענו שביום הזה אנחנו לא רוצים להתעסק בשום דבר מלבד בלהנות, קיבלנו המלצה מכמה וכמה אנשים לקחת בסטמן לאירוע ומה אפשר להגיד? זו אולי ההחלטה הכי טובה שלקחנו בחתונה הזו. יעיל, מתקתק, תמיד זמין, עובר על כל הנקודות, מנסה לכבות כל שריפה אפשרית במינימום זמן ובמקסימום יעילות. פשוט אלוף.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם בסט מן בערך חודשיים לפני החתונה, אחרי בערך שבועיים נפגשנו עם יוסי שעבר איתנו על כל הדברים המתוכננים לאירוע ודברים שלא חשבנו עליהם בכלל, כבר השיחה הזאת עשתה לנו סדר בהרבה דברים. החל מהשיחה הזאת היינו בקשר רציף עד החתונה מבחינת עדכונים שלנו, הצעות ושאלות שלו.אבל ההצגה האמיתית התחילה איך שהגענו לאולם. יוסי קיבל אותנו כשדאג שהכל יהיה מתוקתק, סגר את כל הדברים מול המנהלי אירוע של האולם.מהרגע שהתחיל האירוע לא התעסקנו עם כלום חוץ מלהינות, לא היינו צריכים לעבוד מול שום ספק והכל תקתק. מצד אחד לא הרגשנו אותו בכלל (לטובה!) ומצד שני הוא היה בכל מקום ובכל רגע שהיינו צריכים אותו.מעבר לניהול המוצלח של האירוע (שרק זה שווה את הכסף) הוא גם חסך לנו לא מעט כסף.
הצג עוד

יהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל היה מסודר ומושלם בזכות יוסי!!!!!!!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
בכל תהליך הארגונים לחתונה התלבטנו האם כדאי לנו מנהל אירוע חיצוני ואם שווה להשקיע עוד כסף בזה - ואחרי שסגרנו עם שחר (המלך!) חד משמעית התשובה הייתה שכן! מהשיחה הראשונה איתו הבנו שמדובר בתותח שיודע בדיוק מה הוא עושה, כל התהליך מולו היה מדהים והוא נתן לנו הרגשת בטחון. באירוע עצמו שחר חסך לנו לא מעט כסף בעיניין כסאות הרזרבה, נתן לנו שקט בהתנהלות מול הספקים באירוע, והכי חשוב שתמיד היה שם כשהיינו צריכים אותו אפילו לדבר הכי קטן. באמת שכל כלה וחתן צריכים את שחר לידם כדי להיות רגועים :) אז שחר האלוף תודה רבה על הכל אין עלייך!! חן וסער :)
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הייתה לי שיחה ממש טובה עם בסטמן אחרי הרבה המלצות טובות ואחרי שהבן הזוג שלי לא רצה מנהל אירוע בשום צורה הצלחתי לשכנע אותו להיפגש עם יוסי מבסטמן, הפגישה הייתה מעולה אפקטיבית ופרקטית יוסי הראה אכפתיות מקצועיות ורשם כל מה שאמרנו ..עדיין הבן זוג לא היה משוכנע שצריך מנהל אירוע.ביום האירוע יוסי היה מושלם מושלם מושלם אין לי עוד דרך להגיד את זה אבל הוא פשוט עשה לנו את כל האירוע, הסדר הארגון התזכורות והאכפתיות שהייתה שם הייתה ניכרת לכל האורחים הוא לא הפסיק לרוץ לשאול את כולם אם הכול בסדר ולדאוג שכל מה שביקשנו יקרה!!!! אנחנו הכי מרוצים שיש וגם הבן זוג שלי שלא רצה אמר אחרי האירוע שזה היה הדבר הכי טוב שעשינו!!! ❤❤ יוסי נתן לנו שקט נפשי להנות מכל רגע ורגע באירוע שלנו, נתן לאורחים שלנו להרגיש ביטחון שיש מישהו מטעמנו ששם בשבילם בקצורררררר יוסיייי רק יוסיייי!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up