כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שירן שפלר מאפרת מקצועית

שירן שפלר מאפרת מקצועית

איפור כלות
טלפון:0547830202
94
93 מתוך 100
לפי 65 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שירן אהובה.. אתחיל בזה שגם כשהחתונה נדחתה בגלל מלחמה הדבר הכי חשוב מבחינתי היה לקבוע תאריך חדש ששירן תוכל. שירני יקרה, אין לי מילים לומר לך כמה אני אוהבת אותך! כמה רוגע, סבלנות ושלווה הבאת איתך במהלך היום, ידעת לקרוא אותי ולהרגיע כשהיה צריך. היית נקודת האור הכי טובה ביום הזה! לא יכולתי לבחור מישהי אחרת לאיפור ושיער!!! תודה על יום מושלם ועל ליווי מהחלומות, בזכותך הייתי נסיכת דיסני ליום אחד. והכי חשוב שהכל החזיק מושלם כל היום 3>
הצג עוד

Ester   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שירן היא המושיעה! התקשרתי אליה שלושה שבועות לפני החתונה, אחרי תקרית פחות מוצלחת באיפור נסיון. היא הכילה את הלחץ שלי, הרגיעה אותי והבטיחה לי שאני אהייה לא פחות ממושלמת ביום החתונה! בהתארגנות, היא דאגה שאני ארגיש בנוח, הרימה לי והכי חשוב, הייתה קשובה לרצונות שלי. היא איפרה אותי בצורה הכי טבעית ונכונה שיכולתי לבקש ובזכותה הרגשתי כל כך יפה. ממליצה בחום❤️
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מדהימה. מקצועית. מכילה. סבלנית. באמת הספק הכי טוב שלקחתי לעצמי♡
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שירן ואני מכירות המון שנים, תמיד פנטזתי שהיא זו שתאפר אותי בחתונה. האירוע נקבע לפי התאריך בו שירן היתה פנויה:) לא עשיתי איפור ניסיון כי סמכתי עליה בעיניים עצומות. ביום האירוע אפילו לא נתתי הכוונה. יצאתי מושלמת.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שירן איפרה אותי לחתונה ואין יותר מרוצה ממני! ממש פחדתי מהאיפור לחתונה כי בכל אירוע אחר שאיפרו אותי, זה היה יותר מידי ולא התאים לי. איזה מזל שבחרתי בשירן!! שירן התאימה לי את האיפור למבנה הפנים שלי, לבקשות שלי שזה יראה טבעי וביום החתונה עצמו עשתה אווירה והיה לי ממש כיף שהיא איתי. היא איפרה מושלם גם את אחת המלוות שלי, והאיפור של שתינו לא זז כל היום. אני לגמרי עשיתי את הבחירה הנכונה לחתונה שלי ואני ממליצה בחום
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל לפני 13 שנה ששירן עברה לגור בקומה של ההורים שלי, מאז ועד היום היא חלק מהמשפחה. אני לא ידעתי/חשבתי איך החתונה תראה, לא דמיינתי אותה מעולם עד ההצעה, אבל ידעתי מי תאפר אותי (בפועל גם תאריך החתונה נקבע לפי הזמינות של שירן 😂)
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שירן איפרה אותי ואת אחותי בחתונה של אחותי והיה לי ברור שהיא תאפר אותי בחתונה שלי. שירן הייתה מדהימה מעבר לתוצאה המושלמת שלא הפסיקה לגרוף מחמאות היא השרתה גם המון שלווה ורוגע במהלך ההתארגנות.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שירן ישר קלטה מה הכי מתאים בשבילי! אני לא אחת שמתאפרת ונורא חששתי וחיפשתי את האיפור הטבעי המושלם! שירן ללא ספק נתנה לי את המענה, מקצועית ברמות עם יד מוכשרת. שירן קלעה בול לטעם שלי והאיפור החזיק לי לאורך כל הערב גם בריקודים גם אחרי הרבה דמעות של התרגשות, החום של אוגוסט ונגיעות בפנים - לא זז מילימטר, עד סוף הערב האיפור נשאר כאילו הרגע עשתה לי אותו. בנוסף שירן הייתה מאוד עדינה והרגיעה אותי ועשתה עבודה מדהימה! אני ממליצה בחום!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שירן הייתה הכי מדויקת לי בעולם, בדיוק מה שרציתי, היה לי חשוב שהאיפור יהיה מורגש ולא עדין מידי, והיא עשתה את השילוב המושלם כדי שעדיין ארגיש כלה ונסיכתית ולא בוטה. היא הייתה תקתקתנית ברמות על והכי פרגנה והרימה לי.
הצג עוד

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
95 מתוך 100
לשירן הגעתי דרך האינסטגרם. ראיתי את העבודות שלה וממש התלהבתי. זה היה אחרי חיפושים ארוכים למאפרת לחתונה. רציתי איפור עדין ולא גס אבל שיהיה מודגש ויפה ושירן שפלר זה בדיוק מה שחיפשתי מבחינת סגנון איפור שאני מתחברת ואוהבת. התוצאה הייתה מושלמת! בדיוק כפי שרציתי. קיבלתי המון מחמאות על איפור הכלה ששירן עשתה לי. חייבת לציין שהאיפור נשאר עד סוף הערב. היה מושלם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up